De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 20]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is natuurlijk onzin, verandering van techniek en prijzen is van alle dag. ik heb een iets beter scherm gekocht en daar ga ik iig tussen de 6 en 10 jaar van genieten.
    Als je wacht tot het beter wordt heb je niets !

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt voor het noteren man!

Die pana 42 inch is erg aantrekkelijk. Jammer dat ik vandaag zo druk was en morgen moet werken, anders was ik wel ff langs gegaan.
    Dan moet ik deze week s ff met de harendse smit praten, kijken of die dit kunnen matchen.

3. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo goedkoop is mm niet ook met de uitverkoop niet, als een scherm van 1300 naar 1100 gaat ja jippie dat red het, als je op internet goed zoekt vind je ze zeker net zo goedkoop of goedkoper dus, natuurlijk wel antrekkelijk van mm maar dan bestel ik liever via internet een goed scherm, punt 1 word thuis ook afgeleverd, punt 2 is vaak nog wat goedkoper, en de garantie enz is net zogoed.
    en zeer goede info krijg je bij mm niet, was er laats en zag alleen maar jongens van mijn leeftijd daar werken als je ze wat vraag zeggen ze uhh wacht even iemand anders halen haha.

maar idd die panasonic van 42 inch is inderdaad wel aantrekkelijk voor die prijs ;)

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Informatie haal ik wel van internet en zeker niet van verkopers.

Als je op dit soort forums een tijdje zit, weet je er meer van dan welke verkoper dan ook ;)

5. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef alleen mijn ervaringen met dit scherm :). Ik heb hem inmiddels ook al één maand. Echt objectief is het dan ook niet natuurlijk. Maar leuk voor mensen die de tv op het oog hebben.

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je tv ziet er strak uit, veel plezier ermee!

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren naar de mikro elektro geweest voor een coax splitter. De goede man had twee soorten, 1 van 5 euro en 1 van 55 euro. Ik zeg hem dat ik die van 5 euro neem (ik wou namelijk dit weekend tv kijken en die duurdere kan ik altijd nog kopen als mijn hdtv binnenkomt). Vervolgens begint die man te zeuren dat ik de verkeerde neem. Ik zei nogmaals dat ik die van 5 euro wil waarnaar hij zegt: Oke, als je tevreden bent met niets.

Ik vind echt dat je klanten zo niet kunt behandelen, voor mij was het daar dan ook de laatste dat keer ik er iets gekocht heb.

Btw, even een vraag: Is het startpakket van Ziggo (digitale tv) nog altijd 40 euro? Op de site zelf kon ik het namelijk niet vinden. En is het trouwens mogelijk zelf een reciever te kopen en dan alleen een smartkaart aan te vragen.

Mvg,
    Daniel

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  8. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Staat gwoon op de site hoor. maar goed antwoorden zijn:

€ 28.95
    ja

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laat je niets aansmeren :thumbs:

De onbekende merk splitters komen meestal uit de fabriek van Hirschmann.

Heb hier een antenne-versterker van de Praxis en een onbekende merk splitter.
    Het HD-gebeuren werkt perfect.

Zag net in de shop van Ziggo deze antenne-versterker voor € 42,50

10. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij staat er 128,95 en niet 28,95. Die standaard receiver krijg je voor 2 tientjes op marktplaats, ik weet alleen niet hoeveel een losse smartcard kost.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens verder ;)

Bij Alles-in-1 kijk je zonder extra kosten Televisie Z1 in digitale kwaliteit. Je krijgt de standaard digitale ontvanger en het startpakket Digitale Televisie namelijk gratis (normaal € 128,95).

De prijs van het Startpakket Digitale Televisie (smartcard en aanmeldkaart) is € 29,95.
    Bij @Home was dat nog € 14,95 :mad:

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Oh oke....het blijven afzetters. Maar even iets anders. Ik heb nu een coax kabel van de bouwmarkt met hele goedkope stekkertjes. Zouden jullie de kabel vervangen of is het genoeg als ik er alleen goede stekkertjes/uiteinden opzet? Een goede coaxkabel is volgens mij niet eens zo heel duur...

13. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ferry,

ja precies die mensen van mm smere je gewoon wat aan ken beter eerst zelf info zoeken over een apparaat.

en hoe is het met de game/muziek kamer :thumbs:
    begint het vordering temaken.
    ken je misschien ergens foto's posten, ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien :b:

Groet Arno

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik gebruik zelf metalen coax-stekkers.
    Ik vind die witte plastic dingen maar niets =(

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zie hier vrij weinig mensen posten over Philips tv's, heb er een paar erg mooie gezien (plaatje en specs dan ;) ) en dat lijkt me wel wat.
    37 Full HD (Philips 37PFL5603D) voor €660 en de reacties zijn erg goed als ik het zo zie op kieskeurig.

Zitten Philips tv's in de categorie Sony e.d? Of moet ik meer denken aan Samsung enzo?

16. maurice05

maurice05 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke winkel heb je die tv gezien voor 660?

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Internet, geloof bij Redcoon. Kost je 710 incl shipping

18. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, net geen €710

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    niet bestellen bij redcoon, dit niet vanwege service, die is top! Maar dit omdat ze buitenlandse buiten leveren. Dit kan wel is problemen leveren met de garantie.

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mmm ok, goed dat je het zegt. Zal eens in de stad kijken dan morgen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina