1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik had een aardige verkoper die een 15% kortingsbon aan mij gaf :)

    En een erg gaaf spel tot nu toe! Ik vind die V.A.T.S ook erg vet, mooi lichaamsdelen kapotschieten :D
     
  2. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik zal het straks eens uitproberen :)
     
  3. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net een paar uurtjes gespeeld.

    Erg vet! 't Ziet er allemaal prachtig uit, framerate lekker stabiel en 't first person shooten gaat me goed af. V.A.T.S. is ook erg gaaf uitgewerkt. Ik moest wel even wennen aan de grijze, grauwe wereld maar het past goed bij 't thema.

    Ik kan er niks aan doen maar ik zie het toch als Oblivion met guns en dat bedoel ik positief! _O_
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt sowieso korting, had geen bon en ze scanden gewoon iets in, zodat je 15% korting krijgt.

    Ben vandaag ook weer teveel uren bezig geweest, er is echt heel veel te doen overal. :thumbs: Ben nu bezig met 7 quests tegelijk, voor de main quests nog maar 1 dingetje gedaan (lullen met iemand in Megaton).
    Wereld is inderdaad nogal grauw vergeleken met Oblivion, maar hoort er helemaal bij (hoewel de omgeving rond Tsjernobil heel groen is :+). Wel veel meer te doen (althans dichter bij elkaar allemaal).
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is er trouwens een mogelijkheid om te sprinten?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoe kan je trouwens een handgranaat bij iemand in zn zak stoppen? Ik sneak onzichtbaar achter mensen, maar er gebeurt niks, kan ze niet bestelen of wat dan ook :confused:
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook gespeeld, audiovisueel top, gameplay ook enzo maar het is te hardcore rpg. Ik denk dat ik het snel saai vind allemaal :) Ik wacht ff op Gears 2 ;)

    Wat ik lastig vond:
    Alle stats en dingen die je kan upgraden en overal items, ik keek hoe een vriend het speelde en hij pakte alles op en alles moest bekeken worden. Ik wil gewoon ACTIE... En ja dan word je slaperig ;)

    Gelukkig krijg ik Fable 2 volgende week binnen das meer mijn type rpg ( vergeleken met Fallout 3 dan).. Traditionele rpg's zoals final fantasy enzo gaan er ook goed in.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Heb je in FF dan wel die actie dan? Of neig je gewoon meer naar fantasy dan SF?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zojuist even op de PC gespeeld. Gelijk maar besloten dat ik deze game echt MOET hebben op de 360, wat een vette game. Typisch zo;n spel dat je altijd nog kan opstarten als je echt nergens meer zin in hebt. 100+ uur gameplay :).
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In rpg's vind ik Fantasy nu ik er zo over nadenk wel erg leuk. Fable, Final Fantasy, Secret of Mana.. Maar ik vind het vooral prettig als het nog enigzins lineair is. Daarom genoot ik ook zo van Eternal Sonata.

    Bij een spel als fallout 3 loop ik daar van "euh ok waarheen?". Maar wat ik vooral niet leuk vind is dat er teveel statistieken zijn en substatistieken. Je word door het spel bijna gedwongen om steeds als je iemand hebt gekild te kijken of hij wat heeft en tja dat haalt de snelheid er wel uit.

    Je hebt VATS wel nodig bij de battles omdat je zonder VATS nauewelijks een kill kan maken. Gebruik je daaren tegen VATS dan lijk je wel GODLIKE.. Je hebt makkelijk headshots. Maarja ondanks mijn kritiek punten is het vooral de hardcore rpg fans, want zo zie ik dit spel wel "hardcore rpg" een toppertje ;)
     
  11. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n hele huis ligt vol met Big Weapons. :thumbs: M'n skill is te laag om ze goed te gebruiken, en er zijn maar weinig handelaren met genoeg geld waar ik het aan kan verkopen.

    Ik zal wel eventjes m'n skill voor energy weapons omhoog gooien.
    Die was onmisbaar in vorige delen. *)
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp is dit dus meer ronddwalen en minder actie dan Mass Effect?
    Ik ben er nog niet helemaal uit. :)
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    kan je ook huizen kopen?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik denk niet dat de actie minder is, maar volgens mij is F3 wel veel heftiger op het gebied van RPG elementen. Skills zijn erg bepalend in deze serie, vroeger in ieder geval wel en nu nog steeds in F3. Dus je moet erg goed nadenken over je karakter.

    Eerlijk gezegd vond ik dat stukken minder in ME, waar je bijna niks "fout" kon doen qua karakter opbouw.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen niet volgens mij, maar wel krijgen dmv een quest.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je eigenlijk als je Third Person View hebt geactiveerd, je personage dichter bij je laten komen(qua camera)?
     
  17. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo,

    Ik ben van plan morgen een nieuwe game te halen, en ik twijfel nog over Fallout. Ik vond Oblivion mooi, leuke quests maar de combat was zo saaaaai, gatverdamme. Ik vind de sfeer en setting erg vet, maar is hij de moeite waard als ik oblivion ook niet zo uber vond(door de combat)?:confused:

    Anders word het tog maar Fable II
     
  18. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    LB ingedrukt houden en dan met je rechterpookje.

    Ik kwam pas na een paar uur spelen erachter dat er eenflashlight op je pipboy zit. :{:{
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Thanks :)

    Huh? Maar die flashlight moet je toch al gebruiken in the Vault?
     
  20. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow ik heb hem dan toch gehaald vandaag... Was korting bij bartsmit vandaar.. Lijkt me wel tof ben nog nietzover.. hoeveel uur om hem uit te spelen? En kotm er nog multiplayer dlc? hadden de vorige delen geen coop ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina