[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Net een account aangemaakt voor de PS3, maar ik heb 2 vragen/klachten.

1: Ik heb bij mijn gegevens dus Nederland aangegeven als woonplaats, maar dan zit je ook meteen vast aan alleen de NL-talige Playstation store, en tekst :mad: Je kunt het nergens veranderen in gewoon engels, wat ik gewoon veel prettiger vind. Belachelijk dat je in een 2-talig land als NL niet gewoon engels kunt kiezen. :mad:

Kan het kwaad om mijn instellingen aan te passen aan UK ofzo!? Ik neem aan dat ik dan gewoon alles in het engels heb, inclusief de PSstore... maar kan dat geen last met straks je CC gegevens enzo!?

2: Waar vind ik demo's enzo!? Ik heb die PS store afgezocht, maar je kunt games kopen, DLC kopen, PSP games kopen, etc... maar ik zie nergens iets staan van 'demo's' !?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    onder games vind je de demo's

mbt de taal: gewoon ook een usa account aanmaken en die store gebruiken, werkt ook veel lekkerder :)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gevonden, dank je wel :)

Wanneer je een USA account enzo aanmaakt, moet je dan ook weer een aparte nickname enzo maken!? Kan ik me bestaande account niet gewoon wijzigen zodat ik opeens in de UK woon ofzo?

En wanneer je de PS3 hebt verbonden via de Wanadoo Livebox, moet je dan nog speciaal poorten ofzo openzetten om alles sneller te laten verlopen (spelen, downloaden, etc!?)

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon je PS3 in het engels zetten, heb ik ook. En ben nog steeds Nederlander.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb bij dat Linger in the Shadows alle trophies gehaald, best geinig trouwens maar vrij snel gedaan.

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    WTF, een shirtje voor LBP kost op PSN gewoon 4,99 euro!! hahaha dat is toch echt niet te geloven!

10. Dexterity

Dexterity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb even een paar vragen over de PSN shop, ik heb laatst een 160gb versie gehaald hier zit dus een promotie code bij als ik deze invul is mijn content alleen geldig op mijn huidige europese account of ook op mijn 2de amerikaanse? En mocht ik nou bijvoorbeeld een nieuwe online id account aanmaken in de toekomst heb ik die spellen dan nog?

Ben ook van plan amerikaanse account aan te maken en PScards te gaan halen waarmee ik wipeout hd ga halen zijn deze dan ook te spelen op mijn Europese account online id niet uit?

11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Die dingen zijn niet gekoppeld aan je account als ik me niet vergis. Komen gewoon op je PS3 te staan en zijn met alle accounts te gebruiken.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wellicht een domme vraag, maar als ik mijn Ps3 harddisk formatteer, kan ik dan al mijn gekochte downloads opnieuw downloaden zonder opnieuw te hoeven betalen?

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net even de gratis Qore Episode uit de US Store gedownload. Het idee is wel leuk alleen de inhoud was niet boeiend en vrij weinig, zeker voor de 1,3 gig die je moet downloaden

14. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan!!! Je kan gaan naar "overzicht gedownload"

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig wel , kon vorige week na de installatie van een nieuwe 320GB alles simpel weer downloaden.

Waarom geen mp4 bestand , vind het installeren maar niets.

16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Man ik snap niet dat Super Streetfighter II TURBO HD MIX nog niet uit is voor de PS3.
    Weet iemand of er al een datum vaststaat anders moet ik hem via mn US account maar halen...

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor zover mij bekend is, is er nog geen datum vastgesteld voor een release in de EU Store. :eek:

18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Belachelijk eigenlijk toch, nou dan maar wachten op IV

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Absolute wanprestatie. Waar blijft de communicatie naar ons gamers bijvoorbeeld? SF II HD schijnt overigens het eerste kwartaal te worden gereleased. 31 Maart dus.

20. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het gewoon uit de amerikaanse store halen? Heb je dan niet een amerikaans huisadres nodig? of kan je gewoon met een nederlandse credit card betalen?

Echt slecht idd dat ie niet in de nederlandse store te vinden is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina