The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn we een beetje in verwarring met John Lennon jongens? ;)
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    PePzi gaat door voor de wasautomaat!

    Thnx :D
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ehm nee, die is al bijna 30 jaar dood
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Beatles for life! kan niet wachten op de game!
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nog niet gegoogled? In die tijd was het een gerucht dat McCartney misschien dood zou zijn, je kunt ook enkele aanwijzingen vinden in de liedjes van ze. Kijk maar eens op Wikipedia :)
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jezus. Wat een volk hier. Zelf ik weet dat het John Lennon was, terwijl ik zo'n beetje de grootste Beatles noob ben die hier is. :D

    Er was wel zo'n gerucht dat als je zo'n Beatles track omdraait, dat je dan Paul Is Dead hoort. Maar hij leeft nog. :D Allemaal onzin, dat backmasking. :) Behalve bij K3 uiteraard..

    Edit: wel grappig om te kijken:
    http://www.youtube.com/view_play_list?p=3DB7371263F724FE

    Soms wel erg ver gezocht vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]iBLm_LaiscQ[/yt]

    En Elvis leeft ook nog! :mad:

    8)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen google nodig om de bevestiging te krijgen dat McCartney niet dood is.

    Ja, er was een gerucht. Maar akiad dacht dat hij echt dood is.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zijn er vele documentaires gemaakt over de vermeende dood van Paul McCartney en als je er daar een van bekeken hebt, dan moet je minstens toegeven dat er wel heel erg veel aanwijzingen zijn dat Paul misschien toch niet meer leeft.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En toch ga ik nog even verder op de vermeende dood van Paul.

    Zoals sommige mensen misschien wel weten ben ik niet vies van een goede complottheorie, dus ben ik vandaag ook eens wat meer gaan lezen over deze theorie.
    http://digilander.libero.it/p_truth/
    http://digilander.libero.it/jamespaul/index.html
    http://digilander.libero.it/jamespaul/fc1.html

    Die links zijn best de moeite waard om eens te checken. Zet je aan het denken. Of maakt je juist aan het lachen. Hoe dan ook de moeite waard. :9

    Heeft eigenlijk niks met deze game te maken, maar deze game gaat wel over The Beatles dus ik vind dat ik dat hier wel mag posten. :cool: Misschien vinden nog meer mensen het wel leuk om hierover te lezen.

    Oh, en: Faul... :+

    [​IMG]
    [​IMG]

    Verder nog geen nieuws over de game... :p
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ze denken dus dat hij door een look-a-like is vervangen. Geweldig _O_

    En die is toevallig even muzikaal en treedt vrolijk nog op.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet veel info, maar ja... Het is wat. :+
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik wel verwacht ja, zoiets.
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Argh, respect voor de Beatles natuurlijk maar om die shit nou na te gaan spelen. Als je een beetje goed bent in Guitar Hero games moet dit echt te simpel worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Was er ook niet een gerucht dat dit helemaal geen Guitar Hero / Rock Band zou worden? Een hele losse game over de Beatles dus, al heb ik ook geen idee wat ik me daarbij zou moeten voorstellen...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The Beatles: Rock Band Hits Sept. 9 for $250 With Instruments
    [​IMG]
    The Beatles: Rock Band will hit worldwide on Sept. 9, MTV, Harmonix and Apple Corps. announced today.

    The Beatles: Rock Band will allow fans to pick up the guitar, bass, mic or drums and "experience The Beatles extraordinary catalog of music through gameplay that takes players on a journey through the legacy and evolution of the band's legendary career," according to the release.

    The game will also have a limited number of new hardware offerings modeled after instruments used by John Lennon, Paul McCartney, George Harrison and Ringo Starr throughout their career.

    The game will be sold as standalone software and hardware as well as a limited edition bundle. It will also be compatible with all Rock Band instrument controllers and other current music-based video game peripherals.

    Available on 9/9/09:
    • The Beatles: Rock Band Software - Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $59.99 MSRP
    • The Beatles: Rock Band Standalone Guitars - Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $99.99 MSRP
    • The Beatles: Rock Band Limited Edition Premium Bundle: Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $249.99 MSRP

    The pricing for the game outside the U.S. have not yet been announced.
    Giles Martin, co-producer of The Beatles LOVE album project, is providing his expertise and serving as Music Producer for the game, which is being developed by Haromonix, published by MTV Games and distributed by Electronic Arts.

    Exclusive content created by Apple Corps, MTV Games and Harmonix will be made available to people who pre-order the game over the next few months. More details on The Beatles: Rock Band game and pre-order will be revealed in the coming months.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'The Beatles: Rock Band' (Wii/PS3/X360) to Feature Unreleased Material

    MTV Games and The Beatles license holder Apple Corps are developing a new video game that will be an experiential progression through and celebration of the music and artistry of The Beatles spanning the UK band's entire discography, with tracks from their first album (Please Please Me) all the way to Abbey Road, as well as unreleased material according to an interview with Dhani Harrison, The Beatles drummer George Harrison's son.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Goed dat je zelfs voor de minder opvallende games een topic maakt DulleNL. Pluspunt je voor je, al geef ik dat niet snel toe. Het zijn alleen vaak crappy games dit soort titels, heb er dus weinig hoop voor. ;):)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo? Dit is gewoon een Rock Band titel hoor. :9 Niet bepaald een crappy game dus.
     

Deel Deze Pagina