Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie update is het. Games installeren op de harddrive bevalt me erg goed. Bij spellen als Fable 2 en Mass Effect zie ik kleine verbeteringen zoals minder pop ups en kortere laadtijden. Bij Halo 3 merkte ik dat een campaign level laden juist langzamer gaat, de level word naar de hardeschijf geladen en kennelijk gaat het laden van dvd naar harddrive sneller dan harddrive naar harddrive. Kennelijk ondersteunen ook niet alle games harddrive installs want bij Crackdown kreeg ik de melding dat de game het niet ondersteund.
    Maar ik ga vanaf nu games vanaf de harddrive spelen, kortere laadtijden en mn xbox maakt ook aanzienlijk minder lawaai. Alleen jammer dat ik maar een 20GB harddrive heb, ik kan er niet meer dan 1 game op installeren.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam normaal in de Dashboard die we nu hebben. Dus ik denk dat die er niet meer komt
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de dashboard zonet installeerd. Als ik nu probeer op live te gaan ben ik dan 4 ever gebanned of moet ik gewoon weer tot de 19de wachten?
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je niet aanmelden op live, Want hij geeft een connection error.

    Waarschijnlijk dus gewoon een kwestie van tot de 19de wachten.
     
  5. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus, als ik nu de Update ga downloaden, kan ik niet meer live?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot de 19e, ja ;)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    of langer.. ms kan ook een permaban geven
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je niet...

    Aan iedereen die dat Dashboard dus heeft geinstalleerd?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    MS geeft je sowieso een ban tot de 19e en er gaan zelfs geruchten dat je risico loopt op een permaban. Ik sluit bij deze het onderwerp ook af. Gewoon weer on-topic over het dashboard aub :)
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ik nooit aan begonnen als ik dit had geweten... Maargoed, back ontopic ;)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je nu als je de update geïnstalleerd hebt, je de functies van Xbox Live niet kunt checken, want ja. Daar draait het toch wel een beetje helemaal om :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Uh wat dacht je dan, MS geeft een paar duizend mensen de kans om volgens de regeltjes de NXE uit te proberen een paar weken van tevoren, en als je dan ergens van internet die update download en op een CDtje zet, dat je dan volgens de regeltjes bezig bent? :+

    Kijk dat is voor mij de belangrijkste toevoeging aan de NXE. Het party systeem is écht iets waar ik al vanaf 2006 op zit te wachten! :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  14. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik de update downloaden op een externe schijf? ze gmaar mp3 of dergelijke en deze laten runnen op m'n 360? Ik heb het nare probleem dat ik sinds kort weer zonder wireless internet zit boven en m'n box dus de eerste tijd niet kan aansluiten :/
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een CD-R gaat het én met een USB Stick, voor zover ik weet.

    Btw, ik denk niet dat ze je permanent gaan verbannen, aangezien ze een soort 'Wish List' met Console ID's hebben die ze niet hebben geblokkeerd. De rest valt erbuiten en daar word de toegang tot Live gewoon ontzegd tot 19 November, denk ik :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan
     
  17. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ow hé dankje ga ik gelijk doen dan :) dankje voor snelle antwoord beiden
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Die permaban is niet meer dan een gerucht. Ik zeg niet dat je nu als nog de update moet gaan installeren, maar het is gewoon bang makerij
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Ik verwacht ook niet dat ze een permanente ban geven aan iedereen die dat Dashboard heeft geinstalleerd, aangezien ze zo niet te werk zijn gegaan.

    Ze hebben gewoon een Uitzonderingenlijst van Console ID's die wél voor 19 Nov. met de NXE update op Live kunnen.

    De rest die daar buiten valt, kan dat niet! (Tot 19 November)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is niet zeker dat je xbox 360 19 november weer on-line komt .. de update code kan niet herkend worden als zijnde 360 firmware .. en dus is het dan einde oefening en moet je 360 in het ergste geval naar ms gestuurd worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina