[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @westlander had hezelfde ''probleem'' : naast de rechtermonnik staat een soort ''pot''
    loop daar heen en druk op A :):)

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe je geld.items trade aan een andere speler online? Ik had geprobeerd mijn vriend wat startersgeld te geven maar het lukte om de een ofandere reden niet. Is dit overigens uberhaupt wel mogelijk? Het lijkt me van wel als ik naar de achievements kijkt.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sirgio,check de wapen,kleding thread.Daar staat 't.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iemand me uitleggen hoe die spells werken ik heb alle spells de een heeft 4 sterren en de andere 2. Maar je kan ze in een volgorde zetten op sterkte ofzo?

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 5 ballen onder elkaar. om allemaal te vullen, dus een volledig combo te maken moet er minstens 1 spel 5 stars zijn om in de bovenste balletje te kunnen. De hoogte van de bal is dus gelijk aan de star lvl van je spell..

je spells van lvl 2 kan je dus in de onderste 2 balletjes doen en in die 2 daarboven kan je je hogere lvl spells doen..

Om de bovenste spell te activeren moet je wel iets langer opladen/casten. Wat ik dan doe is eerst een time spel om de tijd te vertragen :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke zo werkt het dus. Bedankt.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem al (echt super wapen hehehe) maar

Je komt er vanzelf in de mainquest. Ga eerst naar de Crucible, dan de Spire en dan tien jaar later ga je samen met garth proberen de cullisgate te activeeren op Brightwoodtower. Je komt dan in Wraithmarshes uit en vervolgt naar Bloodstone. Hier praat je met de derde hero en dan zoek je een kapitein om je mee terug te nemen naar het land. Ren nu naar Brightwood tower en waar de Cullis gate is kan je links eraf springen!

Mijn vraag over Twinblade's Tombe

Wanneer kom je hier binnen? part of the mainquest? want liggen sleutels en gargoyle volgens het internet

En kom je nog een keer op een aparte map met een cullisgate?

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan iemand mij helpen met Kasteel Fairfax? Ik ben nu bij een deur waar een rondvliegend doel in de buurt zweeft. Ik kan die deur niet open en dacht dat ik dat doel een paar keer goed moest raken, maar dat ding zweeft iedere keer terug naar zijn oude plaats en dat is best irritant. Ik wil verder, heel graag verder, want hier betaal ik geen 1 miljoen goud voor. ;):)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is nou leuker om mee te beginnen volgens jullie. Evil of juist good?

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst geen voor good en daarna opnieuw spelen. Geeft denk ik een betere beeld van de game. Volgens mij heb je bepaalde limieten als je slecht bent weet niet zeker. Ik ben op dit moment pas begonnen aan de 2de keer, dit keer word ik dus slecht.

Als je good bent komen al die dorpelingen om je heen om je te aanbidden en alle kinderen vragen je handtekening :D wel geinig om dat te zien. Meestal liet ik dan een dikke scheet of performde ik een leuke dansje hehe

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je nadat je klaar bent met het grootste gedeelte van de quests niet alsnog voor slecht gaan?

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, gewoon massa moorden in het dorpje doen hehe

Maar als je in het begin zeg maar alle slechte keuzes doet zal de wereld en vooral browertown heel anders eruit zien. Vandaar dat ik opnieuw ben begonnen. Niet alleen je character veranderd van uiterlijk(duivelachtig) wanneer je slechter word. Maar ook de wereld word duisterder als je slechte keuze maakt

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx! Dat wordt dus idd nog een keer opnieuw beginnen :D

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF

Ik heb dus een vrouw en een kindje in Oakfield. Ik ben in de Town Square en ik accepteer een missie van Bounty Hunter, ik moet dus Oakfield om een paar beetles te killen. Ik daar aangekomen volg ik de trail en ik kom uit bij mijn huis!. Komt er te staan your wife is dead and your daughter is taken by child protection, is ze dus gekilled door die beetles. Maar waar is mijn kind nu dan?

15. stErik

stErik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de expression "evil laugh" kan leren?
    Heb al een paar keer gekeken in de bookstore, maar daar is hij niet te koop.
    Misschien ligt het aan renown k zit nu op +/-25000 en character is volledig nobel/goed.

16. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    spoiler, alleen voor mensen die het spel uithebben:)
    ik heb het spel uitgespeelt en heb gekozenvoor love, en nu wil ik in de temple of light geld doneren en dat lukt niet, want de temple is half ingestort en er is niemand meer binnen weet iemand hoe ik toch kan doneren of kan het helemaal niet meer?

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1)
    Ik heb laatst 40k gold in die giftbox van de temple of light gegooid. Toen kreeg ik echter te horen dat ze er erg blij mee waren, maar dat ik het beter op een ander moment kon doen. Wat is dit beste moment dan? En hoeveel geld moet ik minimaal doneren om die Quest af te ronden?

2)
    Daarnaast heb ik die 5 kippetjes opgegeten en mocht ik hiermee die tempel in (Dark). Nu dacht ik, ach, de evil points van die 5 kippetjes werk ik nog wel weg..maar hoe zit het met het hoofddoel van die quest? Levert dat extreem veel evil op? Ik wil het lijstje een beetje overzichtelijk houden :)

:cool:
    Ik ben nu getrouwd maar sinds het huwelijk zie ik bij de info over mijn 'vrouw' drie balkes (schuifbalken). De schuiven staan allemaal aan de rechterzijde, maar bij de bovenste van de drie zie ik een soort trouwring met een groot kruis erdoor. Dit is de balk 'like/dislike'; waarom zit dit kruis daar? Kan ik hier iets aan doen?

Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij betekent dit dat wanneer je vrouw dat niveau van happiness (haat dus eigenlijk) bereikt ze van je zal scheiden.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    1)

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben net de quest The Archeloog begonnen in Fairfax.Heb net een papiertje gekregen de Belle Reschearch Note maar wat moet ik nu doen ?

Deel Deze Pagina