[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand tips voor die Mayhem activiteiten? Ik was net level 3 van de Power Plant aan het doen, moet je 250,000 halen. Bijna gehaald maar bij 3 andere pogingen kwam ik niet hoger dan 170,000,000.

Help :cool:

2. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey wil je activities samen doenin coop? add me dan even Badname2

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Daar kreeg je toch een RPG, gewoon die gebruiken. Non stop schieten. Als het mee zit krijg je veel cops en dan knal je hun ook meteen neer.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niet? :+

5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker, maar als het echt zo is...dan vind ik dat egt hard genaaid. Heb zo'n 5 missies in coop gedaan. Ik heb alle tags al haha!

6. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn ervaringen delen mbt tot het coop gebeuren.

Ik heb al veel samen gespeeld met een maat van me en bij ons maakt het niet uit wie er host, welke missies worden gespeeld of in welke volgorde.

Hebben we een missie klaar dan staat en blijft deze bij beide aangevinkt. That's it... Ik snap ook niet precies waarom het misgaat bij sommigen. Op het moment is het vrij simpel het lijstje afwerken.

Het enigste wat er volgens mij anders is tijdens het cooppen is dat als je client bent je geen property (shops etc.) kan kopen.

7. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Key in Mayhem zijn altijd de hekjes:+. Altijd alle hekken langsgaan en er constant met de RPG op blijven schieten. Mocht je een aantal seconden niet rechtstreeks een hek kunnen raken, zorg dan dat je in de tussentijd een of meerdere auto's raakt om je combo hoog te houden. Maar de hekken zorgen dus altijd voor de hoge scores:).

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tnx Jelmer :)

Heb level 3 net gehaald. Level 4 moet ik het dubbele halen, dus dat zal me nog wel meer tijd kosten. Maar goed, dat van die hekjes zal ik proberen te onthoudenO-)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb net ff in ander half uurtje allebij de Mayhem activiteiten gecompleted en dus de achievement gehaald. Met die hekjes + RPG was het echt een peace of cake. Ik haalde ze dan ook zonder moeite, behalve toen ik naar de Factory District (vlakbij snelweg) moest gaan, daar haalde ik net 300.000 ofzo omdat er geen hekjes in de buurt waren.

10. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn toch ook zat hekjes (tonnetjes, vuilnisbakken, etc werkt ook). In sommige districten is het gewoon wat gemakkelijker te vinden.

Wel jammer eigenlijk, want die bonus voor bepaalde voertuigen boeit geen reet als je 15k+ per hekje ofzo krijgt.

Daartegen lig ik wel in een deuk met insurance fraud op de snelweg :)

11. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    net zieke high score gehaald in insurance fraud. Ik had bij lvl 6, toen ik adrenaline helemaal vol had, in 1 combo de 500.000\o/ Op de snelweg bij het vliegveld:D

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor insurance fraud , ik bak daar namelijk niks van.

13. Bluntman

Bluntman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon opnieuw activeren totdat je bij het gebied met de snelweg bent en dan tegen auto's en vrachtwagens aanspringen

14. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit helemaal vast bij de laatste missie van de sons of samedi.

Op het moment dat je die limo geambushed hebt en zijn gastjes heb afgeknald moet je hem achterna het winkelcentrum in. Zo ver gaat het nog maar dan. Ik wordt in het winkelcentrum continu klem gereden door reinforcements die mij omver rijden met de auto. Op het moment dat ik dan weer opsta komt de volgende auto al weer aanvliegen.
    Ik weet echt niet meer hoe deze missie nu moet heb al 15 pogingen gedaan.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik had 3 Saints bij me, dat helpt. Voor de rest pakte ik meteen een auto van ze, en ging keihard naar die plaats waar ik moest zijn, dan komt er een filmpje. Toen schoot ik een paar keer met mijn RPG en klaar was het.

Wat tevens ook erg handig is is om altijd eten mee te nemen als je een missie gaat doen.

16. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    wie vind de sp van saints row 2 ook te kort?? in 12 uurtjes tijd had ik alle gangs al uitgemoord :confused:

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Het natuurlijk niet de bedoeling dat je heel de tijd het verhaal verder gaat spelen er is zoveel te doen in Saints row

18. Lefty1991

Lefty1991 New Member

Leuk Bevonden:
    0

Hij is inderdaad niet super lang als je de missies achterelkaar door doet, ik heb hem 2x uitgespeeld nu, 1x alleen, en 1x helemaal in co-op.

de tijd telt gewoon door, ik zit nu op de 49 uur, en ben op 3 kwart van de activities, dus er gaat nog genoeg tijd inzitten :)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    welke set missies vinden/vonden jullie tot nu toe het vetst? Die van SoS, Ronin of Brotherhood?

Ik heb de eerste 2 nu bijna achter de rug en tot nu toe vind ik die Ronin missies echt het coolst.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Brotherhood, een missie waarvan ik zeg 'Wow die vond ik goed' heb ik niet maar de filmpjes van The Brotherhood waren sterk. SoS vond ik niet zo boeiend en Ronin ook niet echt, vond de gangs van SR1 beter.

Deel Deze Pagina