1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ook even gespeeld, laat meteen zien dat het niet mijn game is. Lara heeft wel erg lange benen, was aan het klimmen maar op een gegeven moment zag het er wel heel erg fake uit. Kwam op een richel waar ik naar de overkant moest springen, 3x niet gelukt toen uit gezet. Game ziet er heel goed uit, water ziet er prachtig uit en Lara ziet er ook weer goed uit, maar dit soort games vind ik gewoon niet leuk, vind het wel jammer eigenlijk maar het kan me gewoon niet boeien. :)
     
  2. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Een Fiasco dus... :lol:
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, graphics zijn mooi. Alleen soms gingen de animaties trippen.
    Alleen het boeide maar weinig..
    Misschien over een half jaartje ofzo.

    Omgeving ziet er mooi uit, maar ik kan er niet van genieten. Alsof ik van die kappen om mijn ogen heb die paarden altijd hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    demo inmiddels gespeeld en niet uitgespeeld want er zitten gewoon nog teveel bugs in die het zowat onspeelbaar maken. Camera is zo erg kut dat je soms niet eens ziet waar je nou naartoe moet. Zo belande ik zeker wel 10x in het water tijdens het klimmen in het begin omdat ik gewoon niet kon zien waar de volgende rand was.Grafisch ziet het er erg mooi uit. Leuk detail dat als je met lara rolt word ze vies. Spring je onder water dan is ze weer schoon.

    Maargoed het is een demo. Denk dat het wel goed komt.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is het ook bekend trouwens of je in de game ook tegen menselijke vijanden zal vechten of zijn het dit keer alleen beesten? Want ik wil die kick en flying kick wel eens uitproberen op een ventje :p
     
  6. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Teveel bugs? je kunt je ook een beetje aanstellen... want volgens mij hebben we dezelfde versie en ik had er helemaal geen last van..o.k af en toe is de camera wat vaag maar na een tijdje spelen had ik er geen last meer van:lol:
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    I want to play. :{ Shite Microsoft. Iemand enig idee hoe lang het meestal duurt tot zo'n demo voor iedereen beschikbaar is?
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nou wat hij bedoelt denk ik en ik ook vind is:

    Als je ergens aan hangt en je wilt over springen dan gaat get nog al eens goed mis!

    Zo vond ik het schieten op die tijgers ook echt waardeloos en die bommen helemaal!!!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zat nog best even te klooien bij die laatste puzzel, dat is cool..dat heb ik nog maar weinig in games dat ik echt heen en weer loop en moet nadenken hoe ik iets moet doen.
    Ik denk zelf ook dat ik deze toffer dan Legend ga vinden, ik vond die omgevingen als Japan helemaal niet cool....het speelde gewoon niet tof.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net de Demo gedownload,maar als eerst het ziet er prachtig uit.:)

    Toegegeven er mag wel nog wat meer aan gewerkt worden,besturing en camera zijn nog niet top.
    Ook Lara's voetloopje gaat soms nog wat met een framedrop,maar valt meer op als je langzaam loopt.
    En die Tijgers zijn inderdaad een pain,en moets wel even terugdenken aan de goeie ouwe tijd waar ze nog ozo blokkerig waren.:)
    En verder kijk ik er echt naar uit,ben benieuwd naar het avontuur.:)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 week en dan hebben de silver (niet betalende klanten) ook beschikking tot de download
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook serieus ff lekker zitten klooien met deze demo, steeds richeltjes zoeken, beetje zelf uitzoeken. Doordat ik zoveel beetje moest uitzoeken gaf het wel iets van voldoening. toen ik dat slot had opengemaakt als het ware was ik echt wel benieuwd wat er ging gebeuren met die dungeon, stopt de demo!, goede cliffhanger moet ik zeggen:)
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. :) Nog 5 dagen wachten dus. Ik ben wel benieuwd na het lezen van al die verschillende meningen hier.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    helemaal mee eens..
    dit word de beste Tomb raider;)

    had iemand nog die grote deur onder water gevonden in het begin van de demo?
    volgens mij kom je daar op het einde van het level uit ofzo;)
    het is op de plek waar je het land opkomt vanaf de boot.vanaf daar moet je duiken en ff zoeken in de berg:)

