Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Moet zeggen dat het toch wel een vooruitgang is, alles is veel sneller en het is ook een stuk overzichtelijker. Bevalt tot nu toe goed! :)

    Jammer dat je de 19e pas weer op live kan maja, dat weet je van te voren.
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij wel de avatar creator tool gebruiken?
    Ik niet namelijk, Maar dat kan mijn eigen stomme schuld zijn. (Zat geen netwerkkabel in de 360 en ook geen hdd)
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee kan niet zonder XBL, de enige reden dat die nieuwe dashboard er opstaat bij mij is om spellen op de hdd te zetten. Werd gek van die teringherrie van dit maandagmorgen product
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is het makkelijk switchen tussen het oude en het nieuwe dashboard anders installeer ik hem ook even maar ik wil wel nog op live kunnen? Dus dan kan ik makkelijk switchen als ik even op live wil.
     
  5. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is onmogelijk.
    Ik heb em nu ook echt relaxt :). Kan niet op live tot de 19e maar ach, boeit me niet zo :).
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaahh ik heb die nieuwe enquete ingevuld en waarschijnlijk kan ik het maandag gewoon downloaden die update :d
     
  7. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    welke enquete?
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Microsoft Connect waar je ook de enquete heb moeten invullen om in die nXE Preview te komen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan alleen jij dat, of is die weer voor iedereen toegankelijk? O-)

    ----

    Five XBLA Games To Get Retroactively Avatarded
    [​IMG]

    The New Xbox Experience is almost here, meaning those lovable, Rare-designed Avatars that Microsoft has squeezed into the interface — and games like Scene It? Box Office Smash — will be plaguing your Xbox 360 before you know it. Microsoft and Xbox Live Arcade developers are adding retroactive support for Avatars in a handful of games, with UNO, Bomberman Live, Hardwood Hearts, Hardwood Spades and Small Arms getting updated with the new feature on day one.

    Microsoft, via its Gamerscore Blog, also write that "a new Xbox LIVE Arcade title will also launch with fully playable in-game Avatars - the first title to ever launch with this feature on Xbox 360!" How exciting!!

    NXE: What You Want to Know - More Avatars
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de NXE Update net zojuist geinstalleerd (Zal maar niet zeggen hoe :p ) Daarom zal ik tot 19 November niet online zijn ;)

    En ja, de update is gewoon een aanrader! Alles is soepel, games op je HD installeren heeft echt het grote voordeel dat er geen lawaai meer is (getest met GTA IV).

    :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Tuuuurlijk... ;)
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Dashboard is gewoon te downloaden en op internet te krijgen, hoor ;)

    Google maar eens (Want ik mag geen linkjes plaatsen (A) )
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, maar gewoon het feit dat je zei 'er niks mee te willen doen'.
    Nee, je wilde idd niks met dat HDD trucje doen, maar toch.

    NXE leaked, installation disables Live until November 19

    [​IMG]
    It took no time at all but the New Xbox Experience has been leaked onto the internet. According to tipsters, someone who was invited to the NXE has made the update available in downloadable form online which -- like all other Xbox 360 dashboard updates -- has the ability to update any console with a USB thumb drive.

    If you're thinking of grabbing the update, think again. According to Platform Nation using the leaked update disables Xbox Live on a console until November 19, the actual release of NXE. With Gears of War 2 just around the corner, you wouldn't want to take your console off the grid would you? While no reported bans have been handed down since the leak showed up it isn't hard to imagine Microsoft could take you offline for good. You've been warned.

    -----------------------------

    Ik ga dat risico niet nemen. Niet voor maar 3 weekjes eerder aan de slag te kunnen met de NXE.
    Ik heb al genoeg risico genomen door te vragen om die Fable DLC code terwijl ik de LE niet eens heb. :+
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet ik denk dat het voor iedereen is die nu aan de beta meedoen en de id console nummer willen veranderen.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal niet erg, want ik bedoel: Ik ga gewoon SP games spelen :)

    En het is gewoon geweldig dat je het Dashboard eerder kan krijgen, want ja. Er zit zoveel leuks tussen :thumbs:
     
  16. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, cker alleen jammer dan je geen avatar creation kan doen :mad:
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad maar nog 19 dagen en dan kan het wel weer. Anyway: Het games op je HD installeren feature werkt iig top :thumbs:

    En ook werken de rest v.d. functies gewoon goed, en het is gewoon genieten :)
     
  18. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ofniet, oblivion heb ik erop geinstalleerd en werkt ook en stuk sneller zonder popup :thumbs:
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GTA IV erop geinstalleerd. Werkt een stuk prettiger zo zonder dat lawaai en o, zo irritante laadtijd :+

    Alleen jammer dat er op een 20 GB HDD zowat niks past. Dat word binnenkort maar eens upgraden naar een 120 GB HDDtje :cool:
     
  20. Armadax

    Armadax Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die de officiële NXE preview release heeft en die me kan vertellen of de wachtrij van items die van de marketplace worden gedownload uitgebreid is of hopelijk helemaal weg is, zoals bij de PS3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina