Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk vast een co-op maatje straks om Insane co-op te doen :)
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Count me in, ik zal vooral veel Insane doen met Lequero, maar als hij er niet is ofzo dan kan ik jou ook helpen met de insane campaign. Eerst moet ik 'm uiteraard ff op hardcore uitspelen maar daarna ga ik 'm sowieso meerdere malen op insane doen :b:
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Daar ben ik het met je oneens. Ik ben dan wel van de generatie shotty rush maar zo hectisch als GoW multiplayer nu is zal het denk ik niet meer worden, de noobs gaan domineren met hun lancer.. |:-
    GoW 2 wordt overigens wel wreed natuurlijk!
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gaan de noobs domineren met de lancer? Spelen zij met een lancer die sterker is ofzo? Gears of War heeft gewoon een goede balans, ok bij Gears 1 was het uiteindelijk vaak een shotgun battle maar dan nog was het zo dat het uitkwam op behendigheid en timing. Schiet je nog een keer, of ga je voor een reload met kans op perfect reload gevolgd door een koprol of meteen 2 schoten.

    Ik heb veel zin in de MP van Gears 2 omdat de lancer bij Gears of War 1 echt prut was. Zelfs als je op iemand schoot in een open gebied was het voor hem slechts een kwestie van wat heen en weer rennen en hij kan zijn HP weer terug krijgen. De boomshot mag wel iets minder sterk, en verder ben ik vooral benieuwd naar Assasination 2.0 en de horde modus :b:
     
  5. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dat mischien ook gezien. Ik keek vandaag in het krantje van de Intertoys en zag daar ook weer GOW2 in staan alleen daar was de release 12november? Kan iemand mij vertellen dat het nog zeker 7november is want ik wil niet graag nog langer er op wachten :9 ?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is zeker 7 Nov ;)
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed genoeg bent zul je daar goed mee kunnen omgaan. Flamethrower FTW :9..Of neem 1 van die noobs hostage hehe zodat je veilig bent voor die lancers(voor een korte periode dan)

    Wat ik met mijn post duidelijk wilde maken is dat het tactische aspect veel belangrijker word in deze deel. Gears is namelijk een tactical 3rd person shooter. Maar het tactische was vaak ver te zoeken in de MP van deeltje 1.
     
  8. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk van die noobs gijzelen en dan iedereen afschieten met je pistool
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    US 7 november .. europa 12 november volgens mij :eek:
     
  10. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Wereldwijd 7 November.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    7 November voor ons en 4 voor US. :)
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    US eerder dan ons en betere special edition:mad:
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijgt US dan bij hun special edition?
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze kunnen daaar kiezen voor een versie met ook een echte kunstof Lancer erbij. En die wij hebben.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt nooooo way. Wil je mij nu even geen hartverzakking bezorgen?!?! Ik heb 7 nov de hele dag vrij genomen :+

    Leuk om te lezen dat sommige mensen echt voor de sp gaan en anderen weer juist voor de mp.

    Voor mij is het dan weer voor de co-op :)
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    SP en MP hier :) SP van GOW kapot gespeeld met Co-op. En online ook.
    Vrijdag is het weer zover :)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    eerst sp co-op uitspelen op insane, en daarna maaanden non stop mp ;)
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetiemand of er in Groningen een nachtlaunch is? Dimension Plus of Nedgame ofzo?
    Kga namelijk donderdag uit.. En dan die game gelijk maar even halen en nachtje doorhallen..
    Miss wel aan de illy's en dan spacend m spelen. Hehe maar denk t niet
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de illy's :lol: noemen jullie het zo daar ?

    Spacend spelen gaat niet echt werken denk ik 8)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben ziekelijk verslaafd aan GOW. Deel 1 speel ik nu nog steeds zeer regelmatig online. De MP vind ik echt geweldig. Ik kom expres niet veel hier omdat ik anders echt niet meer kan wachten. Ik doe gewoon net of het spel pas over een jaar uitkomt haha.

    De SP vind ik ook geweldig, GOW heeft mij echt te pakken gekregen. Ik hou niet van online shooters, maar GOW vind ik uber. Ik heb er lang over gedaan om echt goed te worden online, dat komt omdat ik zelden shooters heb gespeeld online. Maar GOW ben ik gewoon blijven spelen en zonder dat je het zelf door hebt ben je opeens een speler van hoger niveau.

    GOW2 gaat mijn X-doos in en komt er over 2 jaar pas weer uit. Ik kan echt niet wachten om dat spel te gaan spelen. Voor mij persoonlijk het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik speel spellen namelijk zelden 1 jaar lang en GOW speel ik al 2 jaar heel veel.

    Ik ga eerst op casual rustig de SP met een maat uitspelen, dan ga ik online knallen en dan ga ik op de hogere niveaus de SP met een maat uitspelen. Of misschien ga ik eerst ff online, of misschien wel.... Maar ik zou ook...Of anders....

    Ach fuck het, ik ga alles tegelijk doen. Koop nog een 360 en nog een versie van GOW2 zodat ik het allemaal tegelijk kan doen..... Ja, dat ga ik doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina