Als je registered airmail heb gebruikt nergens, je kan alleen zien wanneer hij verzonden is, wacht gewoon ff een tijdje en relax, hij komt vanzelf...
Damn, vandaag geen FC2 binnen gekregen terwijl die vorige week vrijdag verstuurd is. Bezorgen ze ook morgen ?
Ik heb zelf Far Cry 2 nog niet ontvangen, hij was vrijdag verstuurd. Voor de mensen die hem al hebben ontvangen: wanneer was die van jullie verstuurd? Worden ze ook in het weekend bezorgd?
Die van mij was Vrijdag verzonden, volgens mij kan het morgen ook worden bezorgd maar dat weet ik niet zeker.
heb ik nou iets gewonnen aangezien dit er al een week staat? IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD
Ik stuurde: Ik ontving: Voor de mensen die niet wisten wat dat nou betekende, ik verveelde en schreef even snel een mailtje :
Ik kreeg gisteren mijn eerste bestelling via GH binnen; Fable 2 LE. Wel jammer dat het een Chinese NTSC-J versie is met allemaal chinese tekens op de box en discs Maar het spel werkt verder prima... Duurde een week met Registered mail. Nu maar wachten op Fallout 3.
Wat beter lezen/kijken en je komt er achter dat dat heel normaal is als je importeert. Wel zwaar balen voor diegene die met UPS hebben verzonden, mensen zonder UPS hebben hem nog sneller.