Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    jij gaat zeker geen Gears 2 spelen :):
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb net the orange box geinstalleerd en wat loopt half life 2 nu SLECHT via HDD |:- Enorm veel last van kleine freezes en geen geluid. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet elke game word ondersteund, maar dit is wel erg apart...

    Ik heb daarentegen alleen maar goeie ervaringen gehad met de games op mijn HDD sinds de update. Ik bedoel, Bad Company en GTA IV draaien super! :) . GTA IV vooral. De graphics ogen wat scherper, het beeld wat helderder, laadtijden verminderd en geen last van het lawaai v.d. Xbox.

    Maargoed, probeer het met een andere game anders ;)
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb gewoon in het algemeen geen geluid.
    Dit is niet goed jongens.
    Denk zelfs dat ik de update er niet kan afgooien, dus ben ik wel mooi de klos |:-
    Ochja, ik gamede toch te veel de laatste tijd
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt wss aan jou Xbox. Ik heb namelijk gewoon normaal geluid met het NXE Update geïnstalleerd :)
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Maak je maar niet druk, niemand word gebanned. Dat een paar gamesites een gerucht starten maakt het nog niet waar.
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig ideee wat te doen?

    Opgelost: het geluid loopt niet meer via mijn hdmi naar mijn pc monitor en dan naar de speakers, maar nu via av kabel naar speakers en beeld via hdmi naar speakers.
    Nu kan ik wel niet switchen van hdmi naar vga op monitor, want dan reboot de xbox 360. Zwart lusje is er niet om door te knippen, want het is een standaard kabel, niet die met 6 tulpjes.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je even zeggen of je alles goed aangesloten hebt? Controleer ff alles,
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is alles scherp, net zoals voor de update. Wat zijn je instellingen en wat voor beeldscherm heb je?
    Ik heb zelf een 24 inch breedbeeld monitor van 1920x1200 en met de xbox ingesteld op 1920x1080 ziet alles er scherp uit hoor.

    Ik merk wel dat niet alle games even fantastisch werken met de hard drive install, de meeste games draaien net wat flotter en minder pop-ups, maar Crackdown kon ik niet installeren en bij Halo 3 duurt een campaign level laden langer. Maar dit zijn ook allemaal games die er oorspronkelijk niet voor gemaakt zijn. Games die er wel voor gemaakt zijn zouden nog beter gebruik moeten kunnen maken van de hard drive install.
     
  11. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees effe editje boven ;)
    Koop wel eens een 6 tups AV kabel die ik aanpas om enkel geluid te sturen

    Enu, lettertype is toch scherp hoor, zat er gewoon te dicht op toen ik dit typte |:- De opwinding he ;)
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV en BF Bad Company werken goed vanaf de HDD. Ik zie zelfs lichte graphics verbeteringen bij GTA IV :)

    Maargoed, waarschijnlijk komt het omdat GTA IV een Free Roaming Game is, met heel veel details en dat soort dingen. IV is gericht op de realisme en daar heb je de benodigde bestanden voor nodig, die gewoon makkelijker laden vanaf de HDD :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier loopt alles slecht van de cd af, zie telkens beeldhapperingen enzo wat ik ervoor helemaal niet had. Best dom, hopelijk is dit geregeld bij de echte uitgave.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je het Dashboard geinstalleerd? Je hebt waarschijnlijk iets fout gedaan, of je Xbox heeft iets...

    Anyway, bij mij draait alles lekker/soepel. De games ook. Dit verhaal is nieuw :p
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG] Did you grab that torrented New Xbox Experience? Don't think you're going to get much value out of it.
    Yeah, if you didn't make it into the preview, there's a leaked NXE out there (you guys have teh google, you can find it), but putting it on your machine sounds like a dumb idea that gets you nothing. First, you don't get to use Live for half of a month. Don't care? Antisocial gamer with no friends? Well, Microsoft's probably going to find out the instant you connect that you got this thing through shady channels, and ban the hell out of you from just about everything. Since a big point of the NXE is what you do online, good luck resisting that temptation forever.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het goed lees...

    Permanente ban? Oh My God. Wie vertaalt dit even voor mij voor ik een acute hartaanval krijg? 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tja, mocht het waar zijn dan had je dat niet moeten doen. Je bent illegaal bezig, en dat weet je.
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik vlug even een nieuwe elite ga bestellen dan
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben je ook als je muziek / films / games download. En dan verwacht je het ook niet als opeens Politie voor de stoep staat 8)

    Maargoed, nog even afwachten dan maar.. :{
     
  20. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    nou zoals je op die filmpjes ziet dnek ik, was zon filmpej met die castlecrushers theme en dan neemt ie gewoon 1 van de blades als background, en door die grijze bol zie je de helft dus niet :p Kortom lekker nutteloos ;)
    Vraag me wel af of je gamepics blijven. Je kan die avatar toch als gamerpic neerzetten ook??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina