KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    losse router er bij, kost een paar tientjes en met een linksys WRT54G heb je 2 verdiepingen goed bereik.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een Sitecom WL-153 staan, dat is een ISDN router, maar dat werkt voor geen meter.. Valt de hele tijd uit, terwijl signaalsterkte gewoon op 70% staat.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog slechter dan de Expiria Box?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Oeps , dit had het moeten wezen 8)

    Alleen zijn deze dingen niet goedkoop ;)
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar we zijn nu veel meer kwijt aan internet + bellen, dus willen we overstappen op InternetPlusBellen Premium, hebben we betere internetverbinding, voor de helft van de prijs. KPN beweert echter dat het op ons postcode niet beschikbaar is, terwijl op de site van Ben Woldring (of hoe hij heet) staat van wel.. Zo'n ding aanschaffen hebben we er in paar maanden uit.

    We hebben nu alleen ook een ISDN telefooncentrale, dus dat zou ook allemaal vervangen moeten worden?

    We hebben nodig (toch?):

    Modem
    Router
    Telefooncentrale

    Welke provider raad je aan als KPN geen optie is?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Woon je ergens in de middle of nowhere.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aan Zeist, dichtbij Utrecht. Slaat nergens op.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wanneer je nu internetplusbellen besteld, krijg je dan zowiezo de siemens of de thomson, of is dit altijd een verassing? Mijn ouders denken er namelijk over om over te stappen, en ik moet er niet aan denken dat ik dan opeens gezeik krijg met m'n nat.
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
  10. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds een maandje of anderhalf krijg ik mijn experiabox (zilverkleurige siemens) ook niet meer van strict af.....bij poortforwarding staan de poortnummers geopend, dit voldded altijd, maar sindskort ndus niet meer, heb ook al een mc client aangemaakt, mc nummer van xbox console hierin gezet met bijbehorend ip adres...maar ook dit voldoet niet.....klote experiabox !
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok, dus net de zwarte box binnen gekregen.. Klote.
    M'n zus heeft echter wel een zilveren, en daar zijn dus minder problemen mee. Zou ik onze zwarte gewoon bij haar neer kunnen zetten en dan die zilveren bij ons thuis, of kan dat niet? Als dat zo is zou dat namelijk makkelijk zijn, kan ik tenminste normaal op live :thumbs:

    Als je de software nou gewoon niet installeerd? Of gaat dat automatisch... Ik vraag dit omdat ik hem nog niet in gebruik heb, en dat wanneer er 100% zeker problemen komen, ik hem nu nog kan proberen om te ruilen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide modems gehad, de siemens ( grijs ) en de Thomson ( zwart ) beide heb ik wireless aan de box gehad echter altijd en nog steeds zonder problemen!! Gewoon de desbetreffende poorten forwarden en UNP inschakelen.. zo heb ik er al veel geholpen.. mensen met probs kunnen mij altijd pm' en..
     
  13. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    EINDELIJK gelukt dankzij deze post:

    ik heb de gigaset sx551 wlan dsl
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij lukt het ook met de zwarte xperiabox. Gewoon via delen van spelen en toepassingen xboxlive selecteren bij het juiste apparaat, en UPNP aan zetten, en nat is open :thumbs:
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei ik toch..:thumbs:_0/
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Op XRC hebben we veel naar oplossingen gezocht voor dit probleem en zijn er uiteindelijk ook uitgekomen. UPnP uitzetten en de poorten 88 TCP/UDP en 3074 TCP/UDP moeten open staan. ;)
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hehe inderdaad, was bang voor problemen door alle mensen die ik zag klagen hier :+
    Een vriend van me had het nog erger, elke keer als de telefoon opgenomen werd viel zn live verbinding weg, en ook nog eens strict nat..
     
  18. ApoC7

    ApoC7 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nat Strict

    En zo heb ik mee reacties gezien van mensen waarbij het ineens toch werkte.

    Hmm... Ik heb thuis sinds kort ook de zwarte experiabox speedtouch 780, maar bij werkt et nog steeds niet... Nat = Strict

    heb een statisch ip op de xbox, via het menu van de router, xbox live aan dat ip gekoppeld, upnp aan en uit gehad, die 2de optie daaronder ook aan en uit gehad. En ik zie hier een paar mensen staan die het werkende hebben gekregen,

    ik zou graag willen horen wat de juiste instellingen zijn. Want vind het nogal een irritante situatie worden.

    Dus hoor graag wat de oplossing is voor dit probleem, van mensen bij wie het werkt of andere die hier een idee over hebben...

    Alvast bedankt.

    ApoC.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    @ApoC Xbox wireless of wired?? Heb je nog meer PC's aan je modem hangen??

    Het is wel zaak dat je de poorten forward ( 88 en 3074 )
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  20. ApoC7

    ApoC7 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wired, maar als je het ip koppelt aan xbox live staan die poortnummers ook weergegeven en dan zijn ze toch open?

    2 andere pcs nog.

    ApoC
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008

Deel Deze Pagina