Ik moet een Curriculum Vitae (CV) maken, maar heb geen zin om de layout zelf te doen. Is er geen programma te downloaden waar ik dat simpel mee kan doen? Groeten.
Ja dat bedoel ik dus. Jammer dat er niets over te vinden is. Misschien eens leuk om het zelf te maken.
Die zit al minimaal 10 jaar Word, niet alleen in 2007 Bestand >> Nieuw >> Sjablonen (bij office 2003 aan de rechterkant van je scherm, anders kwam er volgens mij een scherm in beeld) >> Andere documenten >> En dan kun je kiezen uit een stuk of 7 verschillende CV-modellen
gewoon op eigen comp dan moet ik eerst weer uploaden etc jahaa t moet me niet teveel moeite kosten hoor
Niet als het merendeel geen weet heeft van die functie in Word. Hadden op school 2 jaar geleden een recruiter van 1 van de grootste accountantskantoren om sollicitatietips te geven. Als voorbereiding moesten we allemaal onze CV mailen en die van mij vond ze er qua lay-out het meeste uitspringen. En dat terwijl ik hem gewoon uit zo'n Word-sjabloon had gehaald
Ik heb wat aan deze site gehad bij het maken van mijn CV: http://europass.cedefop.europa.eu/e...ropasss Documents/Europass CV/navigate.action Vervolgens klikken op Create your Europass CV Online Now. Europass is een initiatief van de Europese Unie in het kader van vrijheid van arbeid binnen Europa. Het voorziet je van een mooie, professionele, duidelijke, overzichtelijke, simpele lay-out voor je CV waar je zelf nog van alles aan kan veranderen. Je kan na het downloaden van je CV (GRATIS) alles aanpassen naar jou wens in Word. Ik vind het heel prettig werken!