FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    modi :+

    Weet het zelf ook niet, misschien gewoon een keertje proberen en dan wel zien.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is het dus, ik probeerde het toenstraks maar kon geen wedstrijden vinden of spelen. Moet je dan geaccepteerd worden voor leagues o.i.d?
     
  3. domiendj1

    domiendj1 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag,ik heb xbox live gold 3 maanden,ik heb alles geactiveerd maar ik kan niet in een competitie deelnemen , want dan komt er te staan : Door beperking van je xbox live-lidmaatschap kun je deze functie niet gebruiken,iemand die mij kan helpen?
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Loonens kom een ranking wedstrijd doen.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nu niet chef, me vriendin zit tv te kijken. Later op de avond ook goed?
     
  6. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou het probleem (eventueel) kunnen zijn dat je nog een childaccount hebt, dan moet je eerst nog wat dingen aanpassen in het dashboard...

    Ik ben wel niet 100 procent zeker, maar het is mss wel mogelijkdat dat het probleem zou zijn.
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    Nope aan het studeren.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan iemand in godsnaam een simpelere manier vinden om die "On-Yer-Bike-Achievement" te halen?

    Ik krijg het niet voor elkaar, zelfs niet met 1000x een hoge voorzet ;) De Fling-Yourself-at-it is wel een eitje, die haalde ik gisteren.
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond laat nog even 3 potjes gedaan, 2 tegen Barca en Man Utd en 1 tegen Man City.

    Tegen Barca en Man Utd gewoon de hele wedstrijd de betere, zelfs meer dan 10 schoten op doel per wedstrijd. Bij beide games lopen Ronaldo en Messi over de flank na een weggewerkte corner. Ze lopen beide mijn verdediger er gewoon uit doordat mijn verdediger eerst stil gaat staan en naar de speler beweegt, terwijl ik duidelijk echt aangeef recht naar achteren rennen.
    Met deze winger lopen ze verder en schuin mijn strafschopgebied binnen. Daar is Eto'o en Rooney ondertussen ook gearriveerd en die schieten simpel de 1-0 binnen. Ook allebei in de laatste 10 minuten. Ze hadden totaal geen skill, constant de bal naar Ronaldo, Rooney, Eto'o of Messi en maar rennen rennen en rennen. Totaal geen positiespel ofzo. Elke keer kon ik mooi de bal overnemen en weer over naar de aanval.

    Paar keer alleen voor de keeper maargoed, hoe ik dan "normaal" wel scoor nu zeker 4x niet. Met de binnenkant van de voet schuin of recht op de keeper aflopend en een stapje naar rechts. Raar dat het nu niet ging maargoed, so be it.

    Wedstrijd erna was ik natuurlijk flink gefrustreerd en tegen Man City kwam ik met 2-0 achter. Eigenlijk nog verdiend ook en hij had nog meer kunnen scoren. Pas in de 2e helft ging het wat lekker draaien en in de 60e en 69e minuut maakte ik de 2-2. Daarna wat kansen over en weer en in de laatste minuut een voorzet op Ibra -> 2-3 :D. Hij wilde nog een revanche maar ik ben maar naar bed gegaan.

    In deze match had ik het minder erg gevonden als ik had verloren, hij speelde echt mooi positiespel en ik was te gefrustreerd om rustig voetbal te spelen. Ik denk dat ik voortaan Barca en Man Utd maar echt ga ontlopen ofzo, niet dat ik niet kan winnen ofzo maar de wedstrijden verlopen constant precies hetzelfde.

    Bal naar Ronaldo / Messi / Eto'o / Rooney -> rennen rennen rennen rennen -> afmaken of voorzet en dan alsnog koppen terwijl ze gedekt staan door 2 verdedigers.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Werkt die niet ook in de free roam arena?
    Gewoon hooghouden met je rug naar de goal, balletje hoog, en dan een omhaal maken. Weet niet of dat ook werkt, maar lijkt mij wel, mij lukte die echter meteen de 1ste wedstrijd.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe scherm je in hemelsnaam de bal af? Elke aanvaller van de tegenstander is heel balvast, ook al loop ik tegen ze aan en te tackelen. Hij draait rustig weg en loop rustig verder, als ik dit doe zit hij er meteen tussen met zen tackels en duwen.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Voorzover ik weet doe je dat met LT.
     
  13. Spartaan

    Spartaan Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook b in gedruikt houden
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, want dan roep je er een 2 verdediger bij ;)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb twee keer met AS Roma gespeeld tegen Arsenal. Ik was 2 keer veel beter, maar wel 2 keer verloren. Ik weet niet wat het is met AS Roma, alle schoten en kopballen gaan tegen de paal en lat. Zeker zo'n 6 keer in de wedstrijd. En als die andere pipo met Arsenal op doel schiet, zit die altijd. Die Doni houdt geen bal tegen. Maar echt dom hoe alle ballen van AS Roma naar de pal en de lat zweven. Zeker omdat AS Roma ook in het echt slecht presteert. Ik kon het op den duur echt geen pech meer noemen. Daarom kies ik maar weer Inter, want met Ibrahimovic gaan die ballen er wel in. Op de 1 of andere manier schieten die niet zo vaak tegen het houtwerk. Over Man U heb ik het maar niet. Als Cristiano Ronaldo van de middellijn schiet, dan gaat die er vast nog in.
     
  16. Spartaan

    Spartaan Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok Sorry :D
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met St Etienne. Ik heb de Guzman erbij gekocht voor de rechtervleugel. Ik heb alleen nog een centrale verdediger nodig (het liefst een lange gast). Om mijn verdediging te completeren. Iemand nog suggesties? (Dit is mn eerste seizoen dus ik heb nog niet zoveel aanzien en ik heb 8 mil beschikbaar)



    Gomis is trouwens een held, erg lekkere spits. Verder kun je met Feindouno ok toffe dingen doen....
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    AS Roma is ook een vrij "klein" team. Dus hoge ballen op het middenveld zijn moeilijk om in de ploeg te houden.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    I just reached a new low.....

    Men tegenstander ging direct naar Man Utd, ik dus snel naar Inter. Ik pakte wat drinken en hij ging naar Hull City. Ik druk gewoon constant op Gereed. De match was dus Inter tegen Hull City.

    Ongelofelijk maar waar verlies ik met 0-1 in de 112e minuut. Ik denk dat ik Fifa09 maar even aan de kant leg voor de veiligheid van mijn controller totdat er een patch uitkomt die de paal en de lat minder balaantrekkelijk maken. Gewoon fucking 4x op de paal geschoten. Ongelofelijk.

    Hij heeft 1 kans gehad en dat was meteen de 0-1. Natuurlijk mijn eigen schuld dat ik niet overtuigend win maar 23 schoten op doel en niet 1 erin? Terwijl ik zo een keer van Man Utd win met 8-1 met precies dezelfde type schoten.

    Beetje jammer want de game is gewoon erg leuk om te spelen.

    @ Zeepsop
    De LT, is dat de standaard configuratie? Ik heb L1 en L2 omgedraaid namelijk.

    L1 = Switchen spelers, lobballen, 1-2'tjes.

    L2 = gebruik ik eigenlijk nooit geloof ik :eek:
     
  20. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet als je aan de aftrap bent eerst is op start drukken. Staat er: Quit to Arena, dan telt die niet mee voor Interactive League, maar staat er quit to community (of iets dergelijks) Dan telt die wel. Heeft met iets te maken, dat hij zoekt naar tegenstanders, maar dus ook tussen de ranked matches ofzo. Weet niet precies.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina