Ja hij is echt tegen mijn verwachtingen super leuk, nooooit gedacht. Ik raakte zo teleurgesteld toen ze de eerste filmpjes online hadden gezet van die voertuigen enzo, maar de previews zeiden al....de game is echt leuk. Alleen wilde ik dat maar niet geloven, ik wilde gewoon een 100% platformer hebben en niks anders..maar nu....vind ik het super cool wat ze gedaan hebben. Grafisch echt hardstikke netjes, en een game als dit maakt je gewoon vrolijk. Zelfs als er geen grap gemaakt word door Mumbo Jumbo dan kan je al lachen om deze game. Puur om de geluidjes die Banjo en Kazooie maken....laat bijvoorbeeld Banjo gewoon eens stilstaan en kijkt wat er gebeurd...echt hilarisch.
En deze demo is uitgebreid zeg, godskolere , je kunt echt veel doen. En die muziekjes..je herkent Banjo gelijk weer eruit. En gelukkig is er genoeg te platformen, en dat werkt gewoon heel goed. Ook als je over een plank/touw heen moet..dat je echt met de stick moet balanceren, nice gedaan. Koopgame? Damn...denk van wel .
En ook gewoon volop physics in deze game, prachtig.
Laatst bewerkt: 29 okt 2008