Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    the last remnant is ook een JRPG van Square, ziet er ook wel aardig uit, heb je Lost Oddyssee al geprobeerd? Ondanks dat die wel erg old school JRPG is vond ik hem toch erg tof.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lost oddyssee ook al geprobeerd en die is idd ook erg vet. Een vriend van me heeft dit spel gekocht dus dat leen ik nog wel eens ;)

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeeld.:D Wat een ubervet spel is dit, als je van Oblivion houd is dit een must-have.:)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Review

[gt]42125[/gt]

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    damn, heb de game sinds gister avond(ff opneer naar eindhoven mm, daar lagen er echt VEEL) enne hij is erg erg tof... hou wel van dit madmax toch redelijk jaren 60 achtige sfeertje.. en geen groene boom in de buurt! moet iedere keer wel wennen als ik van fable2 naar fallout3 ga... groen grauw vrolijk neerslachtig :)

6. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een bescheiden update kan geven met betrekking tot het grafische deel? Hoe zit het bijvoorbeeld met framedrops, grafische glitches en bugs? Is de engine duidelijk verbeterd ten opzicht van oblivion?

7. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan caps, als het eerste stad Megatron binnen komt?

8. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de game waa rik het meeste aan twijfel of ik hem moet halen of niet.. Komt er een demo>???
    en weet iemand of hij bij een MM goedkooper is?

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb hem nu ook. Bart Smit verkoop hem al en anders ff vragen bij de kassa.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg check de review even. ;)

11. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Collector's Edition binnen, erg mooie uitvoering. Art book is ook echt vet gedaan.

Vanavond spelen! _O_

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij is ie ook binnen bij de shop. Kan niet wachten om hem te spelen maar denk eerst dat ik fable 2 maar even ga afmaken!

13. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb praktisch alle reviews al meerdere keren gechecked, je snapt wel dat ik er veel zin in heb. *)

In die van IGN komt ook naar voren dat Bethesda de Gamebryo-engine sinds oblivion behoorlijk heeft verbeterd maar ik wil graag een bevestiging van iemand hier die fallout 3 (en oblivion) al heeft gespeeld op de 360.

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spel.

15. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de character creation?
    Kan je ook het uiterlijk veranderen of kan je alleen maar kiezen tussen een man of een vrouw.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik ;)

Maar in de review zeggen ze wel dat het verbeterd is maar er zitten wel een paar bugs in, maar die zijn niet ergelijk omdat het niet de gameplay erg beinvloed.

edit:

btw

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  17. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ga zometeen maar effe hier in rotterdam zoeken...word wel ps3 versie mijn 360 is al een hele tijd dood..

Kan niet laten repareren omdat ik hem zogenaamd al te vaak heb laten maken of ik mag betalen en aangezien ie dan toch over paar maanden kapot zou gaan koop ik liever een arcade ergens in december.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heb m net meegekregen bij de FRS, jochie achter de balie moest nog wel even aan zn collega vragen of hij hem al mocht verkopen maar dat was geen enkel probleem :)

vind t bijna jammer nu dat ik vanavond naar Heerenveen - Vitesse ga :|

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Steppin Razor: volgens mij kan je heel veel veranderen wat ik in de filmpjes heb gezien. En volgens mij verandert je vader ook zelfs mee op jouw keuzes (zodat gelaatstrekken en huidskleur een beetje overkomen)

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn een stuk verbeterd, zeker een van de mooiste graphics voor een free-roaming game die ik ooit heb gezien.:)
    Je kan vrijwel alles veranderen, ras (Hispanic, afro-amerikan etc.), grote van je neus, je ogen je kin etc. etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina