Dat liep online niet soepel, dat is niet te vergelijken. Dit is een singleplayer game. Maar zeg nou zelf, geloof je echt dat dit spel nog iets gaat veranderen? Het spel ligt over 2 weken in de winkels.
Ik vond de demo wel vet eigenlijk. Oké, het was verschrikkelijk lineair maar het was gewoon tof om te zien (want heel veel hoefde je zelf nou ook weer niet te doen ). 't Autorijden was wel ontzettend belabberd
zo net de demo uitgespeeld, Erg gaaf! autorijden was idd beetje crapy. Die vecht scenes vond ik wel erg cool! Ook de quick time events waren leuk!
Kan iemand bevestigen of deze game regio vrij is? Ik zie dat namelijk bij gamehubs staan, maar dat staat bij bijna alle games op hun site terwijl dat niet altijd het geval is. KLIK
Er staat gewoon regio vrij op. Geloof hun nou maar dat het zo is. Als je het zeker wilt weten moet je even een mail sturen naar: enquiry@gamehubs.com
Ik houd normaal helemaal niet van dit soort games, maar k vond de demo echt tof! Die graphics zijn echt heel netjes! Gezien het feit dat ik graphicsgeil ben maakt dat veel uit
Eindelijk de demo maar eens even gespeeld. Ten eerste respect voor de demo an sich, hij was lekker lang en veelzijdig. Rijden was inderdaad niet relaxed, maar geen ramp als het niet beter wordt aangezien het vechten en schieten wél tof waren. Ook de QTE waren leuker dan ik had verwacht, en zoals Cybeln al zei ziet het er super uit!
Review staat op Gametrailers. Zit wel vol spoilers voor mensen die de eerste film niet hebben gezien, maar dat zullen er niet zo veel zijn . Ze zijn niet enorm lovend, en hij schijnt erg kort te zijn. Kijk zelf maar [gt]35038[/gt]
Heeft niemand 'm hier? Ik was eigenlijk wel van plan om deze game te halen, aangezien ik de films kapot gekeken heb.
Neuh nog niet, heb nu wel even genoeg om te spelen. Schijnt wel leuk te zijn, dus misschien over een tijdje. Vroeg me idd ook al af of niemand hem heeft gekocht?
Ik heb 'm en wat is het genieten, zeg! Ik heb nu de eerste drie missies gespeeld en de game speelt echt heerlijk. De actie is bruut, de takedowns zijn ongelooflijk wreed en de graphics zijn om te smullen.
Check de review op XBW. 'k Heb 'm een Goed gegeven. Het vechten is erg leuk, theatrale is SUPER, grafisch etc. zit het goed in elkaar. Aardig kort, rijden is om te huilen (maar gelukkig maar een half uur in het hele spel). Als je 'm op de bazaar koopt vind ik het echt wel de moeite waard. Een mooie SP-ervaring (geen MP).
zojuist demo gespeelt misschien ben ik niet zo goed.. maar werdt geak van load tijd steeds als opnieuw moest beginnen weer 10sec loade vond het irritant en camera werkte niet altijd even goed mee voor rest acties waren erg gaaf en grafic ook.. net niet de moeite waard om te kopen maar zeker gen slecht spel
Heeft iemand dit spel gespeeld? En dan niet de demo maar het hele spel. Ik zit erover te denken om dit spel te kopen. De takedowns zijn erg chill een de actie is net zoals in de films, Alleen ik vraag me af hoe dat in het hele spel is, en of het waard is om voor 35 euro te kopen? Worden de takedowns niet eentonig? Of blijven ze hartstikke vet?
Heb net het spel uitgespeeld. Toch wel vermakelijk moet ik zeggen. Leuk ook dat ze hele stukken uit de film hebben nagemaakt. Veel mensen zeuren dat deze game erg makkelijk is en binnen een uurtje uitgespeeld, dat is echt onzin. Heb de game alleen maar op niveau "Assasin" gespeeld (moeilijkste), dan moet je soms toch echt wel even opnieuw. De game heeft geen hele lange speeltijd, maar je kan hem zeker een paar keer spelen voor alle achievements. Zal ik ook zeker nog wel doen. Krijgt van mij een 8 deze game!
Ja. Ik heb de game ook voor 30 opgehaald in de bazaar ik heb er best plezier mee gehad. Het is geen 60 euro waard maar voor 30 is het een goed spel