Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Alles klinkt heel erg als de eerste STALKER, klopt dat? Want dat was imo een supergame.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Radiozender is geniaal! Jaren '50 muziek ftw :+.

Maar met die radiozender van Enclave, is dat niet Mr. Lindermann (van Heroes) die dat presenteerd, die stem lijkt er iig op :)

3. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed op je kaart kijken. :) Ik heb die zijgang ook gemist. Uur lopen zoeken.

4. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, dat is Sir Malcolm McDowell. :)

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwja heeft er idd wel iets van weg kwa omgeving. En ja die game was echt super!! _O_ uitbreiding wil ik ook nog....

6. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Absolute topper deze game.
    Goede sfeer,muziek,quests.....ja ik ben zeer tevreden.

Ik ben aan het klooien in megaton en kom bij de "clinic".......
    m.a.w "komt een man bij de dokter"...
    Ik tegen die dokter lullen en maar half luisteren,want overal zie ik van die lekkere medpacks,radpacks etc. liggen ,ik denk hoppa mooi meegenomen.
    Begint die dokter ontiegelijk leip te doen,dus hupsakee even een VATS erover met de shotgun....dwars door zijn hoofd,vervolgens die hele clinic leeggeroofd en de patienten ook maar gelijk afgemaakt.
    Volledig voldaan loop ik naar buiten BREEKT ME DAAR DE PLEURIS UIT,echt het volledige sloppendorp inclusief die wijven beginnen op me in te hakken echt niet normaal!................logisch gevolg...opnieuw beginnen bij mijn laatste savepoint( de vault).

Moraal van dit verhaal??? OP TIJD SAVEN!

de groeten
    EL RIFLE

7. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw wraak zal zoet zijn ^^

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    DUH :9

bedoel wat zou jij ervan vinden als je lokale dokter het loodje legt omdat een halve gare zijn medpacks niet kan betalen :lol:

maargoed ben je slim wacht je even op wat hogere level met wat beter uitrusting etc dan kun je wel zoete wraak nemen

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    slecht karma he ;)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Had 2 dagen terug hetzelfde :+

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    @ Grave:

Al geprobeerd met die granaat?

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Jup, vanmiddag even gedaan :+ Die Ghoul maar opgeblazen die voor Tenpenny Tower stond. Zelfde als die in de filmpjes opgeblazen werd :D

Grappige shit wel, eerste keer wou ik em bestelen en granaat plaatsen, maar dat had ie door, dus even opnieuw mn savepoint gepakt en gewoon een handgranaat in zn inventory gedropt O-)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En het grappigste is nog wel dat je er een achievement voor krijgt :lol:

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja jammergenoeg zitten er niet meer van zulke achievements in de game. Vond em wel lollig :+

15. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de limited edition van fallout 3 binnen, wat een coole collectors edition. En dat poppetje dat erbij zit is echt gaaf, wist niet dat ie zo'n bewegend hoofdje had.
    Heb nu het eerste half uur gespeeld en dat was echt geniaal! Ben tot nu toe nog nooit zo in het verhaal/de stemming getrokken als nu. Ben benieuwd wat de rest van de game me brengt....

Invloed van Oblivion is overigens inderdaad erg duidelijk te zien, maar omdat het in deze setting is, vind ik t nog veel leuker dan in Oblivion, de setting trekt me toch meer dan al dat magie-shit, hoewel dat natuurlijk ook een fantastische game was, maar even om duidelijk te maken dat wanneer de setting en sfeer je meer trekt deze ervaring nog 389794 keer zoveel toffer is!

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft me hoop op volgende week, heb namelijk de LE van gears of war 2 en wil niet dat hij later als de normale versie te verkrijgen is:b:

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb Fallout 3 net voor het eerst gespeeld maar
    ik heb net die ene gast in Vault 101 gekilld voor die sleutel om te ontsnappen of kon je ook ontsnappen zonder hem te killen?, maar betekend dit nu automatisch dat ik evil ben?
    klinkt waarscgijnlijk dom maar ik vroeg het me af :p.

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sowieso wel iemand gekilled tijdens het ontsnappen, maar de sluetel vond ik gewoon in het slaapkamertje (in een kast) naast het kantoor waar je uiteindelijk ontsnapt... Hoefde geloof ik geen sleutel van iemand afhandi te maken.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik deed het gewoon bij een onschuldige vrouw in tenpenny tower, zei echt van Ooh nooo *boem*. kreeg ik een achievement :9 moest ik wel even lachen

20. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dit spel is ZIEK zeg! Vriend van me speelt het nu ook en is ongeveer even ver, dan vraag ik hem is bij jouw hier en daar hetzelfde gebeurd?, en dan is het bij hem totaal anders.

Bij de metro bijvoorbeeld kwam bij mij zon gozer met een rocketlauncher en een koe die zn spullen droeg voorbij en schoot hij op wat van die mutants.

Lazer rifel is wel handig, je kan bij VATS iig 4x schieten en met assault rifel minder vaak..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina