Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de camera veranderen ( rechter pookje indrukken)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em al gepreorderd en laat em gewoon staan.
    Leuke demo en krijg de XBLA versie er bij dus.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind em tot nu toe erg leuk en dat had ik dus echt niet verwacht. Met voertuigen is ook cool gemaakt gewoon en het is echt fun ook. De humor is geweldig ja. Ik ben nu een voertuig aan het maken..maar hoe gebruik je die? Ik heb al een voertuig maar probeer nu een andere te maken, ik save het voertuig maar zodra ik de garage uit ga is het voertuig er niet.

En de platform gedeeltes toverden echt een glimlach op mijn gezicht, die zijn echt heel tof. Klimmen, op palen omhoog klimmen, muzieknootjes zoeken, nice hoor. En dan dan als je helemaal bovenop die factory staat de stad bekijken, ziet er echt leuk uit.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Hij is echt lachen! Super die humor, echt Banjo! Die agenten die varkens zijn gewoon hilarisch! Die stemmetjes ook, super dat je geen stom taaltje hoort maar echt iets origineels. Tot nu toe vind ik het een zeer uitgebreide demo en het is wat mij betreft nu al een kopertje! \o/

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja hij is echt tegen mijn verwachtingen super leuk, nooooit gedacht. Ik raakte zo teleurgesteld toen ze de eerste filmpjes online hadden gezet van die voertuigen enzo, maar de previews zeiden al....de game is echt leuk. Alleen wilde ik dat maar niet geloven, ik wilde gewoon een 100% platformer hebben en niks anders..maar nu....vind ik het super cool wat ze gedaan hebben. Grafisch echt hardstikke netjes, en een game als dit maakt je gewoon vrolijk. Zelfs als er geen grap gemaakt word door Mumbo Jumbo dan kan je al lachen om deze game. Puur om de geluidjes die Banjo en Kazooie maken....laat bijvoorbeeld Banjo gewoon eens stilstaan en kijkt wat er gebeurd...echt hilarisch.

En deze demo is uitgebreid zeg, godskolere , je kunt echt veel doen. En die muziekjes..je herkent Banjo gelijk weer eruit. En gelukkig is er genoeg te platformen, en dat werkt gewoon heel goed. Ook als je over een plank/touw heen moet..dat je echt met de stick moet balanceren, nice gedaan. Koopgame? Damn...denk van wel .

En ook gewoon volop physics in deze game, prachtig.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ben helemaal bovenin gekomen, bovenop de game factory. Mooi uitzicht, zeg :)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat valt niet tegen idd.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game ziet er echt kleurrijk en mooi uit, dit word ongetwijfeld wel weer een prachtige game van Rare. Maar je kan trouwens niet veel met Kazooie doen he, vroeger kon je hem laten lopen en dan zat Banjo op je rug, is dat er allemaal uitgehaald of zal dat later komen. Ook dat klein stukje vliegen lukt me niet. Hoop dat het er wel inzit. :)

Bottles ook trouwens tegengekomen, leuk :)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De stemmen zij nu niet origineel meer, het hoort nu gewoon bij de Banjo delen. In de tijd van de N64 had je nooit gesproken taal in een game, dat loste ze bij Rare zo op.

Ik ga alleen voor de arcade versie, dat lijkt me weer eens leuk om te spelen.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik mijn consoleshop.nl order annuleer en bij gamehubs ga bestellen.

XBLA B&K is 1200 punten?

Dus dat is dan zo'n €13,- voor de XBLA versie.
    €35,- + €13,- = €48,- dus nog 12 euro goedkoper dan bij consoleshop (€60,-).

Misschien alleen nog ff wachten tot december voor de zekerheid.

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel! Had ik niet verwacht, lekker kleurijk, beetje mario-achtige graphics maar dan next-gen, supermooi gedaan. Ben nog aan het twijfelen of ik hem ga halen, er komen zo veel toppers uit..

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook. Ben behoorlijk telleurgesteld, vind de game (demo) tot nu toe erg tegenvallen. Platform element is zoek en de voertuigen vind ik veel te aanwezig (ze worden door je strot geduwd). Ten eerste vind ik het hele voertuigen concept in de game niet leuk en ten tweede vind ik de besturing van de voertuigen niet lekker. Ben blij dat ik de demo heb gespeeld. Scheelt me weer de nodige euro's => pre-order cancelled.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Kazooie is totaal overbodig en de levels zijn gewoon te groot. Ik wil lekker die combat in met die vogel en met 1 hit iemand kapot hebben. Zou veel beter zijn geweest. Voertuigen had erin kunnen zitten, maar netzoals met Mubo in het eerste deel, 1 per level die je voor een paar dingen echt nodig hebt. Jammer, ook hier pre-order gecancelled. Jammer, want had echt weer een nieuwe Banjo game willen spelen :'-(

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo te horen hadden ze beter geen demo uit kunnen brengen ^^

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Sla je de mensen over die de demo juist wel leuk vonden? :+

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel jammer dat de voertuigen zo'n grote rol spelen. Want ik vond banjo kazooie 1 inderdaad wel leuker. Maar het is maar de vraag, als ze op het oude recept nog een banjo kazooie gaan bakken.

Of wij het wel leuk gevonden hadden? Goldeneye was de vetste shooter op de n64, als het nu zou uitkomen zou het non-stop gebashed worden door game reviewers.

Zelfde geld denk ik voor banjo kazooie, ze moesten gewoon iets nieuws doen en dit is het geworden, en had er aan het begin niet zoveel van verwacht. Maar nu vind ik het toch best wel leuk:)

Je moet het natuurlijk wel een kans geven en niet na 1 game in banjoland gelijk opgeven. En je moet natuurlijk wat tijd besteden aan het bouwen van de voertuigen.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het ziet er allemaal echt geweldig uit. Ik zit echt weer eens te wachten op zo'n game....

Maar wat een KUT lettergrootte hebben ze gekozen, jezus, dat heeft het dus echt verpest. Ik snapte er geen hol van omdat ik het niet kon lezen. Echt zonde...misschien ziet het er wel mooi uit als ik een hdtv heb..

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het allergrootste probleem bij mij.
    Ik kan net met moeite 70-80% lezen van de tekst als het automatisch voorbij scrolled...

Maar ja tv kost geld :'-(.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik kan alles lezen, en heb ook een oude verrotte tv. Zelfs Dead Rising kon ik gewoon perfect lezen, zal wel super ogen hebben ofzo.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Of je hebt gewoon een 180 inch tv.

Deel Deze Pagina