    Nieuws | 30 oktober 2008 - Xbox 360-bezitters die de game Tomb Raider: Underworld kopen, kunnen twee speciale pakjes voor Lara Croft verwachten. Op zes november wordt een modeshow gehouden in Canada met als thema games en mode. Die avond presenteren tien kledingontwerpers een speciaal voor Lara Croft ontworpen outfit en twee pakjes worden uiteindelijk gekozen om op Xbox Live te verschijnen
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Bijzonder dat mensen klagen over de camera standpunten, maar als je naar alle Tomb Raider games kijkt hebben ze allemaal soms irritante camera standpunten. Wat ik denk, de puzzel alleen maar ten goede komt. Soms lijk je in het niets te moeten springen, blijkt er toch nog een richeltje te zitten.
    De demo vond ik heerlijk speelbaar, jammer dat deze zo kort duurde. Graphics zijn geweldig, ze klimt wel heel erg snel dan ik gewend ben en doodtrappen van bugs leuk uitgewerkt. Toch een minpuntje, als Lara op de boot staat en gaat de kajuit binnen dan lijkt ze iedere keer tegen een onzichtbare muur te lopen. |:-
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De demo gisteren ook even gespeeld, en ik moet zeggen het zag er grafisch echt top uit, het water en de wildernis gaf de game een erg goede sfeer mee. Ik kan niet zeggen hoe vaak ik in deze demo dood ben gegaan, desondanks dat speelde het erg lekker.
    De camera vind ik alleen hinderlijk wanneer ik aan het klimmen ben, en ergens anders naar wil kijken behalve naar de richel waaraan ik hang. Zeer irritant dit omdat ik dan lang niet altijd kan zien waar ik heen moet springen/klimmen. Het vechten vind ik zeer prettig werken, lekker tijgers,haaien, vleermuizen, varanen en spinnen neer maaien.
    Het design van Lara uit de oudere tomraider games is goed terug te zien in deze versie, al had ik liever wild dat ze ietsje minder was gestyleerd, maar dit is verder nitpicking.
    Puzzels in demo waren nog geen hersenkrakers, maar moest het toch doen met trial en error. Zal de game ook zeker halen, alleen niet bij de release.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat een tegenvaller:

    - Ik klim de eerste muur op (net uit het water) en ineens blijken de benen van Lara 3,5 meter lang en zich in wel erg vreemde bochten te kunnen wringen

    - Ik wil van de richel verder springen, maar zie gewoon niet waarheen

    - Insecten komen me aanvallen en op het moment dat ik ze raak komen er healthbalkjes boven

    - Ik moet weer verder springen, tenminste denk ik...maar zie echt niet waarheen en belandt keer op keer in het water

    - guidebutton ==> y ==> ander spelletje

    :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het kon mij (jammer genoeg) ook niet zo boeien. Ik ben daarna nog even de Naruto demo gaan proberen en die was onverwacht stukken leuker.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Je moet er dan ook wel tijd voor nemen, had precies hetzelfde als jouw. Uiteindelijk een keer later geprobeerd maar bleef maar in het water vallen, ook daarna uit gedaan. Niks voor mij.

    Over die benen ben ik het met je eens, viel me ook meteen op tijdens het klimmen. Uiteindelijk hang je ergens aan een richel maar moet je naar achteren springen, maar dat valt niet te zien omdat die camera zo bagger is. Kwam er ook later pas achter.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat klimmen a la Altair ziet er inderdaad niet best uit, maar de camera buiten beschouwing gelaten is de demo best goed te doen. Het klim- en klauterwerk is leuk, een onderdeel dat in Uncharted amper vertegenwoordigd was. Maar de actie elementen waren in Uncharted dan weer veel beter. Ik vind het schieten in Tomb Raider echt onder de maat.
     

Deel Deze Pagina