weet iemand waar ik will user en archmage spul vind? ben op zoek naar schoenen en handschoenen ik ben sowieso op zoek naar een clothing lijst... nog niet kunnen vinden via google
Ik heb nu de sterkste wapens. de Diachi Katana en de enforer gun. Wat een kut werk, want me hond moest treasure hunter 5 zijn en die kan je niet uit de boekwinkel halen.
Ik had voor de gothic achievements alles zwart geverfd en dat zag er best tof uit dus ik hou het ook zo. Alleen is het wel jammer dat een vrouw na een tijdje de bouw krijgt van een beer, ziet er niet meer uit nu
Een mannelijk character word ook behoorlijk vadsig na verloop van tijd, ik kan selderie vreten tot ik er bij neerval maar echt dun word ie niet meer.
mijn chick was ook dik wat ik heb gedaan en heb dan ook 1 fine girl met hoorntjes nu is: - physique allemaal terug nemen dan maar minder damage me meisje moet lekker zijn en selderie eten week slapen selderie eten week slapen totaal iets van 10x and she's fine!!! nog een vraagje ik kan geen leuke wijve schoenen vinden!?
Ik kan nu steel flintrock rifle (68 damage) en iron flintrock rifle (39 damage) kopen. Keuze lijkt me duidelijk, maar de zwakkere is helft van de prijs én er kunnen 2 augments in. Waar kan ik alleen die augments vinden? want als er een augment is dat ik meerdere mannetjes per schot kan raken is het duidelijk natuurlijk
Hoe dan overigens nu alweer verder, heb master meat cleaver (71 damage, normal) best stom denk ik, maar me oude was 48 en deze heb ik gekocht met de winst van de crucible. Heb die Steel flintrock rifle (68!) en Master meat cleaver (71, normal speed)
Die Diachi Katana en de enforcer gun zij echt te sterk ik mep echt iedere sterke tegenstander met een paar klappen neer. Maar op mijn Katana zitten de volgende Augments Devastation, Bewitching, Killerwatt, ik merk er niet veel van wat doen ze eigenlijk?
Als je naar een augment shop/stone cutter gaat kun je daar augments kopen, hier staat ook de uitleg vaak. ook als je augments vindt/koopt kun je naar rechtsgaan met één van je joystickes en dan kun je lezen wat het doet. killerwatt: elektrische schade. Devastaion: extra schade volgens mij. HybridTheory85: Iemand een idee waar ik Black Dye kan halen? Dat is moonnight dye geval, iets in die trent, tijdens je looptocht door albion graaf je die twee keer op naar mijn weten, tevens heb je kans dat een dye trader deze verkoopt en een kapsalon/beauty geval verkoopt ook dye.
Ik zou is kijken want die auguments zitten er standaard op. Ik had die Black Dye al gevonden, het is een beetje random, op sommige dagen heeft de stylist het niet en een dag later hebben ze het wel. Maar bedankt voor je antwoord.
Klopt dat die augments er staandaart op zitten, zit op alle legendary weapons. Maar al die augments die erop zitten kun je ook gewoon kopen. Ik vind ze niet echt handig, ik ben bezig met gold te farmen voor castle fairfax dus heb master longsword met gold augment en ghaul agment(+50gold per kill en + healt per hot met het zwaar) en op mijn geweer heb ik ook gold + extra dmg. Komt veel beter uit met gold farmen, the crucible kost me geen enkele healt pot dankzij die ghaul augment. en haal per crucible soms wel 30kgold.(inclusief mijn huizengold tick van 3k )
Het is alleen jammer dat je die auguments er niet meer af kan halen. Maar ik heb op mijn Enforcer nog een plekje over voor een Augument dan wil ik daar die gold augument wel hebben. En die kan ik gewoon bij de jeweller kopen?
Nee die moet je bij een stone cutter kopen. in browerstone market recht tegen over de blacksmith zit een weg, als je die volgt kom je bij een gypshy trailerhuisje uit, die persoon verkoopt die augment, kost 8000G ongeveer.
Ik had 7 rondes perfect gedaan in de crucible, dacht dat het genoeg was voor die legendary sword. Blijkbaar toch niet, was 6 seconde te laat tegen die troll. Kwam doordat mijn aim elke keer van die beestjes naar die kut hobbes ging.
Heb even een testje met augments gedaan, en ben tot de conclusie gekomen dat twee dezelfde augments niet helpen. heb twee goud per kill augments gebruikt en kreeg nog steeds 50G per kill ipv van 2*50. Dus ga er van uit dat het het zelfde is met andere augments.