Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem eens op een anderen xbox van een vriend ofzo. Doet hij het daar wel dan is je dvd drive kapot. Doet hij het daar ook niet dan ligt het aan de disc.
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat jij binnenkort dus weer aan de slag kunt!
    Hoop eerlijk gezegd dat ik hem aan het eind van de week ook weer binnen heb, het zou een spoedprocedure worden maar heb niet het idee dat het sneller gaat dan de normale procedure. Anyway, afwachten dus.
     
  3. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraag,

    Ik heb me xbox nu al 2 of 3 jaar, en ik zat net ff lekker fable 2 te doen, loopt me xbox opeens vast, ik hoor zo krrrrr en alles loopt vast. Nou ja, ik doe hem uit en weer aan, krijg in na 2 minuten weer een freeze van de xbox alleen ik hoorde geen krrr meer. Dus ik dacht, nou ik probeer het nog een keer. Ik doe de xbox uit en weer aan en start de game enzo weer op, na 10 seconden krijg ik weer een freeze.

    Mijn vraag is nu, ligt dit aan de 360 of de game, ik heb namelijk echt geen idee hoe het zit.

    ps. ik belde die hulplijn van xbox maar die vind ik ook maar shit hoor, ik krijg eerst zon computerstem, die zegt steeds, wacht nog even, bedankt voor je geduld bla bla bla, en na 5 minuten wordt de verbinding opeens verbroken. Echt wtf!!....
     
  4. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Al een andere game geprobeert?
     
  5. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst rrod op mijn xbox |:-
    Ik moet mezelf nu echt even inhouden om geen nieuwe of een elite te gaan kopen..
    Er zit nog garantie op dus ik ben benieuwd.

    Arjan
     
  6. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    @straatrat: Ja ik wou het misschien wel proberen maar ik wil niet meer games bekrassen, ik weet niet of me xbox de games bekrast maar ik ga het risico niet lopen...


    Ik ga morgen maar weer is bellen naar die xbox helpdesk, hopen dat ze dit keer wel opnemen...
     
  7. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het gaat van kwaad naar erger, ik had vanmiddag nog 1 keer een freeze en toen wou ik hem weer opstarten en nu heb ik hem dan voor het eerst in 3-4 jaar, The ring of death.....

    Hopelijk heb ik nog net garantie.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer heb je hem gekocht.?
     
  9. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    3-4 jaar geleden, maar heb net gebeld naar xbox support, en ik krijg alles gratis gerapareerd, want die man zei ja hij valt niet meer onder de garantie maar ik kijk even of je zelf moet betalen, even later zei die dat ik gelukking niks zelf moest betalen. Dus me xbox wordt nu gewoon gratis gerepareerd :)

    Aah ik ben echt zo blij nu.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is relaxt, dus hij was buiten de garantie periode maar hij wordt wel gratis gemaakt.
     
  11. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Van mij wordt vervangen volgens mij want die is al op de terug weg

    binnen 1 week
     
  12. Nl Killer JJ

    Nl Killer JJ xxx AFCA xxx

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naar MS gebeld en alles is goed dat ik hem laat repareren, enz.
    maar nu heb ik die mail van ups met die stickers of zo (die je op de doos moet doen.)
    maar de link naar de stickers doet et nie... vaker voor gekomen??

    moet ik nu nog ff wachten of bellen?
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Er zit toch standaard drie jaar garantie op de RoD? De Xbox kwam op 5 december 2005 uit dus iedereen heeft sowieso nog garantie tot aanstaande sinterklaas, mits je een RRoD hebt. De mijne is 2 weken terug ook ten prooi gevallen, maar was 2 weken in Canada dus kon 'm nog niet opsturen. Het duurt tegenwoordig nog maar een weekje voor ie weer terug is, toch? Dan bel ik aanstaande vrijdag, heb de week erna toch toetsweek.
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij deze even een vraagje over het beeld van de Xbox 360.
    Ik heb namelijk sinds kort een 100hz tv maar sinds ik deze tv heb ben ik volgens mij achter een probleempje gekomen.

    Bij alles wat ik bekijk op de 360 (behalve DVD's) schokt het beeld af en toe. Ook tijdens het spelen van games. Als je draait met bijv Halo 3 zie je dit heel duidelijk.
    Omdat de tv net nieuw was dacht ik eerst dat het misschien aan de 100hz functie lag maar met de PS3 had ik totaal geen probleem en alles draaide daarop soepel.

    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of is dit altijd al bij de Xbox 360 geweest?
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die van mij is twee weken weg geweest. ;)
    Maar dat verschilt denk ik met wat er aan de hand is.
     
  16. ProGunNL

    ProGunNL keep going

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag;

    ik heb een 60Gb versie gekocht en ik heb net gezien dat ik geen benq heb maar een lite-on heb. wat is het verschil? ik heb ook een lite-on in mijn pc zitten en ik ben er erg tevreden van.
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, uiteindelijk is iedereen een keer aan de beurt, kwestie van tijd helaas. Ik heb van bijna iedereen op mijn friendslist weleens een berichtje gehad dat ze tijdelijk offline zijn vanwege een RROD. M$ heeft een geweldige console ontworpen maar met wat ontwerpfouten. Moet wel zeggen dat ze de reparatie/omruiling goed doen.

    En nu weer wachten op mijn 5e xbox...
     
  18. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je uitzoeken welke drive erin je xbox zit?
    Ben je vanplan m om te bouwen?

     
  19. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maandag mn xbox weer terug gekregen met 1 maand xbl gold erbij.
    Mijn xbox is totaal 9 dagen weggeweest, ik ben dik gevreden met Microsofts
    service.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nou, heb nu ook een RROD. Is nog steeds mijn 360, eerste keer was zijn videokaart stuk, toen de drive en nu een RROD. Lekker weer, pfff.

    Edit/
    Hm, hij gaat nu wel aan. Maar als ik aan het gamen ben freezed hij, doe ik uit en dan aan dan geeft hij een RROD.

    Edit 2/
    Nu is hij helemaal dood, RROD. Dat wel gelukkig want mijn 2 jaar zijn al voorbij. Morgen bellen, pauper ding. Alleen geen foutcode ?

    Edit 3/
    Mhm, soms gaat hij weer aan maar dan duurt het even en dan zit hij vast. Ga gewoon dood :mad:

    Edit 4/
    Nu kan ik gewoon een wedstrijd FIFA spelen zonder problemen. Ga gewoon dood stom ding.

    Edit 5/
    Raar ding, ik zit nu gewoon te FIFA'en en net heb ik een kwartier lang de demo van Banjo Kazooie gespeeld. Al zal hij binnenkort wel helemaal kapot gaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina