[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke kopen: Collectors edition of gewoon?
    Enige wat je aan collectors hebt is een bonus disc met.. Trailers enz?
    En die Halo outfit? Voor de rest niets toch?
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog een extra dungeon. "Halls of de dead" als ik het me goed herinner.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet zeggen dat ik ontzettend aan het genieten ben van de game. Oke hij is niet zo gigantisch groot als oblivion (wat ik wel zou willen als het dan ook het aantal sidequesten had) maar zo is fable niet. Ik vind dit een zeer waardige opvolger voor fable 1 maar heb aan de andere kant ook het gevoel dat het niet is wat ik had verwacht (maar dat is altijd me spellen die gehyped worden)

    Ben nog niet klaar want ben flink aan het ontdekken en dingen kopen maar moet zeggen dat ik veel dingen echt stoer vond. Vooral als je de tweede held heb gered en dan de consequenties ziet van je acties vind ik echt super stoer!

    Combat is leuk alleen is Magic duideijk te overpowered. Er is weinig wat mijn level 5 inferno spel overleeft!
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    1) De gameplay is dieper dan ik verwacht had, en totaal aan te passen aan je eigen speelstyle. In het begin bijvoorbeeld vond ik het leuk om te schiete met crossbows en af en toe te hakken met een axe. Maar na een tijdje werd het eentonig en begin ik combo's te maken met magie.

    Combo wat ik nu het meest gebruik is time magie om tijd te vertragen zodat ik tijd heb om high lvl electric spells erachteraan te doen voor massive dmge.. Die nemen wat casting time in beslag. Als er daarna monsters over zijn knal k ze af of gooi ik een vuurball :D

    2) De game is naar mijn mening net zo lang zoals je zelf wilt dat het is. Zelf heb ik bijvoorbeeld gekozen om zoveel mogelijk side-missies te doen. Achteraf gezien ben ik blij omdat ze toch meevallen. Had verwacht dat het kansloze missies waren zoals.. Ga naar plaats X en kill X aantal monsters/bandieten.

    Daarnaast neem ik de tijd om winkels/huizen te kopen :D die opnieuw in te richten met duurdere meubels zodat ze meer waard zijn en meer geld opleveren :D Ook is het geinig om een familie te stichten, zorgt voor wat afwisseling hehe

    Verder hoef je niet perse steeds te vechten voor meer exp. Als je persé bijvoorbeeld een skill wilt upgraden zijn er potions die je de exp ervoor geven. Zelf ben ik van plan om de game nadat ik het uitgespeeld heb nog 1 of 2x uitte spelen maar dan andere keuzes maken. In het begin zijn er een aantal keuzes die de rest van je game beinvloed. Ik ben benieuwd hoe de wereld eruit zal zien als ik toendertijd een andere keuze had gemaakt (good-evil.. of pure-corrupt)

    Co-op heb ik zelf nog niet getest maar ben wel van plan dit te doen. Het lijk me best intressant, je kan dan bijvoorbeeld verschillende combo's en skills aan elkaar aanpassen voor nog meer XP..

    Dat zijn ongeveerd de redenen waarom ik fable 2 heb gekocht. Ik had minder verwacht. Wel zijn er nog een aantal bugs die lastig zijn maar daar word als het goed is aan gewerkt.
     
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Bweh was van plan Fable II te kopen maar ja hoor geen enkle winkel in 't dorp had het spel. Dat word online bestellen.
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com bestel ik altijd :).Ik speel dit spel niet al te snel want we moeten nog anderhalf week wachten op Gears 2 :).
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff op site gekeken. Is wel leuk dat je hem dan morgen hebt maar ik ga denk ik bij Bart Smit bestellen met 15% korting en dan Limited Edition.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd bol.com? 8)
    Anders koop je ff bij gamehubs of gcshop en spaar je paar honderd euro uit... :)
    Brrrr...*twitch twitch*

    Mijn Fable 2 L.E is onderweg van gamehubs. Hopelijk eind deze week anders vast maandag. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  9. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    juist ja,

    ik bestel ook altijd bij bol.com waarom? 9 v/d 10maal op de release data binnen. Jij moet nu nog wachten voor die 15 euro , de één dpet het wel en de andere wilt dat niet.;)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu ook 3 spellen in bestelling staan bij bol.com
    Bij bol krijg je alles sowieso op de releasedag in huis, bij gcshop en zuiderpark heb ik echt teveel problemen gehad. Ja, gamehubs is goedkoper, maar dan moet je een stuk langer op je spel wachten. Heb ik echt geen zin in, ik wil altijd mijn spellen op de releasedag spelen. Bol is niet goedkoper dan in de winkel, maar die paar euro boeien me echt niet.
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al genoemd, maar is het mogelijk om een andere savegame aan te maken binnen dezelfde gamertag? Heb Fable nu helemaal uitgespeeld als good guy en wil nu beginnen als bad guy, maar wil de oude save bewaren voor mogelijke DLC.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, net mijn Fable 2 ontvangen via UPS (Gamehubs). Ik was niet thuis, maar mijn buurvrouw heeft het pakketje aangenomen. Moest ze ineens 18 euro extra betalen!

    Zijn dit die douanekosten / invoerrechten? Het staat wel op de verpakking, maar ik wil het zeker weten. Erg vreemd dat ondanks de douane check het spel toch heel snel bij mij is aangekomen.
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net besteld bij bart smit de LE.
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook en hij valt toch een tikkeltje tegen.

    -Niet zo lineair als vooraf geclaimd. (onzichtbare grenzen)
    -Hond leuke toevoeging, maar werkt niet altijd goed. Toch een dik pluspunt.
    -Glitches (ik heb tot nu toe (4 uur gespeeld) enkel nog maar dat je bijvoorbeelddoor een hekje loopt of zo)

    Maar ook veel pluspunten, die al zo vaak eerder zijn genoemd. Dus al met al is mijn eerste indruk een 8.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wooo ik ben net klaar met de Crucible, tering ik was eigenlijk alleen maar bezig me stats uptegraden, ik heb daar zoveel punten verdiend.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Had ik ook in het begin, maar als je eenmaal op dreef bent met de storyline en een beetje sterk bent denk je er (hopelijk) anders over. O-)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn zeg, de co-op stelt echt niks voor :mad:

    De camera is ten eerste zeer slecht geplaatst, waarom hebben ze die niet gewoon gehouden zoals ie in de singleplayer is? Of wanneer de host een object vindt en stel hij gaat de info erover lezen...de guest moet wachten, vreselijk irritant. Je moet bij elkaar blijven , je kunt dus niet je eigen weg gaan zoals in Saints Row 2....waarom ingodsnaam niet? Het werkt gewoon totaal niet dit.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    yup daar kan je goed boosten, ik moet die trouwens gaan overdoen. Ik had geen perfect bij die laatste ronden.. wist bij god niet waar ik moest schieten.. na 5 min kwam ik er eindelijk achter lol hehe jammer.. had gehoopt dat ik in 1x zou slage voor die legendary wep
     
  19. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toevallig in het begin gelijk 2 characters aangemaakt, was per ongeluk opnieuw begonnen nadat ik weg moest vlak nadat ik begonnen was.
    Nu staan er als ik continue doe 2 verschillende kaarten met 2 verschillende characters, dus ja, je kan verschillende characters aanmaken, heb ze niet geteld, maar volgens mij zijn het ongeveer 6-7 kaarten.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een tattooist... Ik heb gelezen in het pauze menu dat er een Gipsy Tattooist in Bower Lake rondloopt, maar ik kan 'm nergens vinden... :mad: Kan iemand mij misschien helpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina