Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hebben! Ik ga de demo zeker downloaden, dat exclusieve stukje klinkt zeer interessant!

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Japans zit er standaard vanaf het begin in.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh Xboxonly...hoe komen zij erbij dat het vandaag is dan? Want dan zie ik dus niet staan in dat artikel van de bron :confused:

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Ubisoft forum

Al is het een andere bron dan die van Xboxonly (welke bron zij dan ook mogen hebben), het is dus wel degelijk waar. Al lijkt het erop dat het eerder iets voor morgen zal zijn (of de 30 oktober van Amerika).

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een Q&A met de Producer van The Broken Bond waarbij er word aangegeven dat er wat gameplay veranderingen zullen komen, plus wat al eerder is vastgesteld dat de demo zeer binnenkort uit is.(morgen?)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Baal echt van die Xboxonly.nl. Wel vaker lopen ze dingen te zeggen en dat slaat dan echt werkelijk nergens op..want dit klopt dus gewoon totaal niet weer. No big deal...maar zij doen het vaker, en dat begint pretty annoying te worden.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet precies waar je ontevreden over bent, maar ik neem aan dat je bedoelt dat de demo nog niet uit is op XBL. Dit is geen leugen noch een fout van xboxonly, de ubisoft forum moderator heeft een bericht geplaats waarin hij verkondigd dat de demo op 30 oktober speelbaar zou zijn. Dus een fout van Ubisoft? of 1 van Microsoft..

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, waarom zei Xboxonly eerder vanmiddag in hun artikel dat ie vandaag zou komen? Had UBI dat gezegd? Want ik kon het niet in die quote terugvinden.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Naruto: the Broken Bond demo staat op Xboxlive marketplace =D

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep inderdaad..ik was Far Cry 2 aan het doen, en keek ook even op de GT forum en daar zag ik het staan, echter werd er gezegd dat ie alleen voor de US was...mooi niet dus.

Iemand zei ook dat hij de demo weinig vond voor stellen, de missies vond ie niet leuk.
    Nouja, we zien het gauw genoeg :)

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo 1 keer doorgespeeld. Moet zeggen dat ik het best leuk vond. De graphics zien er goed uit, leuke stijl. Heb de eerdere naruto game niet gespeeld, maar de besturing vond ik goed werken en de gevechten zijn best leuk. Ook leuk dat je met andere characters kan free roamen. er hadden van mij alleen wel iets meer jutsu's in worden verwerkt voor de characters. Ik ben van plan wel een keer een naruto game te halen, weet alleen nog niet welke, want voor die voor de ps3 vind ik er ook wel goed uitzien.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan heeft die duidelijk niet Rise of a Ninja gespeeld, want het racen en de tree sequences zaten ook in deel 1. Ik vind het echt een hartstikke gave demo, heerlijk. Het trekt gewoon de lijn door van Rise of a Ninja, en dat is precies dat ik wilde. Gaaf dat je met Sarutobi kan vechten tegen Orochimaru, dat gevecht is van voor aflevering 80. Terwijl The Broken Bond aflevering 80 tot 135 bestrekt. Dus misschien is dat het exclusieve stukje van de demo. De demo is wel kort, maar wel kort en krachtig. Kan niet wachten op 20 november. Ga nog maar een keer de demo doen ;)

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit spel gelijk aan Rise of a ninja? Ik vond dat een leuk spel, online niet veel gespeeld. Maar ik heb mijn x360 nog niet terug en kan dus geen demo downloaden en wil graag weten of in the broken bond ook weer free roam aanwezig is met zijmissies (zoals dat eten rondbrengen en dat ene gastje steeds opzoeken)?

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Al na een blik op de achievements weet je je antwoord: :).

(ja dus moest je de smiley niet begrijpen)

16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik begrijp het :), zou wel handig zijn geweest om eerst even naar achievements te kijken.
    Dan haal ik dit spel waarschijnlijk.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je Rise of a Ninja vet vond, dan ga je de Broken Bond ook vet vinden. Er komen inderdaad veel elementen terug, alleen doe je ze nu met andere characters. De delivery missies doe je nu met Shikamaru, racen met Kiba, Hide and Seek met Neji etc. Ze hebben er weinig vernieuwing ingestopt, maar het vechten is zeker verbeterd. Er zit iets meer diepgang in.

18. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik wil evne zeggen dat het einde van de demo me echt van de bank heeft laten rollen.

Ik vind dit deel eigenelijk slechter dan die hierrvoor :confused: om de volgende redenen:
    De camera is een stuk verderweg waardoor ik weinig van het mannetje zie en besturing gaat niet echt soepel.
    De levels zien de sutk minder cartoony uti dan deel 1, draagt neit bij aan het naruto gevoel, alles is wel veel scherper en wel dikke moves, maar op mn hdtv is alles toch bestwel klein(die jujitsu opladen bijvoorbeeld) en vind de besturing wat minder nauwkeurig :/

Demow as wel krachtig qua dat er veel gebeurde, lijkt me wel een redelijek titel om net als deel 1 uit de budgetbak of bazaar de vissen, maar vind het echt jammer dat de belangrijke dingen voor mij wat achteruit zijn gegaan.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Naruto of andere anime(behalve DBZ/pokemon als dat anime is dan:+) heeft me nooit geboeit, net voor de gein ff de demo gedownload en vond het verrassend genoeg toch best wel een erg vet spel. vecht actie was goed en de redelijk diverse spel elementen(het springen/rennen/vechten etc) spraken me ook wel aan.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Vond het een geweldige demo en op elk punt een vooruitgang.

Natuurlijk was het grafisch allemaal beter maar ook het vechten was leuker en zag er een pak vetter uit. Maar de meeste vooruitgang zat toch wel in de sfeer, hier maakten ze tenminste fatsoenlijk gebruik van de OST (Orochimaru's theme _O_). Hopelijk doen ze het ook zo in de volledige game.

Deel Deze Pagina