Vorige week alle games in één klap gekocht...dus Dead Space, Midnight Club : LA, Far Cry 2 en Fable 2...wat krijg je? Nou...dat je amper een game speelt...of gewoon geen tijd om te gamen of het was aan Fable 2 opgegaan, van allemaal heb ik die qua uren het langst gespeeld. Vanavond dan toch echt eindelijk begonnen met Far Cry 2 en WOW wat gaaf. Wat een sfeer in die game....ik was op weg naar Mike's bar en ik had net een groepje gasten gedood. Dus ik ga weer rijden...en ik besluit even uit te stappen om iets te checken(want de natuur is mooi en het is het waard om dan gewoon even rond te kijken)ik was klaar met rondkijken en ineens hoor ik een crash geluid, dus ik door de struiken en kijkend richting mijn auto...zie ik daar iemand met een jeep staan..
Je zou kunnen denken dat is gewoon een burger laat hem lekker gaan...maar ik begreep van de game zelf, iedereen wil jou koud maken, niemand geeft een flikker om je...dus handel daar ook naar. Zo gezegd zo gedaan.
Ik stond als het ware boven hem dus ik gooide een granaatje...beide autos en hij dood in explosie...klaaaar denk ik,no way...precies achter mij stond een ventje en die opende gelijk het vuur en hij ownde me ook gelijk keihard. Speel dan ook op Hardcore
Ik denk dat dat ventje gewoon bij die andere in de jeep zat...het ventje wat ik molde met mijn granaat door die explosie, die was wellicht gewoon aan het wachten op zijn buddie...die dus sneaky door de struiken kroop..had hem echt niet gezien. Dus tja....ik hoor genoeg over slechte A.I. maar dit is ook weer een voorbeeldje van hoe goed ie kan zijn.
Laatst bewerkt: 30 okt 2008