[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik voor fable 2 gaan. Is veel leuker:thumbs:
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ze zijn beide de moeite waard. Ik ben eerst voor Fable 2 gegaan (regiovrij en dus erg goedkoop te krijgen) en pik na mijn Fable 2 avontuur Fallout op van de bazar :)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    denk toch dat ik zo fallout ga kopen , en als die me niet bevalt (wat me trouwens onwaarschijnlijk lijkt) hem dan ruil voor fable
     
  4. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie even hier op antwoorden? sorry
     
  5. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    maar natuurlijk willen we antwoorden, cod4 is nog zeker aan te raden ook komt cod5 uit. Cod4 heeft goeie single player en een zeer vermakelijke multi player hier kun je veel tijd in stoppen. De vraag is of je cod4 koopt of ff wacht op cod5. Op je vraag of je de goty editie moet nemen of een normale weet ik niet. De normale is natuurlijk goedkoper.
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    FarCry 2,Fable 2 of Battlefield Bad Company ...
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    feebel
     
  8. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga het idd toch maar een kans geven denk ik.. Lijkt me een prachtig spel,geweldig zo'n open wereld,alleen zó jammer van al die monsters en magische krachten shit,hou ik eigenlijk totaal niet van,maar zal proberen om daar doorheen te kijken O-)
     
  9. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    koop Saints Row 2 of Far Cry 2.
     
  10. OutlawSubset

    OutlawSubset Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Saintsrow 2 en farcry 2 zijn allebei echt vette games bij farcry 2 kan je gewoon je eigen lvls maken enzo lijkt me echt vet maar ik ga mijn geld aan gow2 uitgeven... nog 7 daagjes =)
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben totaal de kluts kwijt, te veel toppers in te korte tijd... moeilijke beslissing als je maar 1 game kan kopen ;)
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    na veel research over wat mensen van games vinden is fallout 3 toch de beste uit de peilingen, Je moet wel van rpg en hele goede gore actie houden, Fable 2 beloofd toch niet eeuwig speelbaar, fallout 3 net wat meer, dus voor heel de winter, speel fallout 3:)
    krijg hem binnekort, gamehubs had het fout.
     
  13. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom er ook totaal niet uit,ik hou ontzettend van de setting,sfeer en stijl van Fable 2,maar aan de andere kant heb ik een hekel aan monsters,magische krachten,trollen etc in spellen,datzelfde had ik bij Oblivion.
    Toch ga ik het een kans geven denk ik,al twijfel ik nog steeds een beetje,want miss is Far Cry 2 toch meer wat voor mij...Ik weet het niet..zucht
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb van de week farcry, fable, fallout en dead space gekocht en ik vind persoonlijk Fallout 3 de beste game met Fable als goede tweede
     
  15. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik voor Cod4 gaan of GoW 2?
    Ik heb gears1 geleend van een vriend, vind die singleplayer vet maar niet heel erg tof. Is de online optie wel goed? (van gears1). K wil iig gewoon een lekkere shooter in huis.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zou voor Gears 2 gaan. Ik vond Gears 1 echt geweldig dus voor mij is de keuze makkelijk. MP vond ik ook erg goed in elkaar steken.
     
  17. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben wel bang dat gears2 beetje eentonig gaat worden. En je kan jezelf niet echt lekker uitleven, omdat je elke keer moet coveren enz.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op de Casual moeilijkheidsgraad kun je je prima uitleven en hoef je niet constant in dekking te zitten :)
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Met Gears 1 moet je ook coveren, en toch vind ik de CoD 4 multiplayer veel eentoniger dan die van GoW 1. Bij GoW kun je namelijk iemand op zo veel manieren killen, en je kan altijd voor de mooie manier gaan en als het dan lukt dan is de voldoening groot. (bij mij dan) Verder vind ik CoD 4 een beetje een spelletje waar je kan winnen door een beetje kan sprayen met je wapen en winnen terwijl je bij GoW ook echt wint als je beter bent. (Alhoewel ik heb er een hard hoofd in heb bij GoW 2) Dus dit kan een voordeel zijn, maar als je geen zin hebt om je een beetje in te zetten om goed in het spel te worden of je hebt geen vrienden om het mee te spelen, dan is CoD misschien een betere keus, omdat veel spelers anders misschien een maatje te groot zijn.
    Natuurlijk de belangrijkste vraag: Hou je van FPS of heb je zin in wat nieuwe frisse gameplay (die onderhand al niet zo fris meer is na GoW 1 :9)
    Jongens vraag me niet hoe ik zo'n stuk heb kunnen schrijven hierover..
     
  20. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik wel voor Gears of War2.
    Nummertje 2 lijkt me nog vetter dan 1. Maarja, ik moet vandaag me router een harde reset geven zodat me firmware is upgedate. Daardoor kan ik misschien op Xbox live, dan word het al helemaal leuk. Maarja, zolang ik geen Live heb koop ik nog geen games erbij.
    Toch bedankt voor de reply's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina