Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat baseer je op? Ik geloof dit soort bang makerij pas als Microsoft officieel zegt dat je een permaban hebt, dus waar hebben we het over...
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Van de ene kant wel op z'n plaats, aangezien iedereen zonder enig recht dient te wachten tot 19 november. Ben je toch zo nieuwschierig, dan wordt dat beloond door pas een week later dan de NXE release weer online te kunnen. :cool:
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu ff in het Nederlands, a.u.b. :+
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het kan zijn dat je xbox op 19 november de update niet kan binnen halen en niet meer on-line komt (omdat deze update naar een test server gaat en die bestaat na 19 november niet meer) en nee dit is geen bang makerij ..
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er nog steeds niet bang van... mocht het zo zijn dat er een "test server" is (waar haal je deze info vandaan?) dan zou je nog steeds de update via een usb stick of cd kunnen installeren.
    Ik zou graag een link willen zien naar een officiele site van microsoft waar dit allemaal staat, waar ze vertellen dat je een permaban krijgt en dat hoe dan ook nooit meer online komt.
    Je begint de zin al met: het kan zijn... het kan dus net zo goed ook niet zo zijn... en is het dus nog allemaal een gerucht en niet meer dan bang makerij...
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    En mocht het al zijn dat je een ban krijgt dan zijn er al snel genoeg mensen die een truc hebben zodat het wel kan. Gemodde xbox'en kunnen ook op live alleen je moet je er gewoon wat in verdiepen voordat je het doet.

    Maar na een paar dagen met het nieuwe dashboard gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het me allemaal wat tegenvalt.
    Van mij had het dashboard wel hetzelfde mogen blijven maar met de optie voor spellen installeren om de cementmolen wat stiller te krijgen.

    Vind het allemaal niet veel overzichtelijker geworden ofzo, en het startmenu is een soort veredelde coverflow.
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet erg overzichtelijk, nee. Daar geef ik je gelijk in. Maar:

    1: Daar heb je het oude Dashboard voor (Op het Guide knop in het midden drukken)
    2: Het is er wel sneller op geworden :)
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Probeer het maar 'stoere jongen'. :emo: Ik ga er wel vanuit dat je gebanned word, en ik hoop echt dat die ban langer duurt dan die tijd tot 19 november. Zodat voor live-gamers die deze update niet van te voren hebben geïnstalleerd het wachten erop beloond wordt. :)
     
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze nieuwe dash update eigenlijk? eind dit jaar?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    19 Nov ;)
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    sneller dan ik d8 hebben jullie miss screenshots ervan?
     
  12. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Start je Xbox 360 eens op. Ik zag sinds gisteren de banners er al op staan met uitgebreide uitleg. ;)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie sig daar heb ik de info vandaan ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gamelifestyle.nl? :eek:
    Nooit geweten dat die site insiders bij MS heeft. :+
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoelde eerder Moderator @ XBOX.COM ;)
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Microsoft kan niet niet maken om mensen voor altijd te bannen die de update eerder geïnstalleerd hebben want het zijn duizenden mensen (kost ze gewoon veel geld). Ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers, al hebben ze dat wel eerder gedaan.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ze zijn dan niet verbannen, maar kunnen de update niet binnen halen. Ze moeten dan hun console voor reparatie naar ms sturen. Maar ik vermoed dat het straks ook kan door de system update via een cd/usb er op te zetten of dat de update wel wordt binnengehaald. Het enige feit is nu dat je niet on-line kan met de nieuwe dashboard of je 19 nov. wel weer on-line kan is niet zeker. Ik heb daar namelijk geen bevestiging van MS van gezien
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou niet weten waarom je het risico wilt lopen om nu de gelekte NXE op je console te zetten. Alleen voor de optie om games op de HD te installeren en de menu's te bekijken? Games laden allicht íets sneller, en de menu's zonder Live verbinding stellen weinig voor hoor. Ook kan je geen Avatar maken begreep ik, dus al met al zou ik het risico niet lopen.

    Ik heb mazzel en zit in de preview groep dus heb legaal de NXE incl. Live ;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zit het trouwens met Arcade games waarvan je alleen de trail hebt gespeeld maar toch bij je gespeelde games staan. Vorig jaar was er een optie gekomen waardoor je dat niet meer zou krijgen, maar de trials waarvan die al in je lijst stonden toch in je lijst bleven. Had gelezen dat het met deze update echt totaal weg zou gaan, klopt dit ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina