Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    En gh 4 binnen, ga 'm nu spelen, hopelijk kan ik volgende week los de gitaar aanschaffen en gelijk RB 2 meepikken.
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Geld teveel?;)

    Ik ga de full band packet van mn verjaardag vragen.
    En dan betaal ik zelf nog wat mee.

    Ik heb er wel zin in in ieder geval!!!

    Ohja, en kut dat wij hem weer later krijgen:confused:
    Maarja, voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan :D
     
  4. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  5. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in BeNeLux de complete set niet op 14 november :confused:, wat un bullshit 8)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net toch maar gitaar bundle besteld. :) Leuk zoethoudertje voor RB2. :D
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Maar wordt Rock Band 2 echt veel beter dan GH:WT dan?
    Want tot nu toe lijkt me GHWT vetter, vetter drumstel, vettere gitaar,
    ronde noten ipv vierkante.

    Maar wat is er dan zo geweldig aan Rock Band 2? Wat doet het beter dan GHWT?
     
  8. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem gewoon gh wt met instrumenten en over een half jaartje ofzo koop ik ook wel rb
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm nu een tijdje kunnen spelen, mijn eerste indruk: erg tof tot nu toe, gelijk maar de minpunt er achteraan: de menus, vindt het totaal onoverzichtelijk, slecht en onlogisch quickplay menu, music store is zowat gekopieerd van de RB store, maar dan onoverzichtelijk.

    Er zijn geen tiers meer, maar gigs, elke van 2 tot 3 nummers met erachteraan een encore, het mooie is dat je totaal niet verplicht bent om gelijk de eerste gig te spelen, aan het begin krijg je 3 gigs tot je beschikking, groot pluspunt voor mij is bij zo'n gig is dat nadat een nummer is afgelopen, je scores, notestreak etc hebt geaccept gelijk het volgende nummer komt van die gig, dus niet meer terug naar het menu om het volgende nummer aan te klikken.

    Wat opvalt is bij het moment dat een nummer begint de layout wat veranderd is: de rock en starpower meter staat nu aan de linker kant en de multiplier aan de rechterklant, klein, zowat aan de band vastgeplakt.
    Teksten als "50 Notestreak" komen nu veel kleiner in beeld en zijn in een halve seconde weer weg, ook is het wat moeilijker te zien wanneer je starpower kan gebruiken...wenningsfase.

    Ook opvallend zijn de dubbele noten, veel meer dan in gh 2 en 3, deze komen gelijk al veelvuldig in de eerste gigs voor, ook denk ik dat het hierdoor voor beginnende experts spelers moeilijker gaat worden als ze net van hard af komen in vergelijking met gh 3.

    Er zijn blijkbaar nu ook gigs die je moet kopen ipv te unlocken, had dit bijv bij de tool venue. Erg toffe venue, ipv een spelende band op je scherm zie je nu animaties die gemaakt zijn door tool, als toolfan, herken ik bijna elke animatie, aangezien veel animaties terug te vinden zijn op hun cd hoezen, boekjes en videoclip. Toen ik Schism speelde was ik totaal in trance door de muziek EN de animaties, dit is wat Tool met je doet, je in trance brengen, je in hun muziek zuigen. Nu al mijn favoriete venue, ook al ken ik de nummers door en door.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    RockBand forceert je iets te doen aan de hand van welke controller je hebt aangemeld, dat vind ik erg kwalijk. Ik neem aan dat je in Gh4 nog steeds met een controller gitaar kunt spelen? Maar interessanter is: Kun je met de standaard xbox controller ook drummen?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    DLC. :9 Meer nummers, meer keuze. Ik vind het echt geweldig hoe ze elke week met zoveel goeie kwaliteit muziek aankomen. De engine vind ik zelf helemaal geweldig. Die is gewoon hetzelfde als die van RB1, en die van RB1 bevalt me prima.

    En ik ben gewoon een Harmonix fanboy. *)
     
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan geloof ik niet meer, met controller gitaar spelen.
     
  13. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , je moet een gitaar hebben.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Erg grote misser. Mijn zusje kan alleen maar met de controller.
    Hier zal ze dan niet bepaald blij mee zijn.

    Zouden jullie het voor de zekerheid nog even willen checken, of weten jullie het eigenlijk al 100% zeker?
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het dadelijk wel even checken.
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je zusje gaan teleurstellen, met controller de gitaar bespelen krijg ik een scherm dat ik een guitar controller moet aansluiten.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bummer. :mad:
    iig bedankt voor het checken. :b:

    edit: Begrijp eigenlijk ook niet waarom ze die optie eruit hebben gehaald. Moet toch een kleine moeite zijn om je iig de mogelijkheid te geven om met de controller te spelen.
    Vooral aangezien het in de vorige delen wel kon.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad, daar gaat de op-de-bank-multiplayer. :mad: Het werkte in mijn ogen toch goed in voorgaande delen?
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan komt het spel gewoon niet tot zijn recht. Met gewone controllers voelt het helemaal niet als zo'n speciaal spel. De instrumenten maken het veel leuker.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan jij wel vinden, maar er zijn dus overduidelijk mensen die het wel veel leuker vinden met de controller.
    Ze moeten je die gitaar van hun niet door je strot duwen, en je gewoon de mogelijkheid geven om met de controller te spelen. Zoals ook gewoon in de vorige delen kon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina