Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lara Croft. :cool:

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb ontzettend erg naar deze game uitgekeken, en vanzelfsprekend heb ik de demo dus ook gedownload. De wat middelmatige tot slechte comments over de game had mijn hoop wat naar beneden gehaald, en was bang dat het geen topper zou worden. Gelukkig had ik het mis, want ik vind de demo ontzettend goed, de graphics, gameplay, design, alles werkt gewoon. Net als bij het spel Skate kan ik urenlang alleen al in de community center blijven, dus de meerwaarde zit hem inderdaad in het herhaaldelijk het parcour af te lopen, telkens andere routes proberen, telkens sneller en beter.

Als ik de keuze heb zou ik zelfs die stip uitdoen net als het rode, word een koop bij de release!

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het alleen jammer dat je altijd maar hetzelfde level ziet. Voor mijn gevoel heb ik al veel gezien, maar altijd uit hetzelfde veld. Dit level vind ik goed, maar ik ben dan wel benieuwd of de andere levels ook een hoog niveau hebben.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb bewust vooraf al lage eisen gesteld aan deze game. Lijkt me tof, maar met het vooruitblik dat die enorm kan gaan tegenvallen. De demo heeft mij persoonlijk behoorlijk verrast.
    Uiteindelijk zal ie het ook wel van de time trials moeten hebben om de replay waarde op te schoeven. Denk dat ik deze naast PoP ook wel snel in mijn collectie wil hebben.

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    sluit me hier ook bij aan.
    de game ziet er wel mooi uit maar verder vond ik het niet echt lekker spelen.
    deze game laat ik mooi liggen;)

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vind het juist heerlijk spelen. echt een topgame!
    (lijkt mij dan)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mirror's Edge
    Chasing Jack gameplay
    [gt]42222[/gt]

De gameplay filmpjes beginnen steeds sneller hun weg naar het internet te vinden.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb de demo gespeeld, maar vind het niet echt leuk. Het is opzich wel stoer dat je in First-Person overal overheen kunt springen, maar het vechten en de echte kick vind ik niet leuk. Misschien ooit van de Bazaar af plukken.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een filmpje.

[gt]42224[/gt]

10. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gespeeld. De besturing voelde toch wel goed aan, had er niet veel verwacht. :+

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb me inmiddels verdiept in de Playstation 3 demo en de Xbox 360 versie.

Grafisch geen verschil, het zit hem puur in de controlls. En laat ik eerst eventjes zeggen dat ik het echt een heel erg vet spel vind. Vorig jaar won Assassins Creed de prijs van het klimmen en klauteren, dit jaar gaat ie naar Mirror's Edge. Het speelt heerlijk... op de xbox 360. En dat ligt bij mij persoonlijk aan de controller. De ps3 versie maakt gebruik van zn censor. Wil je springen en een koprol maken dan moet je je controller naar voren houden. Nou ik heb het 10x geprobeerd en het werkte gewoon niet. En zoiezo het hele censor gebruik van de ps3 bevalt me niet. Komop als ik een game met censor wil spelen koop ik wel de wii.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je hoeft die sensor niet te gebruiken je kan het ook uit zetten.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de demo echt geweldig, en ik ga hem zeker de 14e/15e halen. First Person leek me in eerste instantie klote, maar het is erg goed uitgewerkt. Zo heb je eens echt het gevoel alsof jij aan het freerunnen bent.

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49

hmm ok daar had ik eigenlijk niet eens aan gedacht dat je het uit kon zetten ( tja 9,8 van de 10 keer staat de xbox 360 aan)

15. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gechecked, erg leuk bedacht concept + erg mooi in elkaar gezet. Alleen hier raak je vrij snel op uitgespeeld lijkt mij en dit is zo'n spel waarvan ik ontzettend gefrustreerd van kan raken. Daarnaast kreeg ik al snel koppijn van et spelen. Bazaarkandidaatje

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeelt. En ik vind het eigenlijk wel heel erg vet. Maar ik denk dat je het spel heel erg snel heb uitgespeelt. De besturing vind ik echt top. MIsschien vraag ik hem wel voor kerst:9

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuke demo. Speelt ook erg vlot en voeiend. Alleen overtuigt het mij niet... waarschijnlijk omdat er op dit moment zoveel toppers al uit zijn of uit komen. Erg jammer, maar ik hou hem wel in de gaten.

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand het liedje wilt uit de demo, pm me dan. Ik weet niet of torrents hier mogen. :+

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zojuist weer even 2x de demo gespeeld (tut overgeslagen, en meteen naar de missie).
    Blijft wel leuk, alleen een beetje kort, beetje lineair, en dus jammer dat wanneer je meteen in het begin naar een ander gebouw (rechts) overspringt, je meteen 'af' bent.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De Paul van Dyk Mirror's Edge remix kun je ook vinden op You Tube.

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina