Hmm heb de review van insidegamer bekeken, en wat stukken gelezen op andere sites maar ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het waarschijnlijk niet mijn type spel is. Als ik een spel speel vind ik 't sowieso al prettig als ik of een shooter, of een rpg of een rts speel. Combinaties bevallen me vaak niet heel erg goed, vooral omdat ik soms zin heb in een shooter en het vervolgens weer afwissel met een rpg.
Bij fallout 3 zie ik bv dat er veel tegenstanders op je af komen en dat je eigenlijk ( vooral later in het spel) al verplicht word om VATS te gebruiken. Dit vind ik sowieso al lame. Anders is 't gewoon niet te doen. Verder is een heel erg groot gebied wel leuk maar als er teveel stukken wasteland zijn met alleen maar kapotte steden in de verte dan vraag ik me ook af hoelang ik dat leuk vind om in rond te lopen. En tot slot vind ik het bij een rpg wel prettig om een beetje aan het handje te worden genomen. Ik vond Oblivion te hardcore rpg, ik wist niet echt waar ik heen moest en de hel was lomp ( saai).
Een rpg zoals Eternal Sonata is veel meer mijn ding, je volgt slechts de main story en die is lekker lang en straks natuurlijk Final Fantasy XIII.. Tot slot speel ik nu al een heerlijk free roaming spel ( Farcry 2) waarin ik 't leuk vind dat ik soms in woestijn achtige gebieden zit en later weer bij veel water en andere vegetatie etc... Alleen maar hetzelfde soort gebied om me heen is iets waar ik weinig interesse in heb..
Laatst bewerkt: 29 okt 2008