[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat gewoon voor 1 van die caravans, ergens tussen waar je wakker word in het begin en de ingang. Mss moet je overdag gaan. Kan zijn dat hij net zoals andere winkels gesloten is in de avond uren/nacht
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    camera werkt idd echt slecht, je kan wel met de 'LB' de camera plaatsen naar de richting waar je mannetje heen kijkt, vanmiddag en hele avond gedaan. ik vond het toch wel erg leuk die co-op
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De eerste keer dat je de crucible door ging kon je toch een items krijgen als je 5 perfecte ronden had? ik had er zes maar kreeg niks volgens mij?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Net het einde gespeeld gisteren. Ben nu klaar met de verhaallijn. Wat zuigt dat einde zeg, was zo afgelopen. ;):mad:
    Ik had Lucien in een schot dood.
    ;):mad:

    P.s. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik door die deur in Kasteel Fairfax met dat vliegende ding ernaast waar je op kunt schieten? Ik kan die quest van dat kasteel zo niet afmaken en dat wil ik wel graag.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet alles perfect binnen de tijd doen, dus ook de aller laatste. En daar wist ik dus niet hoe ik moest killen. Pas na dat de record tijd verlopen was Had ik het door.

    Dus.. alle ronden binnen de tijd en je krijgt de legendary weapon. Die oorspronkelijk van de vorige recordhouder is geweest :)
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is zeker niet zo dat ik dan alleen bij die ronde weer moeite moet doen om het te halen? en iemand tips om de ronde met de bandieten te halen (die ronden met een rechte lijn van de deur naar deur, daarnaast ravijnen en dan een circkel om de ravijnen waar ze ook op staan!
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    tjeck youtube, ik had ff snel gekeken op school tussen de lessen door. er staan veel tutorials etc daar.
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op Joystiq.com het volgende nieuws over de Fable II CE downloadable content. Het kwam voor dat bij sommige CE edities geen Downloadable content kaart aanwezig was. Microsoft heeft nu een support site waar iedereen met een Windows Live ID de CE content code kan aanvragen, Fable II Support Page

    Ik vind de Fable II CE editie nu wel de meest waardeloze Collectors editie die is uitgebracht, als je ziet wat er allemaal beloofd was, nu betaal je pakweg 10 euro meer voor alleen een bonus disc, de CE downloadable content is nu immers ook beschikbaar voor de gewone editie.

    De reden dat ik de CE editie had gekocht was alleen vanwege deze bonus in-game content, die bonus disc doe ik toch niks mee. Gelukkig koste mijn Fable II CE editie maar 55 euro bij de Media Markt.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, maar die CE is nu ook maar gewoon 65 euro wat een standaard bedrag is voor de meeste games. Geloof me, bij de FRS kost die CE echt maar 65 euro en die gewone denk ik 59,99 euro dus het valt wel mee. Bovendien had ik zelf nog een PU pas en die leverde me nog eens 7,50 korting. Dus ipv 74,99 te betalen heb ik maar 57,49 betaald. De game is dus niet 10 euro duurder, maar gewoon goedkoper gemaakt omdat er minder in zit. Je hebt dan nog wel de bonus disc, al heb ik daar na het einde van de verhaallijn wel minder zin in.

    Kan iemand mij nog even helpen met mijn eerder geposte vraag? ;):eek:
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft het niet goed te praten hoor, het blijft een waardeloze Collectors Editie. En bij de meeste winkels scheelt het wel 10 euro hoor. Ik zit er zelf niet zo mee aangezien ik hem voor 55 euro had, maar als ik dit had geweten had ik toch wel de normale editie gekocht hoor.

    Standaard prijs voor de games hier in Groningen zijn voor mij 60 euro, daarnaast zijn de games bij release vrijwel altijd 50 euro bij de Media Markt.

    Dit is toch geen hulptopic?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  11. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben blij dat ik dan toch de gewone editie heb gekocht
     
  12. Gertjoenes

    Gertjoenes Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Heeft er iemand een goede kaart van de spelwereld van Fable 2? Ik heb al op internet geprobeerd er één te vinden maar tot op heden zonder succes. Het lijkt me namelijk leuker om te spelen wanneer er duidelijk op een kaart is te zien waar alles zich bevindt en hoe je er kan komen.

    Ik weet dat er een kaartje te vinden is wanneer het startmenu geopend wordt als ook een world map via internet. Maar een world map met daarop de te begane paden ben ik niet tegen gekomen.

    [​IMG]
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spire
    Ben nu bij de Spire, maar ik ga daar naar toe als guard, heb het daarvoor even gemist?
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucien recruits guards, werkers bij the crucible.. Iedereen die daar wint of goed presteerd recruit hij dus.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik net 15 minuten bezig geweest zo'n lekkere chick te versieren in Oakfield... Bleek achteraf dat ze niet hetero, maar lesbies was. Haha, geniaal. Die reacties van die burgers ook. Heerlijk sfeertje.
     
  16. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein stukje van het target afstaan, dan de lightning spell doen.. (ik heb hem op level 5, zodat je zodra het target gaat bewegen een beter overzicht hebt.. dan gewoon telkens 1 x op Y drukken zodat je die dingen stuk voor stuk afschiet... Als je het niet snapt moet je even een prive bericht sturen?\o/
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje,
    ik ben net begonnen en ben nu op weg naar Oakfield, ben verder nog geen echte sidequests tegengekomen. Komt dit nog of moet ik er meer naar op zoek. Wil namelijk zoveel mogelijk sidequests e.d. doen voordat ik met de hoofdlijn begin.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op start drukken en dan bij quest kijken. De bovenste is dan je main storyline quest. De rest zijn alle side-quests, selecteer 1 en druk op A. Dan kan je worden geteleporteerd naar de dichtsbijzijnde locatie als je daar al bent geweest. Zo niet moet je het lichtgevende spoortje volgen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Naar mate je vordert in het spel zijn er steeds meer sidequests beschikbaar om te doen. Dat je ze niet tegenkomt betekent overigens niet dat ze er niet zijn, in je menu staan alle beschikbare sidequests bij je quest onderdeel.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Momenteel heb ik er al 10 of zo. Ze varieren echt veel van elkaar. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina