FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik ook:9 mijn fitness afdeling is nu 10/10 , hebk zo een 10 miljoen in gestopt 8)

    en nu ga ik zelf fitnesse, laters :+
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat heb ik ook wel is gezegd geloof ik. Het is opzich ook logisch, in uitwedstrijden zet de tegenstander meer druk naar voren, als jij verdedigend sterk staat is het dan makkelijker want dan is er veel ruimte in jou aanvallen.
    Dit gebeurt vaak ook tegen sterke tegenstanders, die zetten gauw al vanaf het begin druk. Ook bij een kleine voorsprong krijg je tegen het einde van de wedstrijd aan meer ruimte.
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip van de fitnessafdeling. Ik wisselde gewoon mijn selectie om de twee wedstrijden
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo verder met Valencia, toernooi Spanje -> kan ik dan ook fitness e.d. uitbreiden? Spelers aankopen etc? Of moet ik dan een andere modes kiezen?

    Of moet ik manager mode pakken? Kan ik dan nog wel zelf spelen?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fitness afdeling moet je 10/10 zetten inderdaad, dan worden ze nooit moe in een volgende wedstrijd, dan is hun balkje gewoon weer helemaal vol.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg dat heel vaak, vooral tegen betere teams. Net nog een potje Be a Pro op Prof., 10-0 tegen Chelsea met Arsenal. Gelijk maar weer op WC gezet:9
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel altijd een helft van vijf minuten, dus tien minuten totaal. Denk dat ik dat ook iets op ga krikken, want ik moet nu wel vrij geforceerd aanvallen. Resultaat is vaak veel 0-0 of 1-1 wedstrijden omdat ik altijd met matige teams speel. Dat is overigens wel een uitdaging. :)
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland is trouwens het enige team dat nepnamen heeft, viel me laatst op. Maar gelukkig heb je een chille editmode en heb je echt binnen 10 minuten alle goede nederlandse spelers bij je selectie en kan je zelfs andere Nederlandse spelers zoals Seedorf, RVN en Drenthe er bij halen als Reserve. Vet.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ging inderdaad snel, dacht wel dat ik een uur bezig was maar het was zo gedaan. Toch vind ik dat EA die licentie moet kopen, ik weet niet hoe het zit maar volgens mij vraagt de KNVB er gewoon een hoge prijs voor, maar als Konami het kan betalen dan kan EA dat ook vind ik.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Konami heeft verder heel weinig licenties vergeleken met EA. Dus misschien vind Konami dat belangrijker en EA juist het clubvoetbal, ik weet et niet.

    PS.
    Wat een heerlijk gevoel om met het mindere Valencia tegenstanders met Man Utd en Barca met combinaties stuk te spelen. En ook hadden ze allebei gewoon nog Adidas Live Season aangezet. Dus ze waren nog beter.

    Man Utd had gewoon Ronaldo met Rooney in de spits en Berbatov rechtsbuiten. Elke bal die hij had ging op Ronaldo maar het enige wat hij deed was rennen. Lekker vastgezet en met 5-1 ingemaakt :)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  11. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Meer mensen die vaak vastlopers hebben bij Fifa? Dat de disc in 1x unreadable is?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht is Valencia nou ook weer niet. Met David Villa kan je ook overal door heen rennen. Als je met een team als Ajax kan winnen van Manchester, dan ben ik onder de indruk ;)
     
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las laatst dat ze dus bij elke ander land gewoon alleen de toestemming nodig hebben van de bond, maar hier moeten ze dus van elke speler in de selectie toestemming hebben (en dus betalen).
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij echt niet uit chef of je onder de indruk bent of niet :+

    Het gaat erom dat ik een leuk team wil hebben om toch kans te maken tegen Man Utd, Barca of een ander 5sterren team. Op deze manier merk ik dat ik het spelletje een stuk leuker vind, ook al speel ik tegen een top team. Zonder dat je zelf gedwongen bent om ook een topteam te nemen. De verdediging en het middenveld is 77 en 79, mag de aanval dan 82 zijn :thumbs:?

    Ik kan ook een 3 sterren team pakken, 9 wedstrijden overlopen worden door de 5 sterren tegenstander en kutwedstrijden krijgen. Dan 1 wedstrijd wel redelijk uit de verf komen en net met 1-0 winnen terwijl je gewoon echt geen kans maakt, fysiek en conditioneel gezien.

    Villa is inderdaad redelijk snel, maar bijna alle 4/4,5/5 sterren teams hebben een vlotte spits/speler of een hele balvaste (Ibra, Drogba, Nistelrooij, Ronaldinho, Kaka, Gerrard, Anelka, Henry, Berbatov, Adebayor, Klose) man voorin hebben rondlopen.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat kan wel zijn, maar uitwedstrijden makkelijker winnen is niet helemaal realistisch:)
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gehad gelukkig
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    weet iemand hoe ik met een vriend naast me online tegen een vriend kan spelen?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Y drukken bij Team Select.
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan die online vriend uitnodigen, en als je dan bij het menu komt waar je teams selecteert moet je vriend naast je op een knop drukken om zijn controller te selecteren
    zoiets volgens mij.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dankjullie:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina