Heb drumstel en het spel besteld. Wordt morgen geleverd. Enige tips voor mij ? Ik verheug me d'r wel op
Mehh, ben niet zo van de Beatles. Ik zou geen een nummer van ze op kunnen noemen. Ik heb ze zegmaar al mn hele leven geboycot. Wel vet tho.
echt super geweldig dat The Beatles erin komen. Dit wordt denk ik mijn rede om Rock Band te gaan aanschaffen. Ben helemaal opgegroeid met The Beatles door mijn pa ik ken bijna alle nummer van ze 1 van me favoriete nummers zijn toch wel: Let it be Hey Jude A hard days night Help Yellow Submarine All you need is love volgens mij ken ik nog wel even verder gaan
Moet zeggen dat de Beatles me nou niet echt blij maken in Rock Band. Die nummers zijn zo simpel dat het me lijkt dat er echt geen enkele uitdaging in de nummers zit.
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen. Maar The Beatles zijn enorm belangrijk geweest voor de muziekwereld. Dus als je geen nummer van ze kent, mis je toch een belangrijk deel van je muzikale ontwikkeling.
Maar cultuurbarbaar? Ik dacht altijd dat dat iemand was die niks van cultuur afwist, of er niks meedeed, maargoed. Ik vind het gewoon slappe muziek..beetje saai imo. Ach, ik ken stiekem wel heel veel nummers, maar ik zou niet weten welke. Let It Be was toch ook van de Beatles?
DLC voor volgende week (4/11): POTUS Three Pack: Presidents of the United States of America - Dune Buggy Presidents of the United States of America - Feather Pluckn Presidents of the United States of America - Ladybug Hinder - Use Me Fallout Boy - I Don't Care POTUS pack is 440 MSP. De singles zijn beide 80 MSP, na een maand 160 MSP. Nice voor POTUS pack. Erg goeie band. Jammer dat Peaches er niet bij zit tho...lol die clip is zo vet. xD
Weet iemand hoe het nu zit met die AC-DC pack? Zijn de nummers los te downloaden voor RB1 of kan je deze alleen in de winkel kopen?
Wat is eigenlijk het verschil tussen Rock band (solus) en Rock band (Game only)? Bij CD WOW bijvoorbeeld is de solus 35 euro en de game only 58 euro.
Heb deze game maar (weer) eens van Rbz geleend, en begonnen aan de Drum Career op Hard. WTF, is toch moeilijker dan GHWT op Hard... Vooral die losse en dubbele bas vind ik moeilijk, iemand tips? Echt baggerstukjes zijn (O is baspedaal): RY-O-RY-O-RY-O-RY-O-RY-O enz, maar dan echt fucking snel o.o Meh, m'n voet is moe nu xD