Same here, moet One en Raining blood nog en zit daar al een tijdje vast. Bij Raining blood haal ik de intro maar daarna ga ik meteen af en One haal ik 80% maar dan fail ik
Mag ik mij hier ook bij aansluiten? Ik vind de solo van One geweldig... behalve als ik hem zelf moet spelen. Ik heb de moed min of meer opgegeven en ben maar alvast aan Expert begonnen.
Vanmiddag na lange tijd weer eens aan de slag gegaan met Guitar Hero 3. Ging me beter op Hard af dan de vorige keer. Achter elkaar 5 nummers gehaald, waar ik eerst nog op af ging. Niet een super score maar goed, ik kan door
Ik heb precies hetzelfde. Zo kut is dat. Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik One eerder haal dan Raining Blood. En als ik de andere 2 songs 5 sterren haal, en One 4, hoef ik misschien Raining Blood niet te spelen.
Wat hoor ik nu? 750k achievement schijnt makkelijk te zijn met All Nightmare Long van het nieuwe Metallica pack. Ik was sowieso al van plan om m te halen maar nu helemaal. Dat is de enige voor mij niet haalbare achievement die ik nog moet. Tot nu dus
Heb Raining Blood en One gehaald op Hard, alleen nu kan ik Lou niet verslaan. Het gaat wel aardig goed maar hij krijgt elke keer op hetzelfde punt Lefty Flip en dan ga ik af
Weer drie tiers verder op Hard! Gaat echt goed. Ben bang dat ik bij de tier met Disturbed en Slipknot en Muse problemen ga krijgen. Vooral die solo in Knights of Cydonia lijkt me lastig.
Welkom bij de club, ben zo te zien niet de enige Kom telkens tot 80% in One en gister voor het eerst verder gekomen maar in co-op en nog gefailt op 95% Solo is inderdaad geweldig, hele nummers is geweldig maar wel aardig pittig. Heb de meeste moeite trouwens met Raining blood, daar haal ik de intro en daarna ga ik finaal af. Heb je die al wel gehaald? Ben trouwens ook al begonnen op expert, zit nu in tier 4.
En dat is jammer, want het is zulke.. prachtige trash Slayer is een toffe band, maar de muziek moet je wel liggen. Guitar Hero draagt in dit geval dus 9 van de 10 keer mee aan een haat ontwikkeling tegen de band, wegens dit nummer en de moeilijkheidsgraad.
Bij slayer: Zorg dat je die twee star powers te pakken krijgt voor dat irritante stuk (het heet Mosh geloof ik) begint, het ziet er iig zo uit: O B Y, B Y R, O B Y, B Y R, maar dan verschrikkelijk snel. Anyway. Star power activeren als het begint en dan gaan met die banaan als een mallot strummen en proberen de snelheid bij te houden. Als je dat stuk overleeft dmv star power is de rest van het nummer wel te doen imo. Bij metallica: Same als bij slayer. Zorg dat je star power heb en ram je er een weg door de notenlava heen. Bij dit nummer kan je gewoon zorgen dat je star power helemaal vol is en dan heb je weinig problemen, concentreer desnoods alleen op Y B, zodat je die elke keer wel raakt, en laat rood bijv. altijd ingedrukt, en als je geluk heb raak je die ook. Als je 'm mist geen probleem, de starpower zorgt ervoor dat je survived.
Verdorie, net geen achievement. Haalde een notestreak van 489 noten, toen mis. Heb ik al eens gehad op Dragonforce, zat ik op 498 en toen miste ik. Waarom zetten ze dan ook zo groot in beeld dat je er 400 hebt
Boem! Eerste poging DragonForce, gelijk notestreak 786 Net ook gelijk met de Metallica DLC de First Big Score achievement gehaald. All Nightmare Long, op medium, paar gemist toch 292,000 nog wat. Toffe DLC trouwens, echt vet!