1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, welke dingen van Oblivion vond je wel leuk en welke niet? Dan kan ik een goed antwoord geven.

    Ik heb het spel trouwens uitgespeeld.:9 27 uur speeltijd. Ga nu nog ff mijn evil charactar naar lvl 20 lvlen voor de achievement en ga dan beginnen met mijn good character, kan niet wachten. :D
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij kon oblivion ook niet lang boeien en dit is toch wel iets mooier/leuker/gaver. Kwa actie is natuurlijk het Vats wel een soort van slomo...dus tja als je oblivion al sloom vond :+ Maargoed het speelt wel lekkerder!

    Mee eens je moet wel vaak saven want zeker op bepaalde gebieden doet die nog wel eens auto save en dan nog geen tel er na lopen een paar super mutants rond etc en dan leg je ook snel het loodje :+
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  3. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook veilige gebieden in het spel? Of gebieden die jij (uiteindelijk) veilig kan maken??
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em! \o/
    Was nog niet zo makkelijk trouwens:
    MM Groningen verkocht het morgen pas
    FRS Assen - niets
    Dixons Assen - te koop :)
    Intertoys Assen - niets
    Bart Smit - te koop en nu met 15% korting (ook zonder bon), heb er uiteindelijk 51 euro voor betaald

    Ben level 5 en ben al zo'n 5 uur bezig geweest, maar heb nog niets aan de main quest gedaan.
    Eerste indruk:
    -Fallout sfeer nog altijd herkenbaar, is even wennen in 3D, maar naarmate je meer mensen spreekt en quests doet, valt het op z'n plek (spel is zeker niet geschikt voor jeugdige spelertjes).
    -duidelijk te merken dat team van Oblivion erachter zit, controls en settings (oa de marker, gesprekken) komen overeen. Is mijn ogen een groot compliment. :thumbs:
    -leuke quests, ook aan het begin al, van alles wat. Veel te doen, als je met iets bezig bent, rol je zo in een volgende quest en dat alles sluit mooi op elkaar aan.
    -grafisch weer gewoon uitstekend, vooral lichteffecten en gezichten van NPCs.
    -geluid is ook prima, die radiozenders zijn een leuke toevoeging en passen er perfect bij.
    -veel wapens, armor en andere items (zeer uitgebreid).

    Moet wel even wenning aan de setting/sfeer, de wereld van Oblivion is bijvoorbeeld wat vrolijker en kleurrijker. Maar de karakters en quests zijn super.
    Ben natuurlijk nog maar net bezig, maar zal wel goedkomen lijkt me, kon al nauwelijks stoppen. :9
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij worden bepaalde gebieden uiteindelijk wel veilig, zoals

    een missie vlakbij de Super Duper Mart, als je een jongetje moet redden van evil Fire Ants, zal het gebied na het voltooien van de quest (is vrij lang al met al) vrij zijn van mieren.

    Is er trouwens al een apart hulptopic voor Fallout 3?

    Heb trouwens ook al een eigen huis in Megaton en dat is geniaal, ook hoe die LE items terugkomen in het spel. Nu het huis nog verder inrichten (wel standaard een robot met droge humor :+).
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit wat een game!

    Zit al helemaal in het verhaal.
    Vooral toen de Sherrif vermoord werd bij Moriaty's en ik gewoon al zn spullen kon jatten. Heerlijk.

    Ben nu heel Megaton aan het leegroven en verkopen. Hou geen karma meer over denk ik :)

    Leuk ook die radio die je kan luisteren!
     
  7. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    man wat een game dit zeg! fable 2 kan opdonderen uit me 360. alles valt in het niets bij deze prachtige game!! Baas boven Baas en fallout 3 is Geweldig!
     
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem vanmiddag halen bij de FRS. Ben zeer benieuwd, ik was gister ook al langs geweest maar toen hadden ze hem nog niet.
     
  9. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop em ook vandaag te krijgen... Gisteren de verzendbevestiging van bol.com gehad. Kga maar snel weer voor 't raam staan, kijken of de postbode komt ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeg dit nou niet.....ben nl zelf voor Fable 2 gegaan.... maar krijg onderhand de indruk dat ik beter voor Fallout 3 had kunnen gaan.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zijn gewoon 2 totaal verschillende games qua setting.
    Sprookjesachtig vs. grijze wereld.

    Als jij voor jezelf al hebt uitgemaakt dat je meer van die sprookjessfeer houd hoef je toch niet te twijfelen over Fallout 3?
    Het zal zeker een goede game zijn, maar... het is voor mij allemaal té grijs.
    (al zal ik em ooit zeker wel kopen :b:)

    edit: En dat soort reacties wat jij quote zal je altijd hebben als je na lang wachten eindelijk een game in je 360 stopt waar je al heel lang naar uit keek.
    Er zullen mensen zijn die dit komende maand met GoW2 gaan doen; dan zijn opeens alle andere games niks meer waard.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Kev....maak je maar niet druk...ik vind ze allebei even vet...en hebben ieder hun prachtige momenten.

    Daarbij is Fable meer een actie-RPG en Fallout het standaard Adventure/RPG werk.

    Fallout komt nog wel....anders even met je gitaar op de markt gaan staan.... ;)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Met de piano is het dan ;)

    Ach 1 voordeel, dit soort spellen gaan bij sommige mensen na een week of twee weer de verkoop in. Eerst Mass Effect, Lost Odyssey, Oblivion, Eternal Sonata en Fable 2 maar eens uitspelen (dan hebben we het alleen nog maar over de rpg's 8))
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 verdient een wisselforum!
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Megaton, was dat niet die stad die je volledig kunt...

    nuken (in de letterlijke zin)


    ... als je een karakter met een laag karma wilt spelen?
     
  16. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    (Met een oogje op de oblivion thread)

    Ik denk dat het hier straks storm gaat lopen.
     
  17. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa.. een wisselforum lijkt me ook wel wat!
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, heb ik niet voor gekozen, is zo zonde (loop je aantal quests mis en de diensten zijn weg). Heb gisteren een andere vault gevonden en die leek enorm op de verlaten vaults uit deel 1 qua setting en kleuren. :thumbs:
    De wereld is dan wel kleiner dan Oblivion, maar er is veel meer te doen. Doet wel wat realistischer aan. Het VATS systeem is ook super en broodnodig door het gebrek aan ammo (heb wel veel soorten, maar niet veel kogels).
    Toppertje, mis je echt wat aan Kefv. }:]
     
  19. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is zo erg he merk wel gelijk dat ze wat aan laadtijden van oblivion hebben gedaan...nu is het af en toe effe twee seconden of zo...maar niet meer zo storend.
    Merk ook geen textures die opeens erop geplakt worden, heb wel een glitch gehad dat een tinnen blikje aan dejavu leed...zelfde blikje viel continue van de tafel op de grond...
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat het toch maar in de rekken niet echt iets voor mij.Maar de beelden zien er goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina