Zou je dat nou wel doen, in mijn B-Tournament ben je al na 1 wedstrijd geleaved omdat je je 4 sterren team te min vond. Aan dit tournooi doen bijna dezelfde teams mee, lijkt me een simpele optelsom dat als je hier verliest je weer afhaakt..
Hoeso niet halen? Dit is het beste en mooiste tournooi op dit hele forum. Die 6 die hebben we er zo bij.
Ik heb onze site even op een andere server gezet: deze is sneller en betrouwbaarder. De nieuwe link naar de site van het Autumn Tournament wordt dus: http://autumn.white.prohosting.com Hierop zal de loting, de stand en uitslagen staan.
Ik vind het een vet systeem, 2 keer poules en ook grote poules. Gevaar is dat veel mensen het niet volhouden, maar dat heb je altijd.
!!! ER IS SLECHTS NOG MAAR ÉÉN PLAATS OVER !!! Morgen wordt er geloot en vanaf vrijdag beginnen de wedstrijden !!!
Idd, daar hebben wij ook onze twijfels aan. Maar het is aan ons om alles zeer netjes en goed op te stellen dat iedereen het gewoon gaat volhouden en het zelfs leuk vindt om te spelen.