Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat vind ik nu juist een groot pluspunt die besturing,kan niet wachten dat na te doen lol.:)
    Tja sommige vinden NFS overdreven met die achtervolgingen,maar ik vind dat juist bruut om zoveel Polente achter je an te hebben.:)

    Midnight club LA mag dan voetgangers en al hebben,maar dat is niet waar ik naar kijk in een racegame want dat vreet alleen maar geheugen en voegt voor mij totaal niets toe.
    Tenzij ze echt een rol spelen,bijvoorbeeld met liften geven ofzo.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan ben jij dus gek op besturing met erg veel arcade-accenten;)
    Moet jij weten, maarnaar mijn mening word NFS wel steeds onrealistischer daardoor. Misschie dat ik deze dan toch laat liggen..
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind dat dat onrealistische bij NFS hoort.
     
  4. Duiveltje

    Duiveltje Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS is altijd al een fun game geweest en de besturing simpel.
    Als je echt wil racen moet je al GRID gaan spelen ofzo

    Ik verheug me echt op deze game. Zal altijd beter zijn dan pro street :)
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Grid is ook arcade echt racen doe je op de computer met een goed stuurtje en een echte sim. Of Forza Motorsport 2. Van mij mag NFS gewoon lekker arcade blijven.
     
  6. Duiveltje

    Duiveltje Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Met GRID krijg je aardig realistisch damage en de besturing is opzich ook oke. Met NFSP kan je met 200 tegen een muur en je lak word nog geen eens beschadigd.

    Anyway dat is juist de Fun factor. NFS is voor mij autos unlocken, pimpen en relaxt rijden en niet damage out en opnieuw beginnen etc
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Maar bij Grid is de besturing wel oke maar niet realistisch. Je kunt met 200 een bocht door en de rondetijden klopppen ook niet. Niet dat ik het erg vind, ik vond het een zeer leuk spel. De damage is inderdaad wel goed in Grid. Dat de lak niet beschadigd raakt in NFS is altijd al zo geweest en daar irriteer ik me ook niet meer aan :)
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Een apart damage-systeem en arcade vind ik ook niet bepaald erg, daar staat NFS inderdaad wel een beetje voor.
    Maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat t lijkt alsof de besturing nog meer arcade wordt dan het al was.
    Ik vind t best wel komisch hoe scherp je die bochten kan maken en hoe erg de auto's slingeren.
    Voorheen viel dat allemaal best wel mee.
    Magoed, misschien valt t ook best wel mee als je t uiteindelijk zelf speelt:)

    K wacht lekker de reviews af, Pro Street taferelen kunnen natuurlijk altijd opnieuw voorkomen:+
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar dat lompe slingeren gebeurt alleen maar met die nieuwe functies van de handbrake... kijk maar naar dat filmpje. Als je gewoon remt en stuurt zal je heus niet zo scherp een bocht invliegen. Want hoe zij dat deden was door te driften en dan Nitrous te gebruiken.
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe auto

    '99 Nissan Skyline GT-R (R34)
    [​IMG]

    [​IMG]
    135,000, Twin Turbo, AWD, 280HP, 293 lbs/tq, Top Speed: 155mph

    Clip
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb echt geen vertrouwen meer in deze serie, bij elke nieuwe NFS dacht ik altijd van hmm zouden ze het dan nu echt goed hebben gedaan. Nee ik trap er niet meer in, hoe mooi het er ook uitziet. In de tegenwoordige NFS games kun je gewoon niet lekker meer rond cruisen en normaal rijden. Overal zitten wel gaten in de weg of staan tonnetjes midden op de weg, de autobrake zorgt ervoor dat wanneer je het gas los laat, de auto vol in de ankers gaat. Nee doe maar Midnight Club LA en TDU voor mij als het om free roaming gaat.

    En waar zijn trouwens die mooie snelheidsmeters zoals in NFSU2 gebleven? Daar kon je nog eens zien hoeveel toeren je reed, nu reageert het gas gewoon te heftig het is of gas of geen gas. In NFSU2 rolde de auto langzaam uit en verminderde de toeren. En de dashboard view?? Wanneer komt die nou eindelijk eens, bijna standaard elke racegame heeft die tegenwoordig. Het enige waar ze echt briljant in uitblinken is het geluid, dat klinkt heel goed. Maar ik mis gewoon de controls.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu klopt het inderdaad zoals sommige van jullie zeggen dat de oude NFS games moelijker waren,neem de achtervolgingen van de Hot Pursuit2 of NFS 4 Road challenge dat was echt pittig.
    Maar toen had NFS ook een andere insteek uiteraad,om eerlijk te zijn wil ik die oude handling graag terug daarvan maar aan de andere kant heb ik nu wel gehad met dat realistische.

    Racegames moesten vroeger van mij een realisme hebben,nu tegenwoordig kijk ik er niet meer zo na omdat ik dat niet van belang meer vind.
    Misschien ligt het aan m'n leeftijd ofzo,want ik verlang steeds meer naar die oude setting van racegames algemeen.
    Ook de besturing van Ridge racer,lekker onrieeel driften haha dat waren de tijden.
    Nu moet het allemaal maar realistisch zijn,en dat vind ik juist minder.
    Maarja smaken verschillen,en toegegeven NFS zal niet en te nimmer het nivo halen van de oude reeks,welk deel ze ook zullen maken.
    Want stel dat Nfs terug gaat naar toen,dan zullen alleen fans daarmee worden gepleziert en de tuners haken direkt af omdat ze het systeem niet gewend zijn van jaren terug.
    En zullen de verkoop cijfers erg gaan dalen,alleen omdat het geen tuner dan meer is maar draait om de Exotics waar ik ozoo van hou.:)
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eindelijk een NFS zonder dat tune gebeuren en die hele street race scene, was het spuugzat. Lekker arcade racen, kan me nog goed herinneren hoe ontzettend moeilijk en irritant sommige politie achtervolgingen waren bij de oude NFS. Ik kijk uit naar deze titel aangezien ik niks had met underground.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind zowiezo dat Need for Speed wel mag sterven. Uitmelkerij elke keer. Bah! :mad:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb al een tijdje geen NFS meer gekocht de laatste die ik gekocht heb was MW, maar ik denk dat ik deze weer ga kopen, ze gaan weer terug naar de roots, en ik wil wel weer eens eens spel waar ik gewoon rond kan racen in een stad.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Laatste die ik had was Carbon,Pro street heb ik toen van een vriend geleend maar ik vond er niet veel aan.

    Oja,nog even een opmerking tegen de Topic starter.:)

    -But can you please change that bloody Box art-
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailertje


    [gt]42133[/gt]
     
  18. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit alles zo zie vind ik dat ea met NFS toch wel weer de goede kant op gaat.
    vind zoenzo dat ea 't steeds wat beter gaat doen, maar al die filmpjes en screens geven mij toch weer het gevoel dat ik me weer eens lkkr uit kan leven in deze game.

    mooie locatie, lkkr zonetje erbij, mooie auto's, politi achter je aan, das nou precies wat ik wil in een NFS.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Doet me erg veel aan Most Wanted denken en dat is een goed teken :)
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina