ik zoek een Gears of war 2 clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureSymbol, 14 okt 2008.

  1. PureSymbol

    PureSymbol Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Gears al een hele tijd zit op het moment in een clan met leden van over de hele wereld maar ben nu op zoek naar een nederlandse clan voor gears 2 dus als er clans zijn die nog een lid zoeken of er mensen zijn die zelf nog een clan zoeken en er 1 met mij willen starten stuur me dan even een berichtje of voeg me gamertag toe Dat is Pure Symbol alle uitnodigingen zijn welkom en ik wil ook tryouts doe nals dat nodig is .
     
  2. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    een clan hoeft niet per se voor mij
    maar een nederlandse groep waarmee je gears ranked kan spelen waarmee je goed samen kunt werken zie ik wel zitten
    ik heb het niet zo op verplichtingen binnen een clan ( is voor kneusjes ) dus als we toevallig tegelijk online zijn kunnen we samen ranked spelen
    ben nu ook nog bezig met achievements halen voor GoW1
    als je wilt moet je me maar toevoegen jt1608
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het hier nou over de verplichtingen of over mensen die in een clan zitten?
     
  4. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    het hele "clan" gebeuren spreekt mij niet aan
    met clan bedoel ik een vaste groep die een zogenaamde leider moet hebben omdat diegene het heeft verzonnen en die met regeltjes komt en anders word je de clan uitgedonderd als je je hier niet aan houd

    dat bedoelde ik met verplichtingen en mensen die die belachelijke regels verzinnen vind ik kneusjes

    ik speel liever gewoon relaxed met een paar vrienden geheel vrijblijvend dan in een clan

    het moet niet zo zijn dat je in een clan komt en je bent er een keer niet bij of je speelt een keer slecht dat je eruit gegooid wordt door de "leider"

    het moet een hobby blijven
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben het met je eens dat het een hobby moet blijven maar je noemt het een clan, net zoals je een voetbal vereniging een team noemt.

    Het doel van een clan is om samen matches tegen andere clans te spelen. En daar horen regels bij. Als een wedstrijd begint moeten er genoeg spelers aanwezig zijn.

    Je wilt ook een goede reputatie voor je clan dus daarom zijn er regels over uitschelden van andere spelers en sportiviteit.

    Als je bij een voetbalclub speelt gelden er toch ook regels? Die zijn er om het team te organiseren en de sfeer erin te houden
     
  6. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een goed punt
    miss ben ik wel een beetje bevooroordeeld over clans
    en tuurlijk snap ik dat er regels moeten zijn qua sportiviteit
     
  7. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn eigenlijk geen bijna geen regels. De enige is dat je vaak online moet zijn.
    Alleen domme mensen met domme clans gaan er allemaal belachelijk regels aan verbinden.
     
  8. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vaak online dat lukt me wel en het is natuurlijk erg vet als je met een vaste groep kan spelen ( helemaal nu GoW2 dat toelaat in ranked matches )
     
  9. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga veel gow 2 spelen als je wilt voeg me toe: JFK assassin 08
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Nanoz welke clan zit je nu? Nog steeds Tz? Keertje 1 tegen 1 weer doen als gears 2 uitkomt? 8)
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je een clan zoekt vor een spel dat nog niet uit is.Tevens is het harstikke simpel een NL clan te joinen gewoon je naam in NamedWarrior veranderen }:]
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen clan. Ik wacht nog op een paar leuke spellen. End War bijvoorbeeld.
    Maar ik zal je wel even toevoegen en als GoW2 uit is spelen we natuurlijk wel een potje:)
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    TZ is dood, vandaar =(
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen Saints Row2 halen!
    Heb je die Pim?
     
  15. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alle GOW clans, nu GOW 2 clans zullen worden. Je kunt natuurlijk altijd even kijken bij pG http://pghq.kijkelen.nl
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nee ik ga Saints Row ook niet kopen heb het nu veel te druk met school en binnenkort GoW 2.. er komen gewoon te veel goede spellen uit voor mijn portemonnee dit jaar.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    I lol'd:

    Dude do u wanna join ma clan?
    Cmon dude im like.. totally teh awesomess'd player in the game.
    U can do a try out, and then if we like u u can be like a soldier dude!
    Yeh u can be soldier and ill just be like the general. Maybe you can even promote to officer!
    its like totally pro to be in a clan dude!
     
  18. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Damn k i D is dit grappig bedoeld?
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Topicstarter, je weet niet eens wat een clan is. Je zit er echt totaal naast.

    Maar wat ik nog het raast vind, waarom gaan mensen al een clan zoeken voordat het spel er is, er zijn al teams gemaakt zonder dat het spel is uitgekomen. WTF.

    Tenzij je naar Rome gaat dan :p
     

Deel Deze Pagina