Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Iemand enig idee hoe ik die Ian kan vinden?

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hij zit ergens in een metro tunnel, bij een stel "Vampieren"

Maar als je alle clues hebt daarvoor dan kan je hem niet missen, gewoon de pijl volgen op je map.

Echt verslavend spel, vandaag weer een paar achievements erbij en mn level schiet ook lekker op, nu level 17, bijna 18. Paar coole missies gehad, waarbij je heavy fire power nodig hebt, missile launchers en fatboy :9

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dank je wel Grave,

Ik las trouwens op Teamxbox forums dat de lvl cap tot 20 gaat.
    Is dit ook zo?

Kan het me nauwelijks voorstellen namelijk.

4. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Een wisselforum zou wel handig zijn. Ik zit vaak met vragen die ik nu niet erg makkelijk beantwoord zie worden.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    In het boekje die bij de game zit staat dat je kan levelen tot 20. Ben nu 4 ofzo maar heb nog maar 2 uurtjes gespeeld :9 moest weer helemaal opnieuw beginnen toen ik werd afgemaakt door een groep raiders. Je moet veel opslaan en goeie gear hebben voordat je echt op pad gaat heb ik door :)

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Same here, maar het slechte nieuws voor jou is dat Gears 2 vrijdag al in de winkel ligt en niet aan het eind van de maand.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zelfs nog wel wat eerder.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon regelmatig je gevonden voorwerpen verkopen, alles fixen en ammo halen. :)
    Ben alweer level 13 nu, heb weer wat leuke plaatsen en gimmicks gevonden (zoals losse huisjes in the middle of nowhere). :thumbs:

Eindelijk ook die wasteland guide af, die was echt lang! :eek: Maar wel leuke kadootjes gekregen. :+

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook het spel is groot genoeg er is zoveel te doen

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je sugarbombs??

11. zaangamer

zaangamer Guest

Dat weet ik, maar ik koop hem wss pas aan de eind van de maand. Heb gisteren de opening gespeeld van Fallout en zo te zien is dit zeker een supergame. Ben bijna 2 en half uur bezig geweest en ben nog maar net aangekomen in het eerste dorpje. Eindelijk weer eens een game die wat langer meegaat dan 15 uur.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je kopen bij een restaurant (?) of een ander figuur die eten verkoopt. Dat eethok tegenover die bom in megaton verkoopt ze ;). in ieder geval toen ik er kwam! ik merk dat de voorraad van winkeliers elke keer weer verandert.. alles is telkens weer anders :) Vijanden ook. Ene keer heb je geluk en de andere keer word je gewoon keihard afgemaakt

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je hebt ook nog steeds random encounters. Ze kwam ik 1x een deathclaw tegen met een arme wastelander en vervolgens 2 super mutants en toen ik de save herlaadde kwam ik daar 3 raiders tegen.
    Ook kom je af en toe scavengers of caravanners tegen, is wel handig, kun je onderweg even spullen lossen en repareren. Heb al 1 van die scavengers afgemaakt (die viel me aan, omdat hij dacht dat ik zn kill had gestolen :emo:) en Lucky de caravanner is ook al dood (niet zo lucky dus). 8) Maakt verder niet veel uit, heb al hun spullen nu.
    Verder gisteren nog gemerkt hoe bruut het leven in de wasteland is; had iemand van [stad 1] naar [stad 2] gebracht en toen we daar waren aangekomen, werd ie meteen onthoofd door een Radscorpion...awhh. :):

Heb helaas ook een quest die een bug heeft:
    ik moet die android zoeken en moet praten met de dokter in Rivet City, maar die heeft niets nieuws te melden (had er al eerder mee gepraat). Ik kan natuurlijk gewoon naar Zimmer en melden dat de android dood is, maar ben ondertussen wel erg benieuwd naar die robot. Hopelijk kom ik hem onderweg een keer tegen.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doh, vond het spel al zo moeilijk maar bljikt dus dat hij op hard stond |:-

Oh well, nu ben ik er toch al aangewend en kan ik lekker braggen dat ik hem de eerste keer al op hard gespeeld heb.
    Want zo doen echte gamers dat, die spelen het gewoon gelijk op hard :)

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als je uit de eerste vault komt, welke richting (ongeveer) ligt Megaton dan? Ik ben namelijk zo vol bepakt, dat ik echt die spullen kwijt moet. Bij alles wat opraap, kruip ik nu over de grond. 8)

EDIT:

Om nog even mijn begin karakter te bespreken: ik ben voor 5,5,5,5,9,6,5 gegaan. De bobbleheads geven je extra punten op elke stat, dus dat geeft een mooie ronde 10 voor intelligence (= maximum aan skills erbij per level up). :)

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help! :p Hoe iemand af te maken zonder dat iedereen achter je aankomt?

Ik ben nu bij het museum met al die ghouls. Zo'n cafe eigenaar geeft me het contract van zijn slaaf (hijw ordt dan mn volgende buddy :p) als ik Carol in de andere winkel omleg, maar hoe kan je dr afmaken zonder dat iedereen achter je aankomt? ik heb nu met een granaat geprobeerd, maar ook dan komen ze, schieten mag ook niet, wat te doen?

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met de wait functie wachten tot ze weg gaat, ze heeft namelijk op een gegeven moment pauze en dan moet je haar volgen en gaat ze net buiten de underworld roken, en kan je haar vermoorden

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Richting Megaton?

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te gekke game.. maar hebben jullie ook dat de xbox wel vaak vastloopt tijdens het spelen van deze game?

20. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben alweer level 19. :{

Str 5
    Per 7
    End 5
    Cha 9
    Int 8
    End 10
    Lck 6