Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    alles kan gehackt worden. Met xbox360 kan je makkelijk kopietjes spelen op live hoor, zonder dat je gezien wordt.
    En het enige wat ze zeggen dat iemand de file van home heeft decrypt. Dwz zeggen dat de versleutelde bestanden nu te lezen zijn. Maarja wat je er mee kan is niet bekend, volgens mij kan je er niks mee. Aangezien de ps3 zelf niet om te bouwen is.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar jij zegt net dit:

En dát vind ik een kwalijke zaak. Ik weet niet precies hoe Home werkt. Op Live zijn zulke dingen niet mogelijk. Het enige wat je kon hacken, je gamerscore, wordt nu ook aangepakt. :thumbs: Ik mag hopen dat Sony ook met soortgelijke maatregelen komt.

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat is de 360 weer goed bezig zeg! Nu Saints Row 2, Fable 2 en Dead Space aan het spelen Allemaal briljante spellen!

Volgende week Fallout 3 en Guitar Hero World Tour, (US versie), die week daarop Gears of War 2, die week daar op Call of Duty 5, en de week daarop Rock Band 2.

Wat een topjaar weer.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hehe ik zei dat meer voor de gein. Dat soort dingen kunnen denk ik niet zomaar. Dan zou je de servers bij Sony zelf moeten hacken wss.
    Dat die hacker die files decrypt heeft is denk ik niets bijzonders, er wordt van een mug een olifant gemaakt omdat het over Sony gaat.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zoals er bij staat:

ik denk dat Sony ook wel zijn eigen onderzoekje gaat doen.

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja maar dan is er nog geen man over boord wanneer er backups op de ps3 gespeeld kunnen worden. Op welke console kan je geen backups en homebrew spelen? Het zal wel jammer zijn voor Sony, maar het is altijd een kwestie van tijd met dit soort dingen. De 360 en wii zijn allang gehackt, de ps3 nog niet. Dus met de beveiliging van de ps3 zit het tot nu toe wel snor, ze dichten constant de gaten met firmware updates.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Leuk nieuws over Fallout op de ps3. :+

edit: servers van LBP geven nu al problemen:

http://kotaku.com/5069733/lbp-servers-awol

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, wat kan ik zeggen..

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Sony hanteerd toch een beetje een verkeerde strategie hoor. Ze begrijpen hun eigen consument volgens mij niet. Ze proberen zich op alle doelgroepen te richten, maar doen dit eigenlijk op alle fronten verkeerd.

De "gewone" consument is al te verleiden met een lage prijs, eerste stap die verkeerd gaat. Echter de games voor de "gewone" consument zijn er dan weer wel, zoals singstar, buzz etc. (sorry, ga er even van uit dat die er al is voor de ps3:cool:)

De hardcore gamers heeft de prijs die tegenover de andere consoles hoger is er wel voor over, echter qua games kunnen ze nog steeds niet echt scoren op de ps3. Tenminste niet specifiek op de ps3. Het aantal goede exclusives is vrij matig te noemen vergeleken met de xbox, de games die alles goed moeten maken worden alleen maar uitgesteld elke keer.

De casual groep is eigenlijk ook de gewone markt, en die vallen dus gewoon af door de prijs van de ps3, maar ik denk ook door de complexiteit van het apparaat en de promoties. Zelf vind ik dat de ps3 reclames op de tv altijd wat vaag zijn, waar de vooral de wii en de xbox reclames een stuk duidelijker zijn, de gewone consument snapt ze sneller.

Had even zin om mijn mening te geven, sorry als ik wat fouten maak, ik weet ook echt niet alles :)

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als Sony precies hetzelfde zeggen tegen de consument als ik mijn apparaat niet tegen lagere kosten kan fabriceren, zeker niet met al die aandeelhouders in mijn nek.

"de prijs is het waard!" = "de productiekosten zijn nog altijd te hoog!"

Ik zie nu een aanbieding bij de Bart Smit, voor 130 Euro heb je een Arcade met 1 game, dat wordt een slachtveld deze kerst.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weet ik niet. Ook op Kotaku lees ik van mensen die 'in dat geval nog maar even doorsparen'. De groep mensen die blind voor ps gaan is denk ik best aanzienlijk. We zullen zien.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk je niet dat het grootste gedeelte van deze groep al een PS3 heeft?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope, want die zitten vaak nog op een ps2 te spelen :)

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan gaan ze niet blind voor de PS3? En dan moeten ze na 2 jaar nog even doorsparen voor een PS3?

De echte die-hards hebben al een PS3 denk ik, er zijn nog mensen die wachten op de prijsverlaging maar dat wordt dus echt na kerstmis pas. Dit terwijl de X360 voor 200 euro verkrijgbaar is incl. 60gb en 2 games denk ik wel tijdens de feestdagen.

PS3 moet gewoon die prijs omlaag gooien, that's it, anders raken ze de consumenten kwijt die geld een belangrijk issue vinden om een console aan te schaffen. En ze raken op de lange termijn meer exclusives kwijt, want de X360 heeft een veel grotere markt om te bereiken.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerst zien dan geloven. De wat meer casual gamers uit mijn omgeving van jongens die te stoer zijn voor een Wii zie ik toch vaak blindelings voor een PS3 gaan. Daar staat nu dan vaak nog een ps2.

Maar wie weet heb je gelijk. Ik denk eerlijk gezegd dat ook met de feestdagen er weinig spannends gaat gebeuren :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijkbaar is het idd niet nodig om de prijs te verlagen

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je vergeet wel te vermelden, dat de X360 in totaal 7,2 miljoen consoles meer heeft verkocht. En daarom vind ik het persoonlijk knapper van MS dat ze "maar" 230.000 consoles minder verkopen terwijl ze al zo'n grote totale marktafzet hebben.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is maar hoe je het bekijkt. Als je stelt dat de potentiele afzetmarkt voor ps en xbox gelijk is, dan doet de ps3 het nu gewoon net iets beter.

Maar goed de verschillen zijn niet echt spannend.

20. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de bron van dit bericht dan eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina