[Fable 2] De Vastgoedmagnaat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 26 okt 2008.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ja daar kwam ik gister achter, top. Dan hoef ik nog maar +- 500000.
    Moet je trouwens je huizen uitrusten met meubilair als je de 2.5 miljoen wil halen?

2. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    dat versnelt het proces wel omdat je meer rent krijgt wanneer je 5star meubilair in je huis hebt staan

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat de waarde van je huizen samen 2.5 miljoen is toch? Dus mijn vraag was: Kan je ook aan die 2.5 miljoen komen zonder je huizen te pimpen met nieuw meubilair?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja. Alleen moet je dan wel meer huizen kopen.

Heb zelf last van de meubel glitch dus kan geen nieuwe meubels kopen helaas...

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    haal gewoon dat gokken op 5 sterren en dan spinnerbox meer hoogste inzet in dat begin kamp, had in een klein uurtje een half miljoen bemachtigd lekker om huizen mee te kopen en in te richten.

6. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Maar jij koopt wel gewoon wat meer huizen of niet?

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb nu ongeveer alle huizen in Bowerstone Market, Old Town, Kasteel, Bloodstone (inclusief Reaver's mansion), Westcliff en Oakvale, en ik zit nu ongeveer op 2.1 miljoen. Heb ik dan zo veel huizen gemist?

PS: Ik kan sommige huizen in Bloodstone niet kopen (of iig ik kan het property briefje niet vinden) misschien ligt het daaraan?

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  8. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer jullie huizen kopen, hoe hoog of laag zetten jullie de rent/ profit dan? Moet die op 0% blijven staan of juist hoger of lager??

9. Waldpyk

Waldpyk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je hoger zet wordt je corrupt, lager niet geprobeert, als je snel geld wil hebben en corrupt je niks uit maakt op 100% zetten.

10. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hem juist, ik wil graag mister goodguy blijven. Dus bij hoeveel % zou ik op moeten gaan letten dan

11. Waldpyk

Waldpyk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    0% of minder is goed, meer is corrupt.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb al welgeteld 1 huisje en 1 kraampje :+ op mijn caravan na. Heb voor 15500 dat huisje vlak voor fairfax gardens gekocht (enige die me wifey mooi vond, van degene die ik kon betalen dan) en voor 1000 dat bierkraampje op de brug.

15 income per 5 minuten krijg ik nu, met -20% aangezet, alles om in mijn eerste playthrough 100% pure / good te worden :+ 2de word tegenovergesteld.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu de drie stalltjes op de brug van Bowestone, maar dat levert echt niks op. :+ Welke haalt echt lekker binnen, welke winkel? En moet ik bang zijn dat de verkoper in een winkel verdwijnt als ik deze koop? Bij de stalletjes is dit niet het geval, maar wil zeker zijn of dat ook het geval is voor de grote winkels.

14. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel ga ik me daar op richten

15. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop alle barren op, daar verdien je bakken met geld mee en is bovendien vrij leuk om te hebben. Ze zijn te koop vanaf 30K en leveren per bar ongeveer 500-1000 gold per 5 minuten op, je hebt het er dus zo uit.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dan had ik toch mijn geld anders moeten besteden ;).

Ik had namelijk de Furniture Store gekocht in Bowerstone (zoals hier ook eerder genoemd). Dan kan ik namelijk goedkoper mijn meubels kopen (waardoor je natuurlijk weer meer huur voor je huizen kunt vragen). De furniture store zit geloof ik 400 profit per 5 minuten, dus dat is nog wel goed te doen.

/Edit @ Willem Fable, in de winkel blijven ze ook gewoon werken. Als je wat wilt kopen moet je er alleen voor zorgen dat de medewerker in de winkel is voordat jij er bent, anders gaat het niet werken geloof ik.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heb nu bijna 3 miljoen aan Properties. Krijg 15000 per 5min omdat ik alles op -20/25% heb staan. Ik stond gister nog op 5mil en vandaag is er al weer 1mil bij gekomen (ook door wat quests). Dus dan gaat het echt enorm hard. Ik heb nog altijd 4/5 huizen gemist ergens die ik nog niet gekocht heb maar weet niet welke. Iemand toevallig een overzicht hiervan, aantal huizen/winkels per stad?

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je in westcliff de 5000 geïnvesteerd voor je 10 jaar weg ging?

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wel. Alleen ben ik er niet naar teruggegaan, hoezo?

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hoe de !@#$ kom jij aan 3 miljoen aan properties als je Westcliff nog niet gekocht hebt ..
    Wat ik me trouwens afvroeg: Ik hoorde dat je ook de Temple of Light/Shadows kan kopen op een of andere manier. Hoe kan dat en hoeveel property geeft dat? Ik heb de Temple of Light uitgemoord dus voor mij wordt het Shadow.

Deel Deze Pagina