[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag binnengehad heb maar een half uurtje gespeeld ong. maar vindt het echt een leuk spel alleen die richtingaanwijzer (gouden lijntje) vindt ik beetje jammer nu kan je niet meer lekker ronddwalen en alles ontdekken.
     
  2. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijntje kan je uitzetten bij instellingen
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ga ik meteen doen, bedankt voor de info
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En je hoeft ook niet te volgen. Vind het wel handig, als ik geen zin heb in de main quest negeer ik het gewoon. Als ik echter ineens zin krijg om de main quest te gaan doen kan ik direct op weg gaan door het spoor te volgen i.p.v. constant op mijn mini-map te checken naar waar ik naar toe moet.
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je in het begin vd game je character customizen :9
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij kan je alleen jongen of meisje kiezen.

    Overigens, iemand die binnenkort (wil het eerst singleplayer spelen) multiplayer wilt doen?

    Ik verwacht Fable II morgen in de brievenbus :+
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe kun je van cast skill wisselen? Ik heb dus inferno en lightning skill maar gebruik steeds die lightning. Hoe kan ik overschakelen naar inferno?
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tijdens een gevecht op de RT drukken en dan vierpuntstoets links of rechts. Of bij ability's in de spell selector Als je ook al een level 2 of meer spell hebt kan je die veranderen door eerst naar boven te drukken en dan links of rechts. Je kan ook A ingedrukt houden zodat de hogere levels dezelfde spell selecteren als die van het laagste level.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Top, bedankt! :thumbs:
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag eindelijk binnengekregen. Ik speelde het spel en na 3 uur dacht ik maar bij me zelf dat ik een keer moet stoppen. Shit dit spel slokt je op. Ik wil gewoon graag verder spelen!

    Ik vind het spel tot nu toe erg vet al zijn er wel een paar kleine puntjes waar ik nog niet echt tevrede mee ben. De eerste keer dat ik in bowerstone kwam vond ik het prachtig hoe heerlijk die sfeer was.

    Ik ben dus verder gegaan met de main (?) quest en afgerijst naar Oakfield. Maar nu heb ik een vraagje. Is dit vlakbij Oakvale uit Fable 1? Als dat zo is vind ik het een grote teleurstelling. Waar zijn alle bossen gebleven zoals de greatwood en darkwood? Ik herken sowieso tot nu toe eigenlijk helemaal niets van het spel ten opzichte van deel 1.

    Verder vond ik het begin een beetje wazig.
    Het moment dat je het kasteel binnen komt en eruit getrapt werdt.

    Ik snap denk ik wel maar het kwam zo uit het niets. Het ging zo snel.

    Verder vind ik de silver keys gigantisch makkelijk tot nu toe (wel leuk hoor).

    En het geld en XP gaat echt te snel. Ik kan na 2 uur spelen al bijna alle spells kopen denk ik. (excl. upgrades)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  11. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, over die xp.. Hoe hoger de lvls worden van je spells, dan moet je ook heel wat meer xp neerleggen om die te kunnen kopen ;)
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld verdienen is idd makkelijk als je het slim speelt in het begin. Betreft het exp. alle lvl 1 spellls/skills etc zijn relatief snel te halen maar het echte werk zit in de hogere upgrades en die kosten wel wat :D 5 star electrische magie was rond de 200-300XP geloof ik.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem gelukkig.

    THE DAICHI
    Dmg: 91, Type: cutting, Attack speed: Fast, Augment: Devastation, Bewitching, Killerwatt
     
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    de begin shizzle kost 200-300XP. de 4e shock kost al 68000 XP....


    Ik vergeet helemaal de tijd in dit spel. ik denk even een uurtje te spelen ben ik zo weer 3 uur verder. Gisteravond ook was het ineens alweer 4 uur in de ochtend 8)
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een uurtje of 3 onderweg, erg leuke game voor op het moment. Denk niet dat veel mensen deze game over een half jaar nog veel spelen;)

    Wil een magier worden met skills voor kruisboog :)

    Al 2 keer een vastloper gehad :mad: Vanavond maar ff de cache opschonen.......
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ong. 6 uur ofzo gespeeld en nog geen last gehad van vastlopers.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben momenteel een will user en de raise death spell is wel erg gaaf en handig. Wanneer je een vijand gedood hebt en je doet dan raise death dan summon je de geest van de net verslagen vijand dus.
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad, de raise dead spell is wel handig. Maar ik gebruik hem eigenlijk alleen zodat ik mijn grote spells makkelijk kan casten: Raise Dead staat bij mij op charge 2 (ik heb meestal wel genoeg tijd om die te chargen in een gevecht zonder geraakt te worden). De vijanden waartegen je vecht gaan (vrijwel) altijd eerst die ghosts killen, dus kan je je spell tot level 5 opladen.
    Inferno lvl 5 FTW ;)
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Antwoord op de vragen twee pagina's terug.

    Voor duizend punten heb twee keer gespeeld. Een keer evil character waar ik net na de spire mee ben gestopt en daarna een good character. Achievements zijnr edelijk makkelijk te krijgen als je gewoon he spel lekker speelt. Enige vier waar je echt op moet letten zijn completionist (zorg dat je op xbox.com het theaters speelt en de derde kroon pakt (enige manier om feign attack expressie te krijgen) en dat je daarna pas de game begint (of de doos opent in het einde van guild chamber)

    Andere twee die irri zijn zijn de keys en gargoyles maar bij xbox.com staan in het forum wel wat goede guides. (of join iemand die de acheivement al heeft en je krijgt er echt super veel!

    Vierde is echt kut. The doll achievement....
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja bij mij staat raise death ook op charge 2, op 1 heb ik force push om wat ruimte te creëren tussen mijn vijnanden. 3 heb ik vortex (gebruik ik haast nooit) en 4 swords en 5 staat shock. Swords gebruik ik vaak tegen single targets (linker stick naar een vijand toe duwen) en shock om meerdere vijanden tegelijk te raken. Shock is wel erg sterk moet ik zeggen, laatst een archievement gehaald toen ik 5 vijanden in 1 shock attack tegelijk versloeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina