Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt uitstekende cijfers overal. :thumbs: Zijn ook al streams online en Gamefaqs stroomt vol.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Sjezus, kan niet wachten om die game morgen te halen :D

Heb ook nog eerder uit :D

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Die gasten van Inside Gamer wisten niet waar ze het over moesten hebben zo verschrikkelijk veel opties zijn er. Klonk erg goed, gaat weer geld kosten.

De beelden plus de mogelijkheden bv. meteen al met de bom lijken me erg interessant.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat ze de PS3-versie nogal hebben verkracht. Toch maar halen (op deze titel was m'n hoop voor deze periode vooral gevestigd), niet op PSNetwork als ik 'm speel en hopen dat ze snel met een patch komen voor de grafische glitches e.d.

Voor de rest zijn de games toch identiek?

5. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morgen ma us meepikken deze .. leuke singleplayer van flink wat uurtjes dan heb ik iets om naast de multiplayer van gears 2 strax te spelen..

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    360 versie krijgt nog DLC maar nu zijn ze qua inhoud inderdaad identiek.

7. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    sorry mense maar wat is dit een schijtspel ik heb hem gespeeld bij een vriend van mij vond oblivion geweldig maar dit vind ik echt zo zwaar slecht zonde van 60 euro

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    :lol::lol::lol:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tommy blijf nou maar lekker in de GM want dat is je plekje, en nou niet doen alsof je verstand hebt van games.:+

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb de review van insidegamer bekeken, en wat stukken gelezen op andere sites maar ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het waarschijnlijk niet mijn type spel is. Als ik een spel speel vind ik 't sowieso al prettig als ik of een shooter, of een rpg of een rts speel. Combinaties bevallen me vaak niet heel erg goed, vooral omdat ik soms zin heb in een shooter en het vervolgens weer afwissel met een rpg.

Bij fallout 3 zie ik bv dat er veel tegenstanders op je af komen en dat je eigenlijk ( vooral later in het spel) al verplicht word om VATS te gebruiken. Dit vind ik sowieso al lame. Anders is 't gewoon niet te doen. Verder is een heel erg groot gebied wel leuk maar als er teveel stukken wasteland zijn met alleen maar kapotte steden in de verte dan vraag ik me ook af hoelang ik dat leuk vind om in rond te lopen. En tot slot vind ik het bij een rpg wel prettig om een beetje aan het handje te worden genomen. Ik vond Oblivion te hardcore rpg, ik wist niet echt waar ik heen moest en de hel was lomp ( saai).

Een rpg zoals Eternal Sonata is veel meer mijn ding, je volgt slechts de main story en die is lekker lang en straks natuurlijk Final Fantasy XIII.. Tot slot speel ik nu al een heerlijk free roaming spel ( Farcry 2) waarin ik 't leuk vind dat ik soms in woestijn achtige gebieden zit en later weer bij veel water en andere vegetatie etc... Alleen maar hetzelfde soort gebied om me heen is iets waar ik weinig interesse in heb..

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  11. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ook de game besteld bij gamehubs... Na het trieste nieuws vandaag gelijk de game bij bol.com besteld. Benieuwd of hij er nog voor 't weekend is. Er waren hier al mensen die em al binnen hebben van bolletje dus ben benieuwd.

'k Weet iig zeker dat dit mijn game gaat worden, vetter dan gow2 en fable2 bij elkaar! O-)\o/

@MetalSonic: als Oblivion je al niet lekker lag dan denk ik dat je Fallout 3 beter niet kan halen en misschien wachten op the last remnant(?)

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. bol heeft hem vandaag al opgestuurd, dus ben erg benieuwd hoe het zal worden... de reviews zijn in ieder geval lovend.

13. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem morgen ook meteen halen, dit word mijn nr 1 game van 2008 ik weet het zeker. Deze gaat zelfs mijn nr1 game op de 360 tot nu toe verpletteren (mass effect).

14. Bluntman

Bluntman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dimension Plus heeft hem al binnen.

15. Bluntman

Bluntman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze hier bij XBW veel [​IMG] krijgen voor het maken van zo'n tijdelijk forum ;)

16. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je deze game ook volledig in third person spelen?
    En hoe is dat om te doen? (overzichtelijk?)

Ik word namelijk kotsmisselijk van First person.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ja je kan hem ook in third person spelen, met je de LB knop kan je switchen tussen first en third

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat kan wel, maar in veel reviews wordt wel gezegd dat 1st person de voorkeur heeft. Qua mikken is dat zowieso makkelijker (of je moet ervoor kiezen om altijd VATS te gebruiken, dan maakt t niet uit) en de 3rd person animaties schijnen niet je van het te zijn ,.. denk Oblivion maar dan ietsje beter

19. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Oke thnx, ik zou graag eerst een demo willen checken voordat ik hem koop, maar die komt jammer genoeg niet.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat the last remnant is, maar naast de nieuwe Final Fantasy houd ik Tales of Vesperia ook in de gaten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina