Ik kan morgen vanaf 5 uur tot uurtje of 7! wie kan er dan van poule d? Pimladen Tsquares PRO EVO GAMER6 BasdeK ValandisNL
De stand klopt niet, de uitslagen wel. Er staat dat ik 4x heb gespeeld en 4x gewonnen maar me 2 potjes tegen Benfica zijn niet in de stand verwerkt Ik heb nu 6 gespeeld 16 punten, 22 goals voor en 3 tegen Vanavond kan ik misschien een potje spelen..
Ik heb het verbeterd, goed dat je het controleerd. De opvolger van fc danny die naar PSG is gegaan is ook toegevoegd aan de site.
Sporting - HSV : 2-2 '4 Pertic '80 Petric '85 Liedson 90 Liedson Voel je me balen, net als tegen lazio, verlies ik punten aan het eind van de wedstrijd, maar het is denk k wel een terchten uitslag, nu nog een keer tegen lazio, en dat alleen nog tegen Ajax! Goed gespeeld voltreffer
Inderdaad leuke wedstrijd tegen HSV. De ballen vlogen er opeens in! Jammer dat de verlening niet meetelden . Wacht nog steeds op m'n eerste overwinning!
Ja anders was het 5-2 geworden ofzo maar ik speelde niet meer zo als in de echte wedstrijd echt op het eind viel alles goed bij jou die steek pass er net tussen door, en toen moest ik wel gaan met me keeper, misschien niet de beste keus, maar dat is jammer.
Zeker . Net 1-0 gewonnen van Espanyol! Liedson scoorde weet niet meer welke minuut. Leuke wedstrijd eindelijk een tegenstander die ook mooi combineerde. Hij schoot nog op de lat ook! Gelijkspel was verdiend geweest! Eerste 3 punten.