Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0

Vind ik dus ook, ik ben nu 58 %, k vind de 2de act super!, ik heb bijna alle wapens unlocked bij de arms dealer en ventjes afknallen met een headshot met die .50 gaat super *)

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist vet die grote map met o.a. vele guard posts. Ook dat respawnen ben ik tevreden mee. Heb je teminste nog wat af te maken in het spel. Tuurlijk zijn er opmerkingen over bepaalde details, maar dat heeft ieder spel.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  3. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die het verhaal hebben uitgespeeld!
    Ben je verplicht als je het spel hebt uitgespeeld helemaal opnieuw te beginnen. Ik heb gesaved in het Heart Of Darkness, en aangezien er geen weg meer terug is moet je kiezen tussen een autobatterij en een koffer met diamanten. Er is helemaal geen manier meer om verdere achievements te voltooien zonder je spel opnieuw te moeten starten?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen voor mensen die verder zijn dan 31%

Ik heb net een faction leader gekilled, en nu moet ik een keuze maken om naar Mike's bar te gaan om ze te helpen of naar de kerk in Pala, maakt het wat uit welke je kiest?

5. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn keuze viel op Mikes Bar, omdat daar op dat moment je vrienden zijn. Ik heb geen enkel idee wat er gebeurt als je naar de kerk gaat, maar je overleeft het in beide gebieden waarschijnlijk niet .. Het verhaal gaat wel door.

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    weet iemand waar ik pillen kan kopen?
    of gaan die niet op

btw hoe kan ik kijken hoe laat het is?

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga naar die vent in Pala in de kerk (tekentje met een vuist) voor hem moet je dan een missie doen en krijg je de pillen. Maar er is alleen een missie als je pillen bijna op zijn, dat komt ook bij je objectives te staan in het startmenu. En de tijd kan je alleen zien als je bij een bed staat en gaat slapen, dat vind ik persoonlijk wel jammer.

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    maar op die screens zie je hem een stopwatch hebben.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Gevolg van keuze:
    Hoe dan ook, je kan je buddies onmogelijk redden. Ik ben naar Mike's Bar gegaan en verdedigen is denk ik onmogelijk (scripted mission). Dus maybe maar naar de Church gaan

11. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0

ik bedoelde er mee te zeggen dat dit de ergste punten konden zijn...

anyway ik wist niet dat er ook gouden AK's te vinden waren. kom er nu pas achter

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :): was niet specifiek op jou gericht, eerder op de mensen van dat topique waar je een link naar gaf en waarin het helemaal wordt opgesomt :)

13. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik weer zo'n 3 uur gespeeld. De sp bevalt me erg goed. Het spel is in het algemeen erg mooi uitgewerkt. Vooral de vijheid vind ik erg goed i.c.m. de gameplay. Zeer variƫrent. Als ik de sp binnenkort uitgespeeld heb ga ik het Live ontdekken.

ps;
    Die golden AK heb ik net ook gevonden. Maar wat zijn de voordelen van dit wapen? Hij schiet wel erg chill voor assault acties.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 97 diamanten over, en ik heb een geupgrade sniper en LMG en er is nu dus niks dat ik kan kopen. Geen nieuwe LMG, en ook geen sterkere sniper...

Ik heb 27 % gespeeld, en alle side missions ( buddy en wapens/ assasin) gedaan. Ik kan nu alleen nog een main mission doen voor de APR..

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Dan voer je die main mission toch gewoon uit? Wat is het probleem dan?

16. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk de laatste missie voor act 2 begint, ik ben een uurtje geleden daar ook geeindigd. Gave overgang trouwens van act1 naar 2, zandstormpje enzo :p

17. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb het spel toch een kans gegeven een paar dagen, maar wat een kut spel:lol:

al hadden ze farcry 1 nou een beetje verbeterd, dan was het miss nogwat geworden....

18. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik zeker niet met je eens. Omdat het alleen maar vele malen beter (goed) is gemaakt. De mensen die zoveel klagen weten niet hoe ze de vrijheid goed kunnen benutten...=(

Ik geniet van de vrijheid die je hebt, en die rare predator achtige tafrelen zijn er gelukkig uit.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer om main quests te doen, want dan ben ik weer dichter bij het einde van het spel. Ik wil alleen maar side quests doen ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, unlimited sidequests doen :D

dat vind ik soms ook wel jammer als je een game hebt met een echt einde, ik ben dan altijd bang dat ik leuke sidequests mis loop als ik te snel met het verhaal door ga. Wat dat betreft ben ik voor openworld spellen echt fan van de opbouw zoals Oblivion die heeft. de main quest is maar 1 verhaallijn en je kunt altijd nog (ook al heb je het verhaal zogenaamd uit) andere verhaallijnen oppakken.

Hoop dat deze 1 dezer dagen op de mat ligt, hij wordt voor mij wat ondergesneeuwd door Fallout en Fable maar ik denk toch wel dat ik me hier enorm mee ga vermaken. /me loves freedom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina