mooi, invite je me dan ? heb ik je al bij mijn friend-list? anders moet je me maar even toevoegen oid!
ey is goed vanaf nu ben jij PSG en maak niet uit dat je nu ff niet kan spelen ik ben vanaf morge tot vrijdag ook weer weg voor men werk dus geen probleem maar leuk dat je er weer bij bent
Aston Villa - Borussia Dortmunt 2-2 43 min - agbonlahor 1-0 45 min - Frei 1-1 60 min - Frei 1-2 87 min - bouma 2-2 2 punten verspilt khad het bijna volgehouden maar niet verdient dus 2-2 een aardig goeie uitslag
Sporting CP 0-1 AS Roma ? 0-1 Totti AS Roma 2-1 Sporting CP 6' 0-1 Liedson 8' 1-1 Totti 45' 2-1 Totti Eerste wedstrijd denk ik terecht gewonnen. Heb ook nog 4x de paal en 1x de lat geraakt. Tweede wedstrijd had hij meer verdiend en speelde ik slecht. Had echt moeite met je tactiek!!!
Nou, weer 2 wedstrijden AS Roma - Sporting 2-1 Sporting - As Roma 0-1 Sja, jij hebt totti die overal doorheen loopt. Ik blijf er bij dat het gewoon niet leuk is om ze te spelen. Ik domineerde As Roma gewoon bij vlagen. Maar bij mij kunnen ze zelfs niet voor open doel scoren. Helaas heeft hij totti die uit 2 schoten die ie krijgt en 1 kopbal 2x scoort en 1x de lat raakt. Sja De 1-0 was iets wat geflateerd. Had makkelijk 2, 3-0 kunnen zijn. In 1 aanval 2x paal en 1x onderkant lat. Das pech hebben . Maar je merkt gewoon dat mijn spelers sneller moe worden. En het op het einde niet meer bij kunnen houden. Sja niet echt leuk. Maarja als je een goed team hebt natuurlijk wel
Panathinaikos - Aston Villa 3 - 1 Abgonlahor (Aston Villa) Siuza 2X Rukavina Aston Villa - Panathinaikos 0 - 1 Rukavina Geel: M. Laursen (Aston Villa)
Panathinaikos 3 - 1 Aston villa 5 min Agbonlahor 44 min Souza 47 min Souza 90 min Rukavina Aston Villa 0-1 Panathinaikos 11 min Rukavina Zware wedstrijd weer met een fysiek sterke aston villa pfoee..
Espanyol - Atletico Madrid 0-3 7e min. 0-1 Maxi Rodriguez 21e min. 0-2 Finnan (ED) 45e min. 0-3 Sinama-Pongolle
Atletico Madrid - Espanyol 0-3 28e min 0-1 Tamudo 49e min 0-2 Luis Garcia 79e min 0-3 Tamudo geel : Perea (Atletico)
Hamburg - Atletico 0-3 10e min. 0-1 Aguero 24e min. 0-2 Aguero 45e min. 0-3 Sinama-Pongolle geel: Ujfalusi (Atletico)
Eym Domiendj, me verbinding verbrak, problem van me internet... Het stond 3-0, dat als eindstand doen, of een re-match? je mag kiezen, ieder geval sorry!