Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een te gek spel. Heb alleen best wel veel last van tegenstanders die me echt in 3 slagen dood maken. Ik noem die beesten in de metrotunnel die je tegenkomt als je naar 'the family' wil. En heb nou nog niet echt een oplossing gevonden om dit op te lossen. Erg slecht vind ik dat de pistolen echt heel weinig damage doen, je kunt nog beter gaan knuppelen, maar zit tot nu toe heel snel door mn ammo heen en de health kits groeien ook niet op mn rug. Speel het spel gewoon op 'normal'. En heb het idee dat ik net zo kansloos ben bij andere quests met tegenstanders dus heeft denk ook geen zin om andere quests te gaan doen.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor het is wel te doen, je moet ook gewoon wat verkennen en dan zul je in bepaalde stukken best nog wel leuke dingen tegenkomen!!!!

    Weet iemand hoe dat pc hacken nou precies moet?
     
  3. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, met zweethandjes door de metro :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Lang geleden dat ik zo'n goed spel heb gespeeld, je kan van alles en het ziet er ongelofelijk mooi uit. De moeilijkheidsgraad vind ik niet echt een probleem, een beetje uitdaging vind ik niet erg :)
     
  5. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gebruik je de Missile launcher? En geloof dat je een eigen stekkie in Megaton hebt... maar waar is dat dan? En kun je je ledematen healen door te gaan slapen? Dus niet alleen door die medikits? Want nu is mn health goed op peil maar zie in mijn status dat mn lichaam er niet zo goed aan toe is...
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de mainquest verderspeelt kom je op een gegeven krijg je op een gegeven moment de training, anders kan het niet.:)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Je moet eerst die bom quest doen, dan krijg je een eigen huisje. Om het te vinden moet je even op de map kijken. Hij staat aangegeven als 'My Megaton House'. Je krijgt er zelfs een vette robot bij! 8)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    kan je beter megaton opblazen en een mooie kamer krijgen in pentenny tower, OOK met een vette kappers robot ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    loop je dan niet alle wasteland survival guide quests mis?
     
  10. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee die kan je nog allemaal afmaken, ik zeg niet hoe maar je kan ze nog allemaal doen.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe O-)

    trouwens hoe moet je
    de quests Those! en the android (met die robot die zich als een mens heeft gemaakt) doen. Bij Those! staat er dat ik de bron moet opzoeken maar heb geen idee hoe want er zijn geen aanwijzingen en bij die van de android staat er dat ik aanwijzingen moet zoeken maar ook daar geldt: waar?
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat waardan want dei poweramor vindje al bestwel snel, en vrienden van me zijn al veel verder en hebben nogsteeds die training niet gevonden. :/ kan beter die power armor verkopen ofzo, kan je later nogeentje vinden?
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaaaah, ik ben ook verslingerd aan dit spel :D Ik dacht een bad guy te spelen, maar op level 8 kreeg ik een achievement dat ik dus er precies tussen in zit xD Echt onwijs gaaf dit :D Ik ben nu gewoon een beetje aan het rondlopen en gebieden ontdekken :) Net in de Robco fabriek geweest en Tenpenny tower alvast ontdekt :) Nu eerst maar ff wat eten ;) Dan weer verder :D Top game!
     
  14. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    In het schuur naast het huis van dat ventje woont een geleerde. Die moet je zoeken in de plaatselijke metro. Zuidoost van het huis als ik het goed heb.
    Voor die android moet je rondvragen bij verkopers. Bijv in Megaton.
     
  15. zaangamer

    zaangamer Guest

    Hen hem vandaag meegenomen bij Bart Smit, maar moet eerst nog ff Dead Space uitspelen en daarna nog ff mijn eerste rondje van Fable uitspelen. Daarnaast ligt Saint's Row 2 nog onaangeraakt in de kast en komt gears 2 aan het einde van de maand. Druk druk druk

    Lijkt me een leuke game. Kon niet overweg met Oblivion maar hoop dat dit wat beter bij me aansluit. ik zie het wel.
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zelf leuker als je het zelf ontdekt maar als je het wil weten.
    Als je Megaton opblaast veranderd Moira in een ghoul en gaat ze naar de ghoul basis in het history museum. Daar kan je de rest van je quests afmaken.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    dude wat een spoilers kan zelf nu al een week niet spelen en ben dus echt benieuwd wat er in die spoilers staan :+

    Trouwens als je gewoon main volgt kun je de op elk moment nog gewoon andere quest doen zonder dat als je bv halverwege bent er een aantal belangrijke mist? En kun je een company krijgen.
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een topgame.Ik ben blij dat ik hem toch gekocht heb.Echt zijn goede reviews waard
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game _O__O__O_

    Heb er 17 uur opzitten nu en heb echt absoluut nog niks gedaan aan de main quest.

    Ben nu gewoon 5 uur bezig met 1 quest:eek:
    Heb het idee dat ik met deze game nog langer bezig ben dan met oblivion\o/

    Wel vreemd, eigenlijk wou ik als "evil" spelen, maar toch krijg ik steeds goede karma erbij :mad:
    Ik ben waarschijnlijk van mezelf gewoon heel erg goed dat ik niet slecht kan zijn. zucht.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    thx heb hem gevonden.... :) echt tof die robot. Ga nu weer lekker verder, is al redelijk verslavend. Gelukkig gaan de vijanden me nu wat beter af, zorgen dat je veel rotzooi verkoopt en daar ammo enzo voor koopt. Alleen weet ik nog steeds niet hoe mn missile launcher werkt, misschien maar eens in het boekje kijken, maar dat is ouderwets 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina