[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    BF2:MC op de 360
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond die persoonlijk stukken beter. Hij is wat moeilijker en wat meer hardcore.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Modern Combat, daar heb ik mooie herinneringen aan... :)

    Ik heb nu Bad Company en het is echt een nice game, alleen het is wel wat wennen tegenover bijv. Call of Duty, maar als je het eenmaal gewend bent, is het super nice ;)

    En ja, zoals elke Battlefield is het gewoon gemaakt voor de Multiplayer, die nu gewoon top is en er niet meer lag in voorkomt! ;)
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Inmiddels is het wel bijna November en zijn die nieuwe maps nog niet beschikbaar ;)
     
  5. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen (31 Oktober) komen de 4 nieuwe maps beschikbaar op xbox live.
    Gratis.

    Ik hoop alleen echt dat ze een een party/clan systeem erin gaan zetten, of dat je zelf kan hosten.. want dat squad gedoe zuigt echt enorm als je het met bekende wilt spelen.
    Kom op Dice en EA er zijn genoeg voorbeelden hoe je dat moet doen (COD bv)
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Komen ze nu met die nieuwe mappen terwijl ik het spel deze week geruild hebt :mad: , maar dat clan system komt echt nu niet hoor en ik denk helemaal niet.

    Trouwens die mappen waren toch alleen voor Conquest mode :confused:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze weten echt wel hoe dat moet.....kijk maar naar modern combat. Het feit dat het er nog niet in zit komt omdat spelers dan medals en achievements gaan boosten.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten het juist niet doen zoals CoD.
    CoD is een hersenloze shooter die iedere aap met een beetje hand oog coördinatie kan spelen. Een shooter als dit heeft samenwerking en tactiek nodig.
     
  9. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl tacktiek bijna nooit gebeurd als ik speel. |:-
    Meestal is de helft van jou team, 6 mensen dus alleen voor hun zelf aan het sniperen.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En cod4 niet?

    Wat een onzin zeg, ga maar eens een team opzoeken en op de ladders spelen ofzo. Wil je hogerop komen mag je echt wel wat samenwerking en tactiek gebruiken, anders raad ik je aan betere spelers in je FL te stoppen :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij bedoelt dat je CoD ook zonder kunt spelen. En als je zomaar een game joined heeft niemand tactiek....bij BF MC is dat anders.
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De updates zijn al te downloaden :) Vind het opzich wel goed; een patch met allemaal goeie bijwerkingen + de 4 Maps :)

    Alleen het allermooiste zou zijn als de map ''Backstab'' uit BF 2 MC naar BF BC zou geconverteerd worden _O_
     
  13. Justinh92

    Justinh92 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Community choice pack gedownload, alleen zie ik de maps nog niet in de lijst staan, en hij vind ook geen enkele room.

    Edit: Het is al gelukt!:)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  14. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat COD een hersenloze shooter is ben ik met je eens.. maar daar ga ik niet op in om een flame thread te voorkomen.. :x

    maar goed.. OT

    Dan snap je dus niet wat ik bedoel.
    Het is gewoon niet samen te spelen.. altijd als er een squad word opgezet met 4 man kom je de eerste 1 a 2 potjes niet bij elkaar te zitten. Ik weet dat dat is om te blanceren en bij een volgende ronde is dat dan wel weer goed.. maar het zuigt wel.

    En wat ik bedoel met ze moeten naar COD kijken is dat je zelf moet kunnen hosten en een avond met 24 mensen uit je eigen lijst voor de lol een map kan spelen.
    Het is gewoon te debiel voor woorden dat alles via die ea servers moet.. ik vind bad company nog steeds potentieel de beste multiplayer die er is.. als ze dat maar eens fixen.
    En dat ze dat niet doen om boosten etc te voorkomen is onzin.. als je gewoon niet ranked speel moet je gewoon geen punten en andere dingen krijgen.. je speel dan immers voor de lol. Dus dat is geen excuus om het niet te implementeren.

    Ik heb net de nieuwe maps gedownload, denk dat ik vanavond even ga kijken.
    Vooral par for the course lijkt me erg gaaf met lekker veel voertuigen en golfkarretjes ...
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Wat voor goede bijwerkingen :confused: ik heb daar nl niets over gelezen en zijn
    die mappen nou voor beide modes ?
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    In juni was het nog een van de meest besproken games, nu hebben we het eigenlijk nooit meer over de game. Op het moment komt er zoveel nieuws, dat Bad Company een beetje in de vergetelheid raakt. Om dit tegen te gaan heeft een insider op het EA forum wat nieuws voor de bezitters van de game geplaatst. Aanstaande vrijdag, 31 oktober, komt er namelijk een patch die wat problemen fixed en nieuwe maps met zich meebrengt. De vraag is nu, wie heeft deze game nog in zijn bezit na de major online problemen en de slechte support? Klik op lees verder voor een lijstje met alle problemen die opgelost zullen worden.



    Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds
    · Find custom match on Conquest was fixed
    · Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes
    · Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs
    · Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range
    · Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more
    · Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action
    · AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

    Helicopters
    - Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.
    -Increased missile speeds for the pilot
    - Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced
    -Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

    Bron!
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar zitten echt een paar goede verbeteringen bij zeg!
    Ik weet wel dat ik vanavond BF:BC ga spelen. :D
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niks wat de gameplay beter zou maken toch?
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk wel dat het de online gameplay stukken zal verbeteren.
    shottys op lange afstand waren gewoon verschrikkelijk, en altijd als je met een chopper boven een dorpje ging zweven werd je al heel snel neergemaaid door mensen met hun LMG
     
  20. OutlawSubset

    OutlawSubset Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bf:bd online wel veel gespeeld en soms was het ook wel lachen maar de game speelt zo traag, bijvoorbeeld het richten en het bewegen gaat allemaal stroef
     

Deel Deze Pagina