Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is ook zo. Maar er zijn veel mensen die al te snel afhaken omdat ze het niet leuk vinden, terwijl ze niet helemaal de feeling van het spel krijgen omdat ze niet met de instrumenten spelen. Dat merk ik iig heel vaak. De instrumenten maken het toch stukken leuker.

Maar toch is het wel stom dat ze die optie eruit hebben gehaald, aangezien ze weten dat er toch een (kleine) groep mensen is die met een gewone controller spelen.

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    geloof mij: Dit deel is veel te moeilijk met controller.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo. Wat verschilt het met GH3. :9

Of, je bedoelt dat het gewoon niet kan, dat het daarom zo moeilijk is. Hmz. :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal het zijn. :+

Maar mijn zusje speelde altijd op Expert, dus een stapje terug naar Hard zou geen probleem zijn. Als het mogelijk was dus. 8)

5. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn gewoon stukken die je alleen echt goed kan bespelen met dat touch ding op de gh 4 gitaar. Denk sowieso dat dit deel nog moeilijker is dan gh 3, ik had net 2 sec geleden the middle gespeeld, simpel punk rock nummer, zit er gewoon een dubbel strum gedeelte in ala the devil went down to georgia(stuk waar je echt verschrikkelijk snel moet strummen).

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  6. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan denk ik toch dat ik de nieuwe gitaar erbij ga kope..O-)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar dan echt stukken minder snel. :9 TDWDTG is gewoon bizar in elk opzicht, net als al die Dragonforce shit. In World Tour zit niet echt een bizar moeilijk nummer. Zover ik ze gezien heb zijn ze goed te doen. *)

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, niet iedereen speelt op "hoog" expert niveau. :+ Ik zelf zal ook geen moeite met de songs hebben, uitdagend maybe. Maar echt fail-age songs zullen er niet bij zitten.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar voegt het touchpad dan zoveel toe t.o.v. de GH3 gitaar? Ik was van plan deze Guitar Hero met mijn Les Paul te spelen. (of GH: Metallica, maar ik neem aan dat die op dezelfde basis werkt als World Tour).

10. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, bepaalde stukken zijn volgens mij gewoon onmogelijk met alleen de knoppen, iig je zal hem denk ik wel nodig hebben als je wil FC-en op expert.

Heb nu aardig wat nummers gedaan op expert, alles tot nu toe 4 tot 5 sterren met een paar 3tjes.

11. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk Satch Boogie maar es , daar zit 45 sec lang dat touch slide gedoe als solo in.

Filmpje :

Dit lukt je zusje niet op de controller denk ik8)

edit: Bij mij zie ik niks met het filmpje , hier is de link anders: http://www.youtube.com/watch?v=o_qMAj4_HgM

/Mod YT-tags gefixt, je moet alleen de code plakken, niet de link :) - the Matrix

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat gaat er idd niet lukken 8)
    Maar je hebt daar dat touch ding natuurlijk niet persé voor nodig. Het zijn gewoon HO's/PO's. Niks speciaals verder.

Het touchpad voegt dan ook niks nieuws toe, het maakt je leven gewoon net iets gemakkelijker. Net zoals het geval was bij de Rock Band gitaar.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die touchpad is gewoon gadget achtig :+, jammer dat ze 'm erin hebben gedaan...

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vindt wel vet eigenlijk.
    Schijnt redelijk goed te werken volgens de review van de gitaar volgens IGN.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van IGN:
    Voor mij is het dus simpel. Die nieuwe gitaar is de meerprijs niet waard.
    Omdat 1: de hardware niet optimaal is, en
    2: Het voegt niet veel toe tov. de oude gitaar.

Ik houd het dus voorlopig wel bij de 'oude' gitaar.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    @Dulle NL

Heb je die info van de gewone review van GHWT?
    Of van de Gitaar review van IGN.?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewone review.
    Niet dat het veel uitmaakt vind ik; het gaat immers om dezelfde hardware. ;)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wil zelf ook alleen de game halen. Die gitaar ziet er leuk uit maar ik red me prima met de X-plorer. Scheelt me ook weer zootje batterijen, draadloze krengen. De eerste nieuwe gitaar die ik haal is die van Guitar Hero: Metallica.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Uuuuhm nee.
    Dat is het em nou juist. Ik raad je aan om de review van
    alleen de Gitaar te lezen, die ook op IGN staat;)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die is wat positiever over de gitaar, maar wie geloof ik dan? Beide zijn van IGN en beide een andere mening over de gitaar.
    Ik ga dan af op dat stukje wat ik heb gepost. Het kan wel zijn dat die gitaar wat zij gebruikte voor die hardware review dat probleem niet had, maar die andere had dat wél.
    Reden genoeg om een aankoop minstens uit te stellen.

Ik ga niet op de gok die gitaarbundel kopen en dan maar hopen dat die van mij *hopelijk* niet dezelfde problemen vertoond als die wat andere mensen hebben.
    Daarvoor kost ie te veel.

Maar als jij meer waarde hecht aan die positieve review mag dat best; ik neem gewoon liever geen risico met mijn geld. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina