Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm dat werkt niet

    ik kijk om het uur wat ze doet en ze gaat gewoon binnen zitten roken, rond 2am gaat ze slapen en met spiked knukkels kill ik dr dan maar als ik langzaam probeer weg te lopen komen ze opeens me allemaal aanvallen

    shit loopt ze bijna weg gaat ze en praatj emaken en gaat ze gewoon weer terug! om 1pm
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb ik hem nu al uitgespeeld....

    Misschien 20 uur op de klok, en heb elke sidemissie geprobeerd die ik tegen kwam.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel ERG snel inderdaad.. ik zit nu op 25 uur en zit halverwege het verhaallijn plus nog vele sidemissions te gaan.
     
  4. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ben het daar mee eens :p
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je nog lang niet alles gedaan en gezien hoor. Ben alweer bijna 30 uur bezig en nog lang niet klaar met de main quest (althans dat lijkt me, heb er nog heel weinig voor gedaan nml). Ga gewoon eens rondsjouwen, kom je nog genoeg leuks tegen. :thumbs: Wel snel gedaan trouwens. :eek:
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Potver, kan ik nu niet nog een beetje rond gaan wandelen ofzo? Want als ik de credits helemaal afkijk en ik doen continue, dan kom ik weer net voor het einde van het spel, en kan ik nergens heen.
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow goed dat je het zegt, was in deel 1 ook zo namelijk. Hopelijk heb je nog een save van daarvoor, anders moet je weer opnieuw beginnen. :): Hardlopers zijn doodlopers? 8) Hoe is de main quest trouwens (zonder spoilers)? Ben nu bezig met een Nuka Cola Challenge, is wel geinige missie. :)
     
  8. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh shit ik zat achter de vekeerde aan!! ok gaatwel lukken nu denk ik :p
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  9. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is echt verrot, zou echt jammer zijn als je niet verder kan spelen op het eind :confused:
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Chaos waar kan ik de Nuka Cola Challenge starten? Waar ongeveer op de map? En weet iemand waar ik Paradise Falls kan vinden? Alvast bedankt.:)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    links onderin ongeveer :D
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik kruip nog steeds... waar ligt Megaton ongeveer vanuit vault 101?
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechts onder.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  15. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Briljant spel, zit nu in de national archives maar word daar constant afgeslacht door robots, dus dat word even nog wat lvltjes erbij pakken voor ik weer terugga :eek:
     
  16. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    shit heey, even over die bobbleheads:

    Ik ben uit vault 101 en heb megaton opgeblazen, nu lees ik net dat 2 bobbleheads te vinden zijn in die locaties. 1 in dads desk in vault 101 en de ander in een huis van iemand in Megaton.. Betekent dit dat ik die bobbleheads nu nergens meer kan krijgen? en dus die achievement niet kan halen?:{
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan idd niet, dus ze raden je aan om voor het einde nog ergens te saven. Het schijnt dat je wel ongeveer ziet wanneer het einde in zicht is.

    Ga ik zelf ook doen, ook al heb ik nog maar een paar main missies gedaan. Maar wil met deze save game gewoon alles ontdekken, alle bobble heads etc vinden, omdat ik al zoveel van de map verkend heb.

    Vandaag eigenlijk alleen beetje lopen verkennen en maar 2 missies gedaan, wel bijna level 19, toch wel jammer dat ik zometeen niet meer hoger kan terwijl ik misschien op de helft van de main missies nog maar ben.

    Ja die missie is cool. Eergister die gedaan. Neem je missile launcher en fatboy maar mee, want die robots valt nog wel mee, wacht maar tot je beneden komt ;) Heb je je firepower zeker nodig!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Links van Arvale als ik me niet vergis, idd linksonderin de map (maar dat zal niet specifiek genoeg zijn). Als je de weg (op de kaart, is ingame niet altijd duidelijk) volgt vanaf Arvale, moet het lukken denk ik. Paradise Falls is vlakbij Big Town, als je daar rondvraagt krijg je een uitleg waar het is geloof ik (meen ten oosten).

    Had net Dogmeat gevonden (had ergens gelezen waar die was), maar die heeft het helaas maar 3 minuten volgehouden. =( Wasteland is echt hard. Naja savegame maar laden en dan zorg ik wel dat hij veilig in mn huisje in Megaton blijft. :thumbs:
     
  19. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Na bijna 36 uur uitgespeeld. Gamespot had gelijk wat betreft het verhaal. Kort en het stelt niet veel voor.
     
  20. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh spannund! \o/ :)
    Maar welk level was jij toen je die quest afmaakte? Ik ben namelijk pas level 9 en heb het idee dat ik er daardoor nogal moeite mee heb. Moet dat vrouwtje perse in leven blijven trouwens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